Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rintojen koko ja laihdutus

Vierailija
11.12.2012 |

Oon siis laihduttamassa 12 kg / 30 kg oon saanut

pois. Rintojeni koko on EE/F. Kuinka paljon rintojen kuppikoko pienenee laihduttaessa tuon 30 kg? Kokemuksia aiheesta?

-ap

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis EE/F 90-95 mallista riippuen vaihtelee

Vierailija
2/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä rinnat juurikaan pienentyneet, edelleen käytän samaa kuppikokoa vaikka ympärys siis onkin pienempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla pieneni tissit koosta 80 D kokoon 75 B kun laihdutin 20 kg painosta 70 kg painoon 50 kg.

Vierailija
4/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

selkäkipuja, niskakipuja on ja ryhti on vaikeaa pitää hyvänä kun on näin isot rinnat.

-ap

Vierailija
5/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä rinnat juurikaan pienentyneet, edelleen käytän samaa kuppikokoa vaikka ympärys siis onkin pienempi.

Jos rintojen absoluuttinen koko ois pysyny samana ni sulla ois ympärysmitan pienentyessä kasvanu tuo kuppikoko.

Vierailija
6/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 75AA kuppi oli iso, siis 80 B kupista.Ja niistä tuli ihan veltot tyhjät pussukat,joissa ryppyinen nänni. laihduin siis noin 14kg.

Vierailija
7/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat 8 kg putos aika hitaasti koko kropasta, nyt paino on pudonnut nopeammin, koska oon ollu tarkka syömisistä. Pitää ruveta kuntoilee ettei ala nahka roikkuu laihiksen myötä. Lähteeköhän enemmän rinnoista, jos paino tippuu nopeesti?

-ap

Vierailija
8/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
9/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekat 8 kg putos aika hitaasti koko kropasta, nyt paino on pudonnut nopeammin, koska oon ollu tarkka syömisistä. Pitää ruveta kuntoilee ettei ala nahka roikkuu laihiksen myötä. Lähteeköhän enemmän rinnoista, jos paino tippuu nopeesti?

-ap

Perintötekijät määrää mistä kultakin lähtee painonpudotuksen myötä ensin ja mistä viimeksi, eikä painonpudotusnopeus vaikuta asiaan.

Vierailija
10/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat 90C ---75AA.Paino pydonnut 4 vuoden sisällä, tosin välissä yksi raskaus ja paino kävi +25kg. Nyt siis 57kg, imetän edelleen. rinnat ihan olemattomat, roikkuvat tyhjät pienet pussukat nk ajokoirankorvat :(

Vierailija
11/11 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rinnat 90C ---75AA.Paino pydonnut 4 vuoden sisällä, tosin välissä yksi raskaus ja paino kävi +25kg. Nyt siis 57kg, imetän edelleen. rinnat ihan olemattomat, roikkuvat tyhjät pienet pussukat nk ajokoirankorvat :(

Onnea hienosta painonpudotuksesta! Se on hieno juttu! Turhaa masennella, iloitaan vaan. :)

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän