165 cm ja 67 kg, voi paska! :(
Kommentit (29)
Mulla samat 165/67 ja innostuin oikein mittailemaan. Aika samoissa mennään:
Tissien päältä: 96 cm, mulla 95 cm
Tissien alta: 79 cm, mulla 80 cm
Käsivarsi: 30,5 cm, mulla 32 cm
Vyötärön kapein kohta: 77 cm, mulla 80 cm
Lantio (perseen korkeimmalta kohdalta): 100 cm, mulla 104 cm
Reisi (paksuimmasta kohdasta): 59 cm, mulla 58 cm
Pohje (paksuin kohta): 35 cm, mulla 35 cm
Pakko vielä sanoa tähän että voin paremmin näin nelikymppisenä ja näissä mitoissa. Lihasmassaa on enemmän hapenottokyky paaaaljon parempi kuin kakskymppisenä jolloin olin ns. laiha läski 165/52.
laihiksen ja kotijumppakuurin :)
Kirjauduin kalorilaskuriin ja sieltä löytyy tiedot vieläkin, tsekkaampas sulle kauan meni.
Paino putosi 3kk:ssa 6kg ja vyötärö kapeni samassa ajassa 11cm :)
Kuulostaapa todellakin kannustavalta! Alankin laskea kaloreita heti tänään! Minulle kyllä riittäisi pelkästään senttien katoaminen vyötäröltä, painosta en nyt niin välitä.
ap
Kirjauduin kalorilaskuriin ja sieltä löytyy tiedot vieläkin, tsekkaampas sulle kauan meni.
Paino putosi 3kk:ssa 6kg ja vyötärö kapeni samassa ajassa 11cm :)Kuulostaapa todellakin kannustavalta! Alankin laskea kaloreita heti tänään! Minulle kyllä riittäisi pelkästään senttien katoaminen vyötäröltä, painosta en nyt niin välitä.
ap
Tein muutamaa erilaista videota.
Näistä kolmesta videosta tein aina kaksi 3kertaa viikossa. Tietysti jos on aikaa niin voihan sitä tehdä vaikka kaikki kolme jos siltä tuntuu :)
Tein lisäksi pehvaa koska olin pehvaton -.-
http://www.youtube.com/watch?v=3YBnm2ZJNCM
"Lääkitsin" lievää masennusta herkuilla ja muutenkin olin muka liian kiireinen liikkumaan. Tuota ennen painoin n.8kg vähemmän.
Sittemmin olen saanut kaksi lasta ja painoni pudonnut kolmessa vuodessa vähitellen -15kg. Nyt ongelma on päivastainen; en haluaisi enää laihtua. Imetyksen lopettaminenkaan muutama kuukausi sitten ei näytä vaikuttaneen, sillä lievässä laskussa on yhä. Pyrin syömään yhdessä lasten kanssa joka aterialla (aina en ehdi, ehkä siitä energiavaje) ja päivämme ovat aktiivisia.
Aiheen sivusta totean, ettei kotiäitiys ole sohvalla makaamista, kuten usein parjataan.
Tsemppiä ap:lle! Pienillä elämäntapamuutoksilla saat varmasti myönteistä aikaan.
mitoista 165cm ja 76kg. Vuosi sitten mitat olivat 165cm ja 85kg. Kaikki on suhteellista. Mulle liikakilot tulee jalkoihin ja käsivarsiin. Vattan seutu on nyt ihan sopusuhtainen. Vielä haluaisin 6kg pois. Mulle toi 70kg olisi ihannepaino.
Mulla oli 164 cm ja 65 kg ja tunsin itseni tosi lihavaksi. Herkut pois, hedelmät tilalle ja annoskoko pienemmäksi. Siitä se yksinkertaisimmillaan lähtee. Jossain vaiheessa alat sitten liikkumaan.
Mulla meni puoli vuotta että sain 7 kg pois. On myöskin pysynyt pois. Nyt sun on vielä helpo laihduttaa noi pois, sen verran vähän on kuitenkin
TSEMPPIÄ JA ITSEKURIA!
164/66,5 eikä tuosta putoa. Kaikki kohdallaan - ruokaa 1200 kaloria päivässä, pienet annoskoot, 3/4 salaattia tai kasviksia, kohtuulliset hiilarit, herkkuja vain lauantaisin (vähän lakritsia ja 1 croissant hillon kanssa), 2h viikossa tiukkaa salitreeniä.
Vuodessa ei ole pudonnut yhtään. 3-4 kiloa haluaisin pois vaikka normipainoinen olenkin. Ehkä sitä lihasmassaa on tullut lisää, vaaka ei heilahda mutta sentit pienenee.
Mä just täällä hurraan , kun painan 69kg ! Olen 166cm pitkä ja 4 v sitten painoin 98kg.
Eli olen hypersuperylpeä näitä kiloista !
Muiden kannattaisi keskittyä älykkyysosamääränsä kasvattamiseen ja kiroilun välttämiseen.
Paino putosi 3kk:ssa 6kg ja vyötärö kapeni samassa ajassa 11cm :)