Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäriä/sairaanhoitajaa paikalla?

Vierailija
11.12.2012 |

Tänään aamulla heräsin outoon kipuun vasemmassa jalassa. Tarkemin sanottuna vasemman jalkapöydässä on pikkuvarpaasta alaspäin katsottuna tämä kipukohta. Jalka paikallaan ollessa sitä särkee vain hieman mutta painelu ja liikutteluu koskee. Tietääkö kukaan mikä voisi olla kyseessä? Olen 25- vuotias.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen aloittanu Yasmin e-pillerit n.2 viikkoa sitten, ja pelkäänkin nyt että oireet viittaavat tulppaan. AP

Vierailija
2/7 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko olla ihon bakteeritulehdus? Jos vaiva jatkuu niin yhtä kaikki hyvä mennä lääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

soitin hoitoarvioon ja hoitaja vakuutti minulle ettei syytä huoleen, että tulppa ei kuulma tule tuollaiseen kohtaan vaan pohkeeseen. Silti epäilyttää että mikä ihme voi olla kun aamulla herätessä tunnen kivun ja jatkuu edellen. Nyt kipu tuntuu myös levossa ollessa ei ainoastaan liikkeessä/jalkaa painellessa. AP

Vierailija
4/7 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rasitusvamma esimerkiksi, käveletkö paljon korkkareilla?

Vierailija
5/7 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jalkaholvi laskeutunut.

Vierailija
6/7 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

korkkareilla. Ehkä pari kertaa kuussa. Lenkillä olen käynyt viimeeksi la ja su joten voihan se olla että tulee viiveellä jokin kipu. AP

Vierailija
7/7 |
11.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suonenveto? Olet nukkunut jotenkin huonossa asennossa?

Jos se jalka nyt alkaa ihan hirmusti turpoomaan ja kivusta tulee sietämätöntä, niin sitten ehdottomasti päivystykseen.