Jos teillä on enemmän kuin 1 lapsi
niin ovatko selkeästi äidin tai isän näköisiä?
Meillä toinen selkeästi enemmän äidin näköinen, toinen isän.
Kommentit (13)
Kuopus (tyttö) on vain itsensä näköinen.
molemmat ovat selkeästi äidin näköisiä, vaikka muutamat piirteet ovat isältä. Keskenäänkin ovat todella samannäköisiä.
yksi on minunnäköinen, yksi isänsänäköinen, yksi minun serkkuni näköinen, yksi oman serkkunsa näköinen ja kaksi lapsista muistuttaat vain toisiaan: tyttö ja poika, vauvakuvista ei erota kumpi on kumpi
mut meillä miehen poika ja yhteinen tyttö ovat molemmat olleet isänsä kopioita vauvana, mutta myöhemmin on alkanut löytyä äitien piirteitä molemmista lapsista.. :)
vain yksi on enemmän miehen sukuun
Esikoispoika on kaikista eniten enonsa näköinen. Hänessä ei ole oikeastaan mitään ulkonäöllisiä piirteitä isänsä puolelta.
Tyttö on sitten isänsä naispuolinen kopio. Hänessä taas vaikea nähdä mitään mun puolen piirteitä.
Kuopuspoika on enemmän isoveljensä kuin isosiskonsa näköinen, mutta ei ainakaan vielä niin hätkähdyttävästi vain mun sukuun tullut.
Poika ja tyttö.
Poika on selvä kopio minusta. Isän piirteitä ei ainakaan meistä ole lainkaan.
Tyttö taasen on ihan anopin (siis miehen äidin) näköinen. Joitain piirteitä on isältä (anoppi ja mies eivät ole kovinkaan samannäköisiä). Minua hänessä ei ole laisinkaan.
Ja enempi isän näköisiä ovat. Minua ei kauheasti ole , no tytöllä on mun suu :)
mutta ensivuonna luku suurenee samantien kahdella :)
Poika näyttää enemmän minun isältäni, kuin kummaltakaan meistä vanhemmista. Samanlaisia kasvonpiirteitä pojalla on kuin omalla vaarillaan, mutta sitten taas hiusten väri on tullut isältään, silmät minulta sekä huulet selkästi minulta :)
Tuttavallani on kaksi lasta, joista kummatkin näyttävät kauhean samalta, äitinsä näköisiä ja pitäisi olla eri isät lapsilla, mutta näyttää ihan julmetusti samalta...
Pojat ovat yhdistelmä meitä molempia, ihan itsensä näköisiä..! Ovat söpöjä poikia..! Kuvittelin etukäteen että olisivat enemmän isänsä näköisiä, mutta näköjään ovat saaneet minunkin piirteitäni. Miehellä on jotenkin voimakkaat piirteet.
Toinen muistuttaa enemmän pappaansa ja toinen isäänsä. Äitiä ei löydä kummastakaan :D
poika on isin kopio.