Hävettää olla suomalainen, miten eroon tästä :D
Haha ihan oikeasti. Miehen työn takia tulee käytyä ulkomailla ja aina jotenkin tuntuu että ihmiset kohottelee olkapäitä kun sanoo olevansa suomalainen. Esim. ruotsissa tuntuu että suomalaisena olet toisen luokan kansalainen. Mutta kuvittelenko vain?
Kommentit (5)
just oltiin Kanarialla
hotellissa oli pääasiassa brittejä, tanskalaisia ja ruotsalaisia
ne muutamat suomalaiset oli hoikempia, fiksumpia, paremmin pukeutuvia ja käyttäytyviä
en olisi itsekään uskonut
ja täällä suomalaisilla on hyvä maine. Ihmiset on innoissaan kun kuulee että olen Suomesta, pitävät suomalaisia ahkerina ja rehellisinä.
Yhteen asiaan olen kyllä väsynyt: hirveän usein suomalaisiin liitetään dokaaminen ja sille vähän naureskellaan. Mutta tottahan se kaik on, että Suomessa juodaan paljon. Litramäärinä puhdasta alkoholia per pää juodaan esim Briteissä enemmän, mutta juomakulttuuri Suomessa on vähän masentava: humalahakuista, juodaan paljon viinaa :/
ja täällä suomalaisilla on hyvä maine. Ihmiset on innoissaan kun kuulee että olen Suomesta, pitävät suomalaisia ahkerina ja rehellisinä.
Yhteen asiaan olen kyllä väsynyt: hirveän usein suomalaisiin liitetään dokaaminen ja sille vähän naureskellaan. Mutta tottahan se kaik on, että Suomessa juodaan paljon. Litramäärinä puhdasta alkoholia per pää juodaan esim Briteissä enemmän, mutta juomakulttuuri Suomessa on vähän masentava: humalahakuista, juodaan paljon viinaa :/
suomalaisten ryyppymaine ei ole mitään verrattuna britteihin.
just oltiin Kanarialla
hotellissa oli pääasiassa brittejä, tanskalaisia ja ruotsalaisia
ne muutamat suomalaiset oli hoikempia, fiksumpia, paremmin pukeutuvia ja käyttäytyviä
en olisi itsekään uskonut
Tämä johtuu yksinomaan siitä, että suomalaiset käyvät usein niissä kohteissa, joissa käy köyhimmät ja surkeimmat britit ja skandinaavit. Suomessa vain ökyrikkailla on varaa parempiin hotelleihin.
Håhhåijaa.