Nainen! Mitä toivot itsellesi joululahjaksi?
Tehdään tähän joulutoivelista helpottamaan palstaa lukevien miesten joululahjapähkäilyjä :)
Kommentit (34)
Mä niin toivon mieheni vievän mut New Yorkiin! :)
Ehkä se kuitenkin on enemmän synttäritoiveosastoa :D
Jos ei olisi rahasta kiinni, niin:
-lomamatka
-KitchenAid
Todellisuudessa toivon:
-kirja (Riikka Pulkkisen uusin, Riikka Alaharja kiinnostaa myös)
-urheiluvälineitä
Aina toimii myös:
-korut
-lahjakortit hierojalle, kosmetologille jne.
vähän toiveita, mutta tänä vuonna ei oo kysynyt mitään. Jännityksellä ja ehkä vähän kauhullakin odotan, että mitä se on mennyt keksimään. Mutta toivelistalla olis ollut seuraavia juttuja:
Kirja
Muutama cd
Kartiomaljakko
Globe hopen tähti-heijastin
Nyt en saa mieleen niitä monia pieniä juttuja, joista olen miehelle kaupoilla käydessä maininnut että olispa tämmöinen kiva. Olis ihanaa saada yllärinä just jotain sellaista, niihin kun ei itse tule laitettua yleensä rahaa.
Paras lahja on, kun ei tarvitse tehdä niitä perinteisiä juttuja, vaan voi vain katsella leffoja ja sarjoja koko päivän!
hyvällä kameralla varustetun ja käteen sopivan puhelimen. Tykkään myös tosi paljon bling bling koruista ja uuden kellonkin tarvitsen.
Lahjakortti Stockmannille. Viikonloppuloma. Suklaata.
vedenkestävän rannekellon ja hyvän rinkan. En ole lainkaan kiinnostunut suklaasta ja bling blingistä :DDD
ei vais!! ei todellakaan. imuroikoon ihan ite ;)
- karkkia
- lahjakortti hemmotteluun
- kirja
- lahjakortti ikeaan
- valokuva kirja menneestä vuodesta
tytöltä 8kg kahvakuulaa. Äitille vinkkasin lahjakortista urheilukauppaan kun pitäisi saada talvijuoksulenkkarit. Vähän yksipuolisia nämä mun toiveet... Itse ostin itselleni läjän kirjoja joululomaa varten (paras että itse ostan kun tiedän mitä oon lukenut) ja tilasin stockalta ne sisustuspallovalot mitä joka toisessa "blogikodissa" nyt on. Riittääpi nämä mulle. :)
ja teatteri-illan miehen kanssa (lastenhoito järjestetty tietenkin).
hyvällä kameralla varustetun ja käteen sopivan puhelimen. Tykkään myös tosi paljon bling bling koruista ja uuden kellonkin tarvitsen.
Lahjakortti Stockmannille. Viikonloppuloma. Suklaata.
Täsdä on tullutkin jo omat toiveet, eli lahjakortti kauneushoitolaan tai vaikka stockalle, onepiece (tätä ei kannata ostaa jos ei tiedä mitä mieltä näistä), myös lahjakortti alusvaateliikkeeseen ois kiva. Tai kotioloasu. Niin ja kotisiivous ;)
Vai saitko viime vuonna imurin? Edellisenä sähköllä toimivan leipäveitsen? Ja sitä edellisenä trimmerin karvojen poistoon?
ja yhteistä aikaa.
Suklaan ja viinin suhteenkin olen niin nirso että mieheni pääsee helpolla: hankin itse herkkuni ja hän varaa kalenteriin aikaa meille.
Ehkä jos niitä olis tosi monet vierekkäin, näyttäis hyvältä, mutta aika surkea on yksinään... Mielestäni pienet valkeat tuikut, joita on paljon, on paljon kauniimmat. Mutta himonsa kullakin. kiitos kun laitoit linkin!
twister dance,meikkipussi,ps3:lle zumba,tai joku kuntoilupeli,siivooja,kasvohoito,omaa aikaa... tuttuun tapaan mies menee aatonaattona kauppaan ja valittaa kun ei löytänyt mitään. lahjaksi saan suklaarasian. no,sama se...