Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Mitä toivot itsellesi joululahjaksi?

Vierailija
10.12.2012 |

Tehdään tähän joulutoivelista helpottamaan palstaa lukevien miesten joululahjapähkäilyjä :)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mille ois käyttöä, mut ite ei tuu ostettuu. Rannekello, mp3-soitin, korut..

Vierailija
22/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta ei ole vuosiin kysytty mitä toivoisin joululahjaksi! Ehkä jokin kaunis, iholla hyvältä tuntuva yöasu, saa olla seksikäskin... ;)

Pieni yhteinen matka, ei tarvitse olla kauaksikaan. Teatteri- tai oopperailta.

Kirja on aina tervetullut! Lahjakortit tahtovat jäädä käyttämättä, joten minulle ei mielellään sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmilleni heitin toiveen WiiFitistä ja uusista liinavaatteista.

Vierailija
24/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viittaan siis tuohon "aika surkee yksinään". Onhan niitä 20 palloa, niillä on monta kaveria. ;) Itse en enempää haluaisi, tulisi liian paljon valoa, että se hämyvaloidea häviäisi. Mutta kaikkien ei onneksi tarvitse tykätä. Mullakin hetken heräteostos, kun halvalla sai. Saa nähdä mistä löytävät paikkansa kotona, väreihin ainakin sopivat. :)

Ehkä jos niitä olis tosi monet vierekkäin, näyttäis hyvältä, mutta aika surkea on yksinään... Mielestäni pienet valkeat tuikut, joita on paljon, on paljon kauniimmat. Mutta himonsa kullakin. kiitos kun laitoit linkin!

Vierailija
25/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyviä kirjoja.

Vierailija
26/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi korua netistä tilattua, ja miehen itse tekemä "hierontalahjakortti" eli selkä ja jalkahierontaa mieheltä, yksi kirjatoive ja yksi musiikki cd-toive. Siinä ne.

Suklaat olen jo ostanut fikkaan koko perheelle. Saa takuuvarmasti sitten oman maun mukaista laatusuklaata Jouluaattona :)

Muilta en toivokaan muuta. Vanhemmiltani en odota mitään lahjoja, ostavat vain lastenlapsille joita on jo 9, joten emme halua rasittaa köyhien eläkeläisten budjettia liikaa. Pienet lahjat lapsenlapsille riittää.

Lapsilta toivon piirustuksia ja kortteja joissa kerrotaan "äiti on ihana", ovat alakoululaisia vielä.

Vierailija
27/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Liput johonkin konserttiin tai teatteriin

-Alusvaatelahjakortin

-Hellyyttä ja huomiota

-"Luvan" ostaa kenkiä alennusmyynnistä

-Joku pieni reissu olisi kiva

-Halpoja (20-40e) korviksia ja rannekoruja

-Juoksulenkkarit, jumppamaton, salilenkkarit

-Scrabblen

:) Montako sai toivoa?

Vierailija
28/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upea!

http://www.tiinaharjola.fi/index.php/fi/galleria-topmenu-27/36-valossa-…

Mutta tuskin saan... Tai en tiedä, jos vinkkais jollekin.

Haluaisin uuden Turun vanhoja rakennuksia käsittelevän kirjan. Ja antiikkipeilin tai grafiikkaa.

Lindtin suklaakonvehtirasian.

Korun, Sassi Designin Kuunsilta-kaulakorun. http://www.sassidesign.fi/kuunsilta.html Nuo korvakorut olen ostanut. Todella ihana!

Samsungin Galaxy Tabletkin kelpaisi.

Tai sitten liput teatteriin tai oopperaan.

Vierailija
29/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin niitä Stockalla viime viikolla, oisin tykännyt niistä violeteista. Ja niistä punaisista.

Mutta niissähän on sellaiset vanhanaikaiset polttimot! Ei ledejä. Eikö nuo pala koko ajan rikki? Kannattaako sellaisia ostaa?

Samoin mietin sitä, kun joka ikisen sisustuslehden sivuilla ja blogeissa on nuo valot, että olenko sitten jo ihan kyllästynyt niihin, kun saan ne?

Vierailija
30/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avomalliset

Vierailija
31/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen toivonut Vuittonin lurex shawlin sekä matalavartiset uggit. Saan todennäköisesti myös korurasian, kirjoja, lahjakortteja yms.

Vierailija
32/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saisin rakkaaltani jonkin korun, olisin todella otettu :)

Vierailija
33/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Desigual hame, laatumeikkeja, smashbox BB primer, Ipadkin kelpaisi, joku hemmottelulahjakortti,

Vierailija
34/34 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lahjakortin esimerkiksi jalkahoitoon tai hierontaan.

Korut on myös hyvä lahja, mutta vaikea jos ei tiedä toisen makua.

Mut oikeastaan mieluiten mä voisin ottaa mukavan ja rakastavan miehen joululahjaksi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän