Sama tuote kuin selätin
on Citymarketeissa hintaan 39,90€!! Sitten on myös FigureTwister, jossa ne elastiset käsivastukset hintaan 49,90€.
Vaihtoehtoja on monia ja halvempia kuin selätin :)
Kommentit (35)
Nosto! Onko nuo kopiot rimpuloit?
Oon ostanut vastaavan laitteen noin kymmenen vuotta sitten. Maksoi tuolloin pari kymppiä. Idea ei ole mikään uutuus.
Cittarista ostin viikonloppuna kopion. Hinta oli muistaakseni hieman päälle 30€, mutta olivat 30% alennuksessa. Oikein on mukava vekotin.
tänään riksun sittarista :) Minua ohjeistettiin tulostamaan ohjeet selättimen sivuilta :) Hyvin pyörii tämä kopio :D
Hullut maksavat tuosta "aidosta" selättimestä tuota hintaa ja jos tuote olisi niin ainutlaatuinen ja uusi niin miksi sama tuote sittareissa???
Sama tuote kuin selätin, mutta päältä puuttuu 30 € tarra
http://www.citymarket.fi/shop/ProductDisplay?urlRequestType=Base&catalo…
niimpä on :D
Mulla on kyllä se figure ja hyvin toimii sekin!
Korkea hinta ei herätä minun luottamustani (keinotekoista), jos ei liian halpakaan (lelu)? Mikä ihme maksaa 50€ muoviläpyskässä, missä on kuulalaakereita pohjassa? No, maksaahan se tietysti jos on julkkiksia mainostamassa, he vaativat osuutensa.
Olen ollut tyytyväinen Selättimeen. Sain hyvät ohjeet ja opastuksen messuilla ja se on kyllä pyörinyt hyvin. Kopioita on maailma täynnä!
[quote author="Vierailija" time="29.09.2014 klo 23:39"]
Selättimen pyöreä malli, ei ole kovinkaan houkutteleva. Tulee sellainen olo, ettei laite toimi.
[/quote]
Whaat? Kaikkihan ne on samanmallisia :D
Ei liikunnan laihduttava vaikutus ole mitenkään merkittävä.
Terveysvaikutus on huomattava.
Nosto! Onko nuo kopiot rimpuloit?