Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kauniilla naisella olla ruma/tavallinen mies?

Vierailija
14.11.2012 |

Mitä mieltä olet? Mitä ajattelet, jos kaunis nainen on valinnut itseään rumemman miehen?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just... nyrkkeilijän kroppa... 

Mun aninen on ruma, mut sillä on Mila Kunisin kasvot ja kirurgin tekemät tissit ja malkein Karkasdianin peba. Mut on se niin ruma!

Vierailija
2/22 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on "ruma" mies ja monesti kuulenkin kuittailuja valinnastani, voisinhan saada paremmannäköisenkin miehen. Mulle mun mies on komein mies maailmassa eikä sitä tule muuttamaan jokapäiväiset lihaksikkaiden/komeiden miesten iskuyritykset vaikka mieheni niin luuleekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 16:31"]
[/quote]
Mun mies ei todellakaan ole rikas tai vaikutusvaltainen

-10

Vierailija
4/22 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kaunis mutta nuorempana olin ihan perusnätti. Moni komea mies tuli kyllä yrittämään mutta ne oli kaikki aina kouluttamattomia junttejja. Jostaki syystä komeat miehet ei käy kouluja. Ja en mä sit ois jaksanu semmosta junttia kovin pitkään.

Vierailija
5/22 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä usein on. Eihän komeita miehiä ole juuri lainkaan verrattuna siihen miten yleisiä (nuoret) kauniit naiset ovat.

Vierailija
6/22 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.11.2012 klo 16:28"]

Mitä mieltä olet? Mitä ajattelet, jos kaunis nainen on valinnut itseään rumemman miehen?

[/quote]Kyllä voi, raha on paras liukkari:)

Vierailija
7/22 |
21.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä komeaa tai rumaa miestä kauan jaksa katsella jos tyyppinä vastenmielinen. Se on ihan sama onko rahaa miehellä vai ei. Sellainen mies itselle joka sytyttää sinua henkisesti ja mahd. myös fyysiesti.

Hyvässä lykyssä saat sitten olla tämän ruman tai komean miehen kanssa kauan ja siinä alkaa olla aika sama miltä mies näyttää kunhan teillä on hauskaa yhdessä ja rakastatte toisianne.

Vierailija
8/22 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset aina niin välitä ulkonäöstä miehessä, ei ollut itsellenikään ollenkaan merkittävä tekijä sitten teinivuosien.

Vierailija
9/22 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla edes mitenkään rikas tms, vaan elämänarvot kohtaavat.

Vierailija
10/22 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan tavallista, että nainen on se paremman näköinen osapuoli suhteessa. Ei miehen ulkonäöllä ole niin suurta merkitystä ja rumakin voi olla persoonallisen tai komean näköinen. Ainakin "omistajansa" silmissä.

Itse olen kokenut miehen liian hyvän tai huolitellun ulkonäön jopa turn off:ksi usein. Olen itse ihan hyvän näköinen nainen (joku kai kutsuisi nätiksi tai kauniiksikin).

Vierailija
11/22 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisi sanoa, että olen kouluarvosanoilla 9 ja mieheni on ulkonäöllisesti 6. Ihan kauhea sanoa, mutta ollaan vähän sellainen outo pari.

Mua kyllä loukkaa, kun joskus joku on sanonut, että miksi olen mieheni kanssa, kun saisit kenet tahansa. Varmasti joo, mutta mieheni on hauska, spontaani, pitää minusta hyvää huolta ja on juuri sellainen kuin olen aina miehen toivonutkin olevan. Bonuksena nyrkkeilijän kroppa jne.

Työpaikalla oli kerran juttu, johon otettiin puolisot mukaan ja jotenkin nauratti oikeen, kun huomasin ihmisten yllättyneet ilmeet. Moni oli odottanut kuulemma vähän vanhempaa charmantia pukuäijää ja nyt olikin nuorempi, kirveellä veistetyn näköinen nyrkkeilijä :D

Vierailija
12/22 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on onneksi molemmat, kiva luonne ja hyvä ulkonäkö. Minä meistä se vähemmän kaunis ja tiedän monen ihmettelevän, mitä mieheni minussa näkee, mutta mies taas ei näe muita naisia:)

Vierailija
13/22 |
14.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se sopii paremmin niinpäin että on kaunis nainen ja ruma mies kuin toisin päin.

Vierailija
14/22 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas puhutaan paskaa , kyllä se niin on että tinder aikana komeus ja kauneus jyrää

nimimerkillä melkosen ruma mies

Vierailija
15/22 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma? Persoonaton ja tyly ihminen on ruma, olivat kasvot ja vartalo miten jumalaiset tahansa. Sielu näkyy silmistä.

On jotenkin säälittävää lukea tuollaisia aloituksia, kun ihminen ei selvästi tajua yhtään mitään ihmisenä elämisen perusasioista.

Vierailija
16/22 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

birgittepartatotinimimerkkivälilihavako kirjoitti:

taas puhutaan paskaa , kyllä se niin on että tinder aikana komeus ja kauneus jyrää

nimimerkillä melkosen ruma mies

No tässä kun ei kuva näy, niin kokeilepa hurmata älyllä ja huumorintajulla. Minä arvostan niitä.

Vierailija
17/22 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit katsoo ulkonäköä, mutta kehittyneempi ihminen ei anna sille niin paljon painoa.

Jos rakastaa yleensäkin ihmistä, on aivan sama miltä tuo muuten ihana ja sopiva ihminen näyttää, toki hän saa näyttääkin hyvältä. Mutta kun ihmisen oppii tuntemaa, niin myös luonteen ja asenteen elämään, moni ihmine kaunistuu aivan silminähden.

Vierailija
18/22 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kuuluisan ex-purjehtijan exät...

Vierailija
19/22 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on aivan yleistä. Toisin päin harvinaisempaa, komeilla miehillä on yleensä kumppanille erittäin korkeat ulkonäkökriteerit.

Vierailija
20/22 |
12.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voisi sanoa, että olen kouluarvosanoilla 9 ja mieheni on ulkonäöllisesti 6. Ihan kauhea sanoa, mutta ollaan vähän sellainen outo pari.

Mua kyllä loukkaa, kun joskus joku on sanonut, että miksi olen mieheni kanssa, kun saisit kenet tahansa. Varmasti joo, mutta mieheni on hauska, spontaani, pitää minusta hyvää huolta ja on juuri sellainen kuin olen aina miehen toivonutkin olevan. Bonuksena nyrkkeilijän kroppa jne.

Työpaikalla oli kerran juttu, johon otettiin puolisot mukaan ja jotenkin nauratti oikeen, kun huomasin ihmisten yllättyneet ilmeet. Moni oli odottanut kuulemma vähän vanhempaa charmantia pukuäijää ja nyt olikin nuorempi, kirveellä veistetyn näköinen nyrkkeilijä :D

Täh? Jos on hyvä kroppa, niin onko muka ruma? Kyllä mulle ainakin on miehen vartalo tärkeämpi kuin kasvot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme