kontrolliviivaa haaleampikin viiva plussaa?
Kun mulla tämä raskaushormoonien esiintyminen saa aina aikaiseksi tämän kaikenmaailman murehtimisen, niin tulipa taas tämmöinen pelko esiin...
Olen nyt testasillut acon10:llä,acon25:llä ja apteekin omalla selkeitä plussia (ihan vaan sen toisenkin viivan näkemisen ilosta=/, seko-mikä-seko=)... Mutta mulla on kyl joka kerta se testiviiva jäänyt vaaleammaksi kuin kontrolliviiva, onkohan se merkki jostain tuulimunasta tms??? On kyllä selkeitä plussia, ei haamuja , mutta ei myöskään yhtä tummia kuin kontrolliviiva. Acon25:lla testasin eilen ja plussa ilmestyi alle 40 sekunnin kulumista, mikä pitäis merkitä et hcg:tä ois jo enemmänkin, mut lopputulos oli silti kontrolliviivaa haaleampi plussa... Eka haamun testin viime pe acon10;llä, plussa sit sunnuntaina samalla ja apteekin omalla myös plussa tiistaina ja nyt eilen, eli lauantai aamuna acon25:llä plussa...
Hullu oon näitten testien kans, tiedän sen, mut kun oireita ei ole niin jotenkin koko plussa tuntuu niin uskomattomalta ja tulee vaan suuri tarve nähdä se toinenkin viiva siinä vieressä=).... Voikohan mennä hyvin vaikka ei olekkaan tummempi viiva=/?
Kommentit (3)
niin, se eka haamu oli dpo9, dpo11 oli selkeä plussa ja nyt menkat myöhässä n.4päivää,nyt dpo 18
ihmeesti mieltä rauhoittaa jo kun joku jotain tuommoista sanoo=).
Kunpa uskaltais luottaa siihen että kaikki on kunnossa, tämä on mun neljäs raskaus ja aina olen jotain murehtimista löytänyt, eli kuuluu kait mulla " oireisiin" ...=)
ohjeissakin sanota, ettei plussa-viivan tummuudella ole mitään väliä???
Mä sain niin haalean plussa-viivan ekasta testisä, ettei meinannut aluksi edes koko viivaa näkyä. Sitten huomasin jotain pientä ja lampun alla tarkasteltuani tulin siihen tulokseen, että plussa-viivahan siinä. Ja raskaana ollaan, eikä mistään tuulimunasta oo kysymys, kun oon jo ultrassa käynyt!