Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eron jälkeen

Vierailija
10.12.2012 |

Mieheni petti minua ja jätti sitten tämän toisen naisen takia. Olivat tunteneet vasta lyhyen aikaa, mutta mies oli varma että erottava on. Tästä on nyt aikaa pari kuukautta, olen muuttanut ja koittanut aloitella elämääni uudestaan. Mietinkin että koska tämä olo helpottaa? Toki se muuttaa nytkin muotoaan jatkuvasti surusta vihaan ja raivoon. Ja myös ihan puhtaaseen inhoon miestä kohtaan.

Onko täällä kohtalotovereita? Koska se loppuu se jatkuva ajatteleminen? Tiedän että kaikki ovat yksilöitä, mutta helpottaisi kuulla muiden tarinoita selviytymisestä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni erosta pari vuotta ja olen ollut jo uudessa suhteessakin yli vuoden. Erosin myös petturipuolista, ero oli odottamaton ja äkillinen.

Puolen vuoden jälkeen helpotti hiukan ja kuvittelin jo olevani "voiton puolella". Mutta kyllä elämä on edelleen vuoristorataa ja pahaolo yllättää edelleen ja kyyneleitä kuluu. Vanhat asiat ja tapahtumat eron aikoihin kiertävät päässä, samoin tiedot exän uudesta elämästä. Ajatteliminen siis jatkuu, mutta onneksi ne ajat kun ei ajattele lisääntyvät. Ja vaikka kuinka haluaisi unohtaa, ei prosessia voi nopeuttaa. Varmasti tässä menee vielä ainakin vuosi (pelkään että enemmänkin). Uskon että tänä vuonna kuivia päiviä (itkuttomia) on jo märkiä enemmän. Ensin viha antoi voimaa, mutta kun se väheni tuli ikävä, joka se on rankempaa kuin vihaaminen.

Mutta voimia! Elämä jatkuu. Pysähdy miettimään kaikkea hyvää elämässä. Löydät sitäkin.

Vierailija
2/2 |
08.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

onpa sulla ap rankka tilanne. =( Olen tosi pahoillani puolestasi, kuulostaa jo näin ulkopuoliselta todella isoksi palaksi purtavaksi. En valitettavasti voi tarjota kohtalotoverin neuvoja, mutta valtavasti sympatiaa ainakin. Sinun täytyy vaan olla todella vahva ja jaksaa eteenpäin, aina siihen asti, kun voit todeta, että aika todellakin paransi haavat, tai ainakin laastaroi ne.

Mieheltä varsin munaton temppu. Muista ystävä, että niin pohjalla kuin oletkin, niin sinä et ole tehnyt väärin eikä tämä ole rangaistus sinulle mistään. Joka päivä miljoonat ihmiset potevat jäätävää sydänsurua, nyt on ne päivät, kun ne ovat sinulla käsillä. Joka päivä myös miljoonat ihmiset ovat onnellisia - ne ajat ovat sinulle varmuudella vielä edessä. =)

Voimia ja halauksia ohikselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla