Miten imetys muutti rintojasi? Oletko rintoihisi nyt tyytyväinen?
Minä olen imettänyt 2 lasta. Rinnat kasvoivat valtaviksi 1. raskauden ja sitten maidonnousun myötä (B-> D). Ekan vauvan kohdalla tuli vieläpä raskausarpia rintoihin, kun maito nousi vauhdilla. Kamalia liilan punertavia arpia rinnat täynnä. Itkin ja harmittelin rintojani peilin edessä.
Mutta sitten raskausarvet vaalenivat ja katosivat melkeimpä kokonaan. Lopetettuani imetyksen, rinnat palautuivat todella hyvin.
Toisen lapsen kohdalla rinnat eivät oikeastaan enää muuttuneet, mitä nyt maidonnoususta vähän kasvoivat. Imetyksen lopetuksen jälkeen rinnat palautuivat todella hyvin ja ovat nyt TÄYDELLISET!
Eivät roiku, ovat kiinteät ja kauniit c-kuppia. Eli paremmat, kun alkujaan olivat :)
Mites teillä muilla?
Kommentit (3)
rinnat olivat suuret, mutta sitten ovat olleet taa ihan samanlaiset kuin ennenkin
ekan lapsen imetyksen jälkeen rinnat lösähtivät ja alkoivat roikkua. Toista lasta odottaessa/imettäessä taas kasvoivat ja kohentuivat, nyt imetyksen loputtua rinnat ovat pienet ja riippuvat ja löysät. Molemmissa raskauksissa rinnat kasvoivat todella paljon ja olivat täynnä rumia punavioletteja raskausarpia, jotka edelleen näkyvät haaleina. Kuulostaa ehkä että rintani ovat todella karmaisevat, mutta ihme kyllä olen omaan ulkonäkööni ja rintoihini todella tyyytyväinen :D lihoin myös muualta kropastani raskauksissa n. 20 kg ja molemmilla kerroilla palauduin omiin mittoihini (172/66) n. puolessa vuodessa, joten raskausarpia jäi myös reisiin, mahaan/selkään.. Olen todella onnellinen hyvinvoivasta kehostani arpineen ja riipputisseineen, ja jopa mieheni pitää minua seksikkäänä.
Siis ensimmäisen lapsen jälkeen olivat riippuvat ja eripariset, vaikka en imettänyt. Toista lasta sentään imetin ja nyt ovat jotenkin kiinteämmät ja pyöreämmät ainakin liiveissä näin imetyksen loputtua.Samoin lantiolleni tuli näkyviin kaari, jota ei ole ollut siinä vuosiin. Luusto siis muokkaantui synnytyksen myötä edukseni.