Järkytys: Poikaystävälläni ei ajokorttia!!
Olemme seurustelleet 6 kuukautta ja vasta nyt hän kertoi minulle ettei ole koskaan ajanut ajokorttia. Hän on jo 32-vuotias!! Miten tuollaisen asian voi salata! Mielestäni se on jokaisen kansalaisen velvollisuus. Olen aina pitänyt ajokortittomia täydellisinä luusereina. Olen aivan sekaisin. Mitä minun pitäisi tehdä? Hän on todella mukava mies joka saa minut nauramaan enkä olisi voinut kuvitella että hän on tuollainen nyhverö.
Kommentit (31)
Minulla ja miehelläni on ajokortti, mutta emme ole autokoulun jälkeen ajaneet autoa. Kumpaakaan meistä en enää päästäisi auton rattiin. Turha hankinta siis.
tuskin edes inttiä käynyt.
JSSAP, et kadu.
- värisokeus
- epilepsia
- joku muu sairaus
- pärjää julkisilla (helsinkiläinen)
- ei ole saanut korttia yrityksistä huolimatta
Minulla oli työkaverina joskus mies joka yritti 8 kertaa ajokorttia muttei vaan pärjännyt kirjallisissa. Kieltämättä oli tyhmän sorttinen. Ajeli mopolla.
Tiedän yhden naisen joka sai ajokokeen läpi yritettyään kymmenen kertaa.
Mä tiedän monta vihreää ajokortitonta, mutta en yhtäkään, jolle autoileva kaveri ei kelpaisi, kun pitäisi muuttaa majaa tai päästä maakuntiin tai tarvitaan muuten vain kyyti jonnekin. Muuttomies, juna ja taksi kun maksavat rahaa. Nämä vihreät ajokortittomat myös lentomatkustavat ihan surutta, koska "eihän kukaan ole täydellinen". :D
Nykyiset nuoret ja vanhemmat ovat sisuttomia ja vastuuttomia saastuttajia, vaikka voisivat pienellä sisulla säästää luontoa ja kehittää ääreisverenkiertoaan sekä luonnettaan samalla.
Moni ei ole ollut päivääkään syömättä elämänsä aikana. Harva edes on kokeillut yli neljän päivän paastoa. Moni on kuullut paastosta, muttei kykene siihen, koska ei löydy sisua kieltäytyä mukavuuksista.
Jokainen meistä voi asettaa itselleen tietynlaiset mukavuuden tasot. Kaikkeen tottuu, jos ymmärrätte.
Otan nyt pyörän kellarista ja lähden 22km työmatkalle. Hyvästi.
Miksi 2000-luvulla joku pinnistelee lumimyrskyssä, kun on helpompikin tapa matkustaa???
Minua ei saisi puukollakaan kävelemään töihin edes kesällä.
On aika vaikea käydä intissä, jos ei ole autoa.
Menee lomat vähän pitkäksi junassa ja bussissa istuessa.
- värisokeus
- epilepsia
- joku muu sairaus- pärjää julkisilla (helsinkiläinen)
- ei ole saanut korttia yrityksistä huolimattaMinulla oli työkaverina joskus mies joka yritti 8 kertaa ajokorttia muttei vaan pärjännyt kirjallisissa. Kieltämättä oli tyhmän sorttinen. Ajeli mopolla.
Tiedän yhden naisen joka sai ajokokeen läpi yritettyään kymmenen kertaa.
Riippuu ihan palveluspaikastakin.
Minulla ei ole ajokorttia, en ole koskaan tarvinnut kun julkiset kulkevat kaksi kertaa tunnissa keskustaan ja takaisin (jonne on muuten matkaa yli 20 kilsaa. Lähimpään kauppaankin on neljä kilsaa).
Miehellä on kortti mutta nyt meillä ei ole edes autoa. Hyvin tässä on pärjätty vaikka hoidetaan kauppareissut linkalla ja pyörällä. Eipä tule kaupasta ostettua mitään turhaa =)
Poikaystäväsi vaikuttaa älykkäältä, kun ei halua omilla valinnoillaan saastuttaa luontoa. Et ansaitse häntä, jos oma asenteesi ajokorttiin on noin junttimainen ja suoraan sanottuna idioottimainen. Äly hoi!
Mitenhän se pelkän ajokortin omistaminen luontoa saastuttaa ;D urpo...
Poikaystäväsi vaikuttaa älykkäältä, kun ei halua omilla valinnoillaan saastuttaa luontoa. Et ansaitse häntä, jos oma asenteesi ajokorttiin on noin junttimainen ja suoraan sanottuna idioottimainen. Äly hoi!
Mitenhän se pelkän ajokortin omistaminen luontoa saastuttaa ;D urpo...
Tuskin sitä ajokorttia ajamatta saa. Ja jos saa niin olisin ehkä kiinnostunut hankkimaan ajokortin, jos ei tarvitse ajaa käytännössä. Eli SAASTUTTAMAAN paska urpo taneli.
ja voin kuvitella kuinka pahalta tilanne tuntuu :( Sehän tarkoittaa, että poikaystäväsi on joko köyhä, tyhmä, aikaansaamaton, sairas tai *pidättää henkeä* cityvihreä. Jätä se, ansaitset parempaa!
[quote author="Vierailija" time="11.12.2012 klo 09:49"]
Siis mitä? Armeijalla on kylläkin ilmaiset lomakyydit suurimmalle osalle varusmiehistä. Mitä järkeä on ajella silloin lomatkoja omalla autolla ja omalla kustannuksella, kun pääsee lomamatkat ilmaiseksikin?
Armeijassa voi vain siinä tapauksessa kulkea lomamatkat ilmaiseksi omalla autolla, mikäli armeijan lomakyydit tai muu julkinen liikenne eivät kulje.
Ei ole munkaan poikaystävälä, eikä minullakaan. En koe kummankaan olevan luuseri, ja ihan hyvin pääsemme liikkumaan julkisillakin.
vähän parempia provoja, pliis. Tämä on niin väsynyt aihe.
ajokortillani EI OLE POIKAYSTÄVÄÄ!!!!!!!!!!!!!
mutta kommentoin silti. Mun mies ajoi pikku pösöllä kun tavattiin, onneksi on oppinut tavoille ja on sentäs jo päässyt volkkarin makuun... Voi jessus....
Ystäväni miehellä ei ollut ajokorttia, koska oli köyhän yksinhuoltajan poika. Ei vaan ollut varaa antaa pojan ajaa korttia. Hyvä kun oli ruokaa ja vaatteet päällä.
No, kun ystäväni ja mies olivat saaneet opinnot päätökseen ja saivat vakituiset työpaikat niin mies ajoi ajokortin.
Eli syynä oli vain rahattomuus silloin nuoruudessa.
nuorelle ajokortin? Meillä olisi siihen kai ollut varaa, mutta ei käynyr mielessäkään että vanhempieni olisi se pitänyt maksaa. Lisäksi näen ajokortin aivan turhana hankintana itselleni täällä Helsingissä. t. 2
Nykyiset nuoret ja vanhemmat ovat sisuttomia ja vastuuttomia saastuttajia, vaikka voisivat pienellä sisulla säästää luontoa ja kehittää ääreisverenkiertoaan sekä luonnettaan samalla.
Moni ei ole ollut päivääkään syömättä elämänsä aikana. Harva edes on kokeillut yli neljän päivän paastoa. Moni on kuullut paastosta, muttei kykene siihen, koska ei löydy sisua kieltäytyä mukavuuksista.
Jokainen meistä voi asettaa itselleen tietynlaiset mukavuuden tasot. Kaikkeen tottuu, jos ymmärrätte.
Otan nyt pyörän kellarista ja lähden 22km työmatkalle. Hyvästi.