Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerääkö kukaan ihania ns. markettiastiastoja? Vai kaikki vaan Iittalaa?

Vierailija
10.12.2012 |

Täällä kaikki aina kerää Iittalan, V&Bn, Rörstrandin yms. astiastoja.

Mutta eikö kukaan muka kerää esim. Sokoksen House- tai K-kaupan Anno-astiastoja? Nytkin Sokoksessa ihana Lucia-astiasto http://sokos.s-verkkokauppa.fi/webapp/wcs/stores/servlet/Tuote2/house-l…

ja Annolla Kaiho:

http://www.kodin1.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?productI…

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen tykästykyt Houseen ja Annoon, en ole tarkoituksellisesti mitään sarjaa kerännyt, mutta Housea löytyy eniten :)

Vierailija
2/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska ne eivät ole yhtä hyvälaatuisia ja sarjat lopetetaan nopeasti. Ennemmin rahat laitan laadukkaisiin astiastoihin joita valmistetaan vuosikaudet, että voi täydentää pitkän ajan kuluessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kertynyt sukulaislahjoina iittalan lasit ja muumimukit ja itse ostin ylihintaisia runolautasia alennuksesta.

Mutta meillä on kerätty mäkkärin laseja ja nyt ostin ikeasta ihania vaaleanpunaisia laseja.

Aterimetkin on kallista hakmannia. Mutta nämä kaikki kalliit laatutuotteet tulee lahjana mummoilta, kummeilta ja sukulaisilta.

Vierailija
4/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon isänmaallinen suomalainen käyttää vain Iittalan astioita.

Kaikki muut astiat antavat viestin epäisänmaallisuudesta. Siksi suomalaisella ei ole muita vaihtoehtoja.

Minä olen kyllä toivottoman epäisänmaallinen. Keittiöstäni löytyy merkittömiä markettiastioita (missälie valmistettuja), kiinalaisia astioita, villeroy&bochia ja vaikka mitä. Vähän on iittalaakin, mutta ei se paljon tässä konkurssissa auta :(

Vierailija
5/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Markettitavara ei ole markkinoilla tarpeeksi pitkään, joten sitä on mahdotonta kerätä.

Vierailija
6/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Ikean Skyn sarjaa parempana - aivan upea sarja!! Oikeaa posliinia eikä mitään kivitavaraa kuten kotimaiset kammotukset!!

Vierailija
7/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitähän on sittarit pullollaan. Prismastakin löytyy aina ja Siwan keräilyohjelmista.

Vierailija
8/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meilläkin lähinnä iittalaa, mutta senkin kohdalla harmittaa se, että moni sarja lopetetaan yhtäkkiä.. joten hitaampaan tahtiin "kerääminen" voi mennä vaikeaksi jos sattuu tykästymään johonkin ei-klassikko-sarjaan.

Vierailija
9/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

no meilläkin lähinnä iittalaa, mutta senkin kohdalla harmittaa se, että moni sarja lopetetaan yhtäkkiä.. joten hitaampaan tahtiin "kerääminen" voi mennä vaikeaksi jos sattuu tykästymään johonkin ei-klassikko-sarjaan.

Minä pidin Oma-sarjasta. Se lopetettiin lähes heti! Onneksi satuin käymään tehtaanmyymälässä, kun se lopetettiin, sain ostettua tarjouksella kaikki puuttuvat lautaset.

Vierailija
10/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja Ikean Skyn sarjaa parempana - aivan upea sarja!! Oikeaa posliinia eikä mitään kivitavaraa kuten kotimaiset kammotukset!!

Mitä tarkoitat? Eikö Iittala olekaan posliinia?

Vierailija
11/11 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tarkoitat? Eikö Iittala olekaan posliinia?

Tarkistin materiaalin ja vitroposliiniahan tuo Teema on, ei niin "hienoa" kuin oikea posliini mikä on ohutta ja läpikuultavaa. Suomessa harvoin uusissa astioissa aitoa maasälpäposliinia.