Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mollamaniasta oli suosituimmat pullip-nuket loppuneet.

Vierailija
09.12.2012 |

Tilattiin suoraan saksasta. (Mollamania tilaa sieltä). Kun tilaa itse suoraan saksasta säästää jokusen kympin. Nyt nukelle tuli hinnaksi (sis postikulut 150 euroa.)

Kallishan tuo on mutta joulu on kerran vuodessa ja tyttö on puhunut siitä niin kauan.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullipit on keksitty Koreassa, tuollainen käytös ei ole sopivaa.

Nukkeperheeseen kuuluvat Pullipin lisäksi:

-Namu (Pullipin entinen poikaystävä)

-Taeyang (Pullipin nykyinen poikaystävä)

-Dal (Taeyangin pikkusisko)

-Byul (Dalin luokkalainen)

-Isul (Pullipin pikkuveli)

Vierailija
22/45 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisille tarkoitetut nuket järkyttävän kalliit nuket! Ihmisillä ON liikaa rahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika lailla myöhässä mutta ei voi mitään :D

Noh.. Itselläni on yksi pullip ja Dal ja molemmilta puuttuu kädet koska en ollut varovainen heidän kanssaan ja kaverini ovat opettaneet aika paljon pullipeista ja plen huomannut että omilla nukeillani kestää kyllä peruukki harjausta aika hyvin että sekin riippuu ihan nuken hiustyylistä mutta niin.

Niitä pitää oikeasti osata käsitellä ja lapsille ei pidä ostaa niitä vaan antaa oikeasti ansaita sen ei mitään ''Kyllä mun kultsipuppeli osaa käsitellä ostan sille tästä tälläsen 200e maksavan ja sitten viikko sen jälkeen se onkin rikki tai joku osa nukesta kadonnut'' Neuvona sanon vain :I

Pullipeita, Taeyangeja, Daleja, Blythejä, Isuleita jne.. Niitä yleensä enemmäkseen vaan kuvataan ja vaihdetaan vaatteita, chipejä ''silmiä'', ja kehon jos haluaa luonnollisempaan asentoon mutta ne kaikki makaa todella paljon ettei niitäkään kannata lapselle ihan ilmasiksi antaa.

Mollamania on hiukan tyyris paikka että mielummin tilaisin itse esim. PullipStylestä (Amerikassa), Plastic Popista (Saksassa) tai JolieDollilta(Ranskassa) sieltä kannattaa mutta ensimmäinen nukke vaikka torista tai ebaystä ''itse ostin kaverilta'' Mutta mollamania on turvallinen ja sieltä saattaa kestää tulla jopa kuukauden itse koin nimittäin että menikin 5vk dalin tulemisessa mutta ei se haitannut koska innostus ja odotus oli korkealla koko ajan.

Mutta siis ei kannata antaa alle.... Joku 12-13 olisi vanhin jolle itse suostuisin ostamaan ja PITKÄN harkinnan jälkeen suostuisin en ekana päivänä kun kuulen niistä ja tytär haluaisi tilata :)

Puhui 16 v. tyttö :3

Vierailija
24/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullip-fanit vaikuttaa aika hulluilta :|

Vierailija
25/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helkkarin järkee ostaa joku bratzin näkönen nukke johonki kirjahyllyyn

Hohhoijaa

Vierailija
26/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI OLE NUKKE! SAATANA älkää ostako niitä leuiksi, ne ovat sama kuin ihmisiä!!!

Vierailija
27/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:42"]EI OLE NUKKE! SAATANA älkää ostako niitä leuiksi, ne ovat sama kuin ihmisiä!!!
[/quote]

Kiesus mitä sontaa

Vierailija
28/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:43"]

[quote author="Vierailija" time="05.06.2015 klo 20:42"]EI OLE NUKKE! SAATANA älkää ostako niitä leuiksi, ne ovat sama kuin ihmisiä!!! [/quote] Kiesus mitä sontaa

[/quote]

Itse oot SONTAA, vihaaja! Elkää ostako niitä lapsille, eivät ole LELUJA ja niillä on oikesti ttunteet.

T. Pulliplovers4evr

Vierailija
29/45 |
05.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku lähellä hämeenlinnaa niin oma pullippini voisi käydä siellä kyläss?

Vierailija
30/45 |
21.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 11 ja rakastan valokuvausta. Minulla, pikkusiskollani ja parilla kaverilla on kuvauskerho. Yritämme ansaita rahaa pullippiin. Osaan käsitellä pullippeja. Minun mielestäni n. 5-6 luokkalaisella voi olla pullip jos sitä osaa käsitellä.

Vierailija
31/45 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttö on 10 ja hyvin kestäneet. Tytöllä on jo kaksi ja kumpikin talossaan odottamassa kun neiti alkaa kuvailla.

Vierailija
32/45 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi! Juu ihan mtöhässä mutta olen 10v ja omistan 1 nuken my select melissan ostettiin huuto.netistä 100e ja hyvässä kunnossa on!! Toisen saan nyt jouluna ja se on tiphona, obitsun joko ostan itse tai synttärilahjaksi. Minusta tuntuu että on turha väheksyä ale 15v taitoja. En leiki pullipilla , kuvaan nukkea ja muuten se on tuolla hyllyssä: D ja on peruukki vaihdettu ja silmät pian. Että turha tulla valittamaan siitä miten alle 15 v pilaa nukkensa.

Vierailija
33/45 |
18.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä mitään tilannut "suoraan Saksasta". Siellä Plasticpopissa ne tilaavat nuket Aasiasta isommilta jälleenmyyjiltä.

Vierailija
34/45 |
19.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävän näköisiä avaruusolioita. Ei jumalauta, että ap maksaa 150 tuollaisesta.

Vierailija
35/45 |
26.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiteks pliis olla kiroilematta ei oo kiva luukee oikeesti

Vierailija
36/45 |
12.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille kuka valitti että mollamania on liian kallis niin kuuleppas pieni perunan tyllerrys Ebay:ssa ne on PALJON kalliimpia, toivottavasti ymmärrät.

Jos sulla on järki päässä

Vierailija
37/45 |
11.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Lykkään tänne nyt oman mielipiteeni muutamasta asiasta.

1. Aloittaja: Mitä itse olen seurannut, Mollamanian valikoima on suhteellisen pieni. Eivät esim. ota kaikkia malleja ollenkaan myyntiin, tai näin olen ymmärtänyt. Ostohinta voi olla kallis ulkomaisiin kauppoihin nähden, mutta toisaalta postikulut voivat olla halvemmat ja etenkin jos tilaa Euroopan ulkopuolelta, on se aika säästö minkä saa veroista, tullituontimaksuista jne (nämä olivat muistaakseni esim. 130e maksaneella nukella noin 45e).

2. Nukeilla on alaikäraja/-suositus. Jokainen vanhempi voi silti halutessaan ostaa lapselleen iästä riippumatta BJD-nuken, jos lapsi on ikäisekseen kypsä ja perehtynyt sen hoitoon (samoin kuin toivottavasti itse vanhempikin, ongelmatilanteiden varalle). Samalla tavoin kuin jokainen vanhempi arvioi, voiko ostaa lapselleen tietyllä ikärajalla olevia pelejä jne. Huom! Ei ole "nuorempien vähättelyä" suositella tietämätöntä vanhempaa lykkäämään nuken hankintaa myöhemmälle (ikäsuosituksen mukaiselle) iälle. Kuten joku ylempänä sanoi, hän oli itse kiitollinen vanhemmilleen, kun ei saanut nukkea vielä 10-vuotiaana, koska ei olisi oikeasti vielä tiedostanut sen vaatimaa huolenpitoa ja herkkärakenteisuutta

3. Pullip-perheen nuket voivat olla mielestäsi outo/lapsellinen/kallis/turha harrastus, mutta se ei poista sitä tosiasiaa että minä ja moni muukin nauttii niistä täysin rinnoin :) Kuten nokkelimmat jo nukkejen jälleenmyynti-ikärajoista osaavatkin päätellä, ei kyseessä ole lelu. Itse rinnastan ne ennemmin koriste-/taide-esineisiin käyttötarkoituksen perusteella. Suuri osa nukkeilijoista on täysi-ikäisiä, mutta myös nuorempia on. Mielestäni harrastuksen rikkaus on osaltaan myös siinä, että tämän kautta tutustuu eri-ikäisiin ja eri elämäntilanteissa oleviin ihmisiin (olen tavannut harrastajia alle 15-vuotiaista nuorista perheellisiin, yli nelikymppisiin).

4. Trollit on aina yhtä suloisia <333

Vierailija
38/45 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saatana se ikä susitus on 15 !

Oikeasti plz!

Vierailija
39/45 |
21.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt joku weeaboo riehumassa ja upittamassa vanhoja keskusteluja?

Vierailija
40/45 |
01.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä nuket ovat syystäkin keräilynukkeja ja joilla 16+ ikäraja ja aivan syystä. Näitä nukkeja ei ole tarkoitettu lapsille, eikä lasten leikkeihin.  Nyt ainakin selvisi syy siihen miksi huudossa ja torilla on niin usein niin äärimmäisen huonokuntoisia ( ja halpoja ) kustomointikohteita.

Vanhempien pitäisi ehkä vähän olla asioista perillä.  Minusta on tämä periaate nukke = leikkikalu = sovelias lapsille on niin aikansa elänyt käsitys. Tai ylipäätään antaa periksi jokaiseen "mutta mä haluun" mankumiseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi