Typerin asia jota joku ei ole uskonut?
Mun vanhemmat ei uskoneet kun lapsena sanoin että on kuumeinen olo. Mua raahattiin silti kouluun ja reissuun, kunnes lopulta isoäidin luona alettiin ihmetellä kun "kakara on ihan veltto". Sairaalareissuhan siitä tuli. Ne ei muutenkaan uskoneet mihinkään sairauksiin, allergioihin tai muihin heikkouksiin. Monellekohan kannoin angiinaa ja muuta, kun aina vastattiin "höpö höpö" jos sanoin olevani sairaana. En tosin yleensä sanonut sitten. Ymmärsin myös vasta aikuisena että minulla on melko vaikea ruoka-aineallergia, eikä elämää tarvikaan elää aina kärvistellen jossain vaivassa.
Kommentit (15)
Monta tällaista asiaa on ollut elämän aikana. Mm. Hevonen naisella, joka asuu yksin ja kaupungissa. Sen sijaan, että kysyttäisiin, miten se on mahdollista, todetaan selän takana, että siinä oli kova tyttö valehtelemaan. Missä se sitä pitää, kylpyammeessako, hehhehhhehhhheeeee. Sitten annetaan se valehtelijan leima.
Minulla sama kuin aloittamalla, mutta minua ei ole uskoneet terveysalan työntekijät, sairaanhoitajat ja lääkärit...
Eikö vauvalla jollain ollut lonkka jotenkin sijoiltaan, mutta vanhemmat eivät siihen reagoineet.
Se että gang stalking kaikkine toteutustapoineen on toteutettu Suomessa eräille ihmisille ja perheelle niin etyä ranskalaisin viivoin voidaan vetää about 20 eri asiaa, jotka toteutettu. Usea niistä luokitellaan törkeiksi rikoksiksi!!!
Pyörimyt vuosikymmeniä ja melko avoimesti. Ehkä tiedät tapauksen.
Ettei niitä pankkitunnuksia kysele muut kuin huijarit.
Vauvanaamana tapahtuu usein, etteivät ihmiset usko ikääni. Täytyy näyttää ajokortti, passi, yms.
M54
Jenkkikansa saivat trumpista taas pressan,vaikka tiesivät että jätkä on rikollinen luuseri.
Ex-mies ei uskonut että minun ei ole hyvä olla meidän parisuhteessa ja että asioiden täytyy muuttua. Hänen mielestään kun ei ollut mitään ongelmaa. Hänelle sitten tuli ihan yllätyksenä kun halusin avioeron.
Että esinahkaa voi ihan ite liikuttaa kiihtyvällä tahdilla eteen ja taakse.
Sitä että Puppa👴🏻💜 on paras ja vauvapalstan ylijumala.