Pikkulapsi-aikana eronneet. Vertaistukea tarvitaan :(
Mies lähti tänään, joskin minun toiveesta.
Olen ihan paniikissa. Miten selvisitte ensimmäisestä yöstä? Tai mikä oli pahin yö?
Meillä kaksi pientä lasta(vauva ja taapero).
Olemme riidelleet niin paljon lasten kuullen että jotain konkreettista siis täytyi tehdä.
Mulla on tosi paha mieli ja tulevaisuus pelottaa ihan mielettömän paljon. Miten noin pienten kanssa oikeasti jaksaa yksin?
Paremminkin miten kestää pitkät päivät yksin lasten kanssa ja sitten olla ilta niiiin yksin?
Mulla ei tosiaan liikaa kavereita,etenkään lähistöllä ja sukukin asuu kaukana(muutto edessä varmaankin).
Paljon kysymyksiä ja vuodatusta.
Anteeksi ja kiitos jo valmiiksi.
Kommentit (28)
kysyit kokemuksia
ei ole mitään järkeä erota pikkulapsiaikana
ensin yöunet kuntoon molemmilla, molemmille omaa aikaa viikkoon ja yhteistä aikaa viikkoon
en jaa sitä mitä kaikkea meillä oli mutta suosittelen omalta pohjalta lämpinösti ammattiapua+ noita ylläolevia
ennen muuta se on itsensä kanssa työn tekemistä ja sitten on valmis eroamaan kun tulee toimeen toisen kanssa jos ei rakasta
jatkuva riitely ei ole syy, sille voi jotain tehdä, jo yksi ihminen
se on se vastamäki siinä edessä nyt, siitä voi selvitä
Jankkaan noita sanoja sitten päässä kun alkaa todenteolla ahdistamaan.
Ajattelin syödä nyt jotain roskaruokaa ja maata sohvalla lamaantuneena :)
ap
Pariterapia alussa mutta teemme sen eri kattojen alla ns.
Emme yksinkertaisesti voi olla riitelemättä yhdessä ollessamme. Olen yrittänyt pakoilla karjuvaa miestä esim. toiseen huoneeseen mutta tämä tulee perässä..
Noh sen enempää yksityiskohtiin menemättä en usko että pariterapia voi meitä enää pelastaa.
ap
Me naiset olemme selviytyjiä ja sinäkin selviät, usko pois
Me naiset olemme selviytyjiä ja sinäkin selviät, usko pois
Riideltiin tosi paljon, kun lapset oli pieniä. Ne riidat loppuu, kun lapset kasvaa. Asukaa eri asunnoissa.
Pienet lapset kuormittaa ja tulee riitaa. Nyt meillä pojat 8v. ja 11v. Ei enää riidellä. Olette väsyneitä.
Itsellä ei pikkulapsi-aikaista erokokemusta mutta ero kuitenkin.
Sinä pärjäät kyllä!