Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tretti.fi tilauksesta kokemuksia?

Vierailija
09.12.2012 |

Olen netistä lukenut kokemuksia, jotka jakautuvat voimakkaasti kahteen osaan. Toiset ovat oikein tyytyväisiä ja toiset ei suosittele ollenkaan. Mitä mieltä olet, jos sieltä olet tilannut? Onko tavara tullut ajallaan perille ym.?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi suositella kenelläkään. Sain tuotteen ihan ok, mutta eivät hoida takuuasioita. En osta enää koskaan mitään sieltä. Muutaman euron voi säästää tuotteessa,  mutta jos ongelmia ilmenee,  eivät hoida asioita.

Vierailija
2/5 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varastossa" olevan tavaran (työkalu) toimitus kesti 2 kk. Asiakaspalvelu vastaa kun jaksaa, minulle noin viikon päästä kysymyksistäni. Vastausten laatu on alarvoinen. Tavara lähtenyt varastolta muka viikossa mutta Itella ei kuitenkaan ole saanut kuin ennakkoilmoituksen. Toimitusehtojen mukaan myöhästyvän toimituksen saa perua, ei onnistunut miinun kohdallani. VÄLTÄ TRETTIÄ, parempia toimijoitakin on. Itse laitoin koko CDON Groupin ostoboikottiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Varastossa" olevan tavaran (työkalu) toimitus kesti 2 kk. Asiakaspalvelu vastaa kun jaksaa, minulle noin viikon päästä kysymyksistäni. Vastausten laatu on alarvoinen. Tavara lähtenyt varastolta muka viikossa mutta Itella ei kuitenkaan ole saanut kuin ennakkoilmoituksen. Toimitusehtojen mukaan myöhästyvän toimituksen saa perua, ei onnistunut miinun kohdallani. VÄLTÄ TRETTIÄ, parempia toimijoitakin on. Itse laitoin koko CDON Groupin ostoboikottiin.

Vierailija
4/5 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostan, jos jollakin olisi kokemuksia

Vierailija
5/5 |
27.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En voi suositella kenelläkään. Sain tuotteen ihan ok, mutta eivät hoida takuuasioita. En osta enää koskaan mitään sieltä. Muutaman euron voi säästää tuotteessa,  mutta jos ongelmia ilmenee,  eivät hoida asioita.

Minäkin sain tuotteen ok, meni siihen tosin kaksi viikkoa sen 2-5 päivän sijaan. Toivottavasti ei tule mitään tarvetta testata niitä takuuasioita. Edullisesti kyllä sain, maksoin 161€, sama Hobby hallissa 249€. Vanha malli, saatavuus alkaa olla huonoa, mutta uusissa on joitakin huononnuksia, siksi halusin tuon vanhemman mallin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi seitsemän