Suukotteletteko tai halaatteko puolison kanssa julkisilla paikoilla tai lastenne nähden?
Kuinka kauan olette olleet yhdessä, minkä ikäisiä olette?
Kommentit (25)
19 vuotta ollaan oltu yhdessä. Mulla on ikää 40 ja miehellä 43 vuotta. Vanhin lapsi on 18 vee ja nuorin vajaa kaksi, keskimmäinen on 12 vuotta.
En mä ole koskaan edes ajatellut että ei voitais halata tai pussata lasten nähden, ei me nyt kuitenkaan toistemme naamoja nuolla.
Julkisilla paikoilla ja kotonakin osoitetaan toisillemme huomiota, suikataan suukkoja ja halataan :) Päivittäin, heti ensimmäisenä aamulla, viimeisenä illalla.
Ikää meillä vasta 21v ja 23v, yhdessä ollaan oltu jo muutama vuosi.
Omat vanhempani ovat toinen 50 ja toinen päälle 50, yhdessä ovat olleet tänä vuonna naimisissa 30 vuotta ja edelleen halailevat ja suukottelevat meidän lasten nähden, sekä myös lapseni nähden. Tosin, poikani on sitä mieltä, että vain hänellä on oikeus istua papan sylissä, silloin mammalla ei ole syliin asiaa ja toistepäin, jos mamma antaa papalle suukon, pitää poikani antaa suukko sitten kanssa papalle :D Hupaisa poika :)
Ikää 25 ja 30.
Yhdessä 8 vuotta :)
Suukotellaan ja halaillaan lasten nähden. Julkisilla paikoilla hyvin harvoin. Tai no, halaillaan joo, mutta suukotellaan vain "erityisissä tilanteissa", esim. jos mies saattaa mut lentokentälle niin siinä "erotessa" antaa suukon.
Minä 33v, mies 36v
lasten osalta. Siis miksi joku EI osoittaisi hellyyttä kumppanilleen lasten läsnäollessa. Sen jo ymmärränkin, että kaikki eivät tykkää julkisista hellyydenosoituksista, ainakaan tolkuttomissa määrin.
Me kyllä pussaillaan, halataan ja kuljetaan käsi kädessä ihan missä vaan. Mutta huom! Mitään eroottista tai intiimiä emme toki muille jaa. Eli voimme hyvin osoittaa hellyyttä esim. kevyellä pusulla ja halilla vaikka ihan kadulla, mutta kunnon suudelmat ja "hiplailu" kuuluvat kahdenkeskiseen kanssakäymiseemme.
Ikää 35 ja 37 vuotta, yhdessä 9 vuotta.
yhdessä ollaan oltu 25 vuotta ja ikääkin on 45 ja 46 vuotta meillä.
Semmoinen haleilu ja pusuttelu, mitä lastenkin kanssa tehdään on ok miehen kanssa julkisesti. Ei sellaista lähmimis tyyppistä.
Vanhempani ja isovanhempani halailevat ja pusuttelevat muiden nähden. Mielestäni normaalia
Se on ihanaa!
27v ja 28v, yhessä 13 vuotta.
puolisoni mielestä se on noloa. Mutta kotona kyllä kiehnätään ja pusutellaan,kovastikin.
Ollaan n46 ja m49 ja 13vyhdessä.
Ikää meillä 38-v ja yhdessä 20-v. Ehdottomasti uskon, että suukottelevien vanhempien lapsista kasvaa onnellisempia, kuin, jos vaikka hakkaisimme toisiamme... lapsille tekee hyvää nähdä, että vanhemmat tykkäävät myös toisistaan.
Ne "pakolliset" kotiin tullessa ja lähtiessä muttei muuten.
Mieheni kotona ei olla hempeilty, joten uskon tämän tulleen miehelleni sieltä. Eikä hän ole muutenkaan sellaista halaaja ja pussaajatyyppiä.
Mun kotona sitä on tehty ja tykkäisin itsekin enemmän. Mutta näillä mennään!
Onko tää sulle jotenkin erikoista?Yhdessä yli 22 v...mies 42 ja minä 40
paljon -varsinkin kotosalla. yhdessä yli 13v. 38 ja 44v.
Vanhempani olivat aikoinaan sen suhteen vähän poikkeuksellisia, se ei ollut tavallista 70-80 -luvulla samaan tapaan kuin nyt.
Kyllä suukottelemme. Viimeksi tänään suikkasin pusun iehelle kiitokseksi, kun tarjosi koko perheelle päivällisen ravintolassa.
Halailemme ja suukottelemme paljon joka päivä.
42+43ja yhdessä 9v
Kyllä ja päivittäin, ihan luonnollistahan se on. Yhdessä 17 vuotta, minä 36 v. ja mies 38 v.
yhdessä kohta 20v. 4 lasta
Ikää mulla 39v ja miehellä 43v.