Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 35 vuotias mies seurustelee parikymppisen tyttösen kanssa?

Vierailija
09.12.2012 |

En vaan käsitä tällaisia suhteita. Tiedän parin, jossa 35 vuotias mies "seurustelee" 23 vuotiaan tytön kanssa. Miten mies jaksaa tytön lapsellisuutta, naiviutta ja kokemattomuutta? Mitä aikuinen mies tuollaisesta suhteesta oikein saa? Eihän tuon ikäisillä voi olla mitään yhteistä.

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ollaan taas kunnostauduttu täällä ja suomi24:llä. Kauanko aiot vielä jatkaa?

moni tyyppi :DD oon itsekin jo yhden kerran tän aloituksen provoillessani nostanut

En näköjään ole viettänyt täällä vielä tarpeeksi aikaa, että hoksaisin miten häiriintynyt tämä palsta on. Joku av-mamma käy sitten vissiin suomi24:lläkin jatkamassa tätä huonoa vitsiä?

etenkin näitä av:n vilkkaimpia keskusteluja.

Vierailija
22/31 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ollaan taas kunnostauduttu täällä ja suomi24:llä. Kauanko aiot vielä jatkaa?

moni tyyppi :DD oon itsekin jo yhden kerran tän aloituksen provoillessani nostanut

En näköjään ole viettänyt täällä vielä tarpeeksi aikaa, että hoksaisin miten häiriintynyt tämä palsta on. Joku av-mamma käy sitten vissiin suomi24:lläkin jatkamassa tätä huonoa vitsiä?

etenkin näitä av:n vilkkaimpia keskusteluja.

Siis kopioidaan sinne? Joku käy suomi24:llä siis jatkuvasti tekemässä noita ikäeroaloituksia. Tuskinpa modet sentään niin outoja on, että sellaista aina uudelleen ja uudelleen kirjoittelisivat sinne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ns. ikuislapsellinen, nuorista tytöistä pitävä tai sitten ulkonäönperässäjuoksija. Kun se 23-v. vanhenee, hän saa tämän karvaasti tuta.

Vierailija
24/31 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun ei tarvii käsittää :) kaikki 23-v naiset eivät todellakaan ole naiveja, hehän ovat jo olleet aikuisia monta vuotta!

Elämänkokemus määrittelee sen kuinka kypsä ihminen on ja millaisten tai minkäikäisten ihmisten kanssa tämä parhaiten viihtyy. Se ei ole äidin, isän tai muidenkaan perheenjäsenten päätettävissä vaan yksinomaan heidät, jotka keskenään seurustelevat. Jos he viihtyvät yhdessä niin mitä pahaa siinä voi olla? Eikä tuo ikäero nyt niin huima ole.

Vierailija
25/31 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on yksi asia, joka voi olla päälaellaan ikäerosuhteessa...

Pakko kommentoida, kun olen itse juuri sen 23 v ja mietin, lähestynkö 8 vuotta vanhempaa miestä. Hän ei tiedä ikääni, ja olisi nimenomaan hyvä, että jos tietäisi, se ei olisi mikään plussa. Eli jos teen jotain, täytyy vain toivoa ettei ikä tule ihan ensimmäisenä puheeksi. Olen juuri siirtymässä "oikeaan" työelämään kolmannen asteen opintojen jälkeen. Minusta tällaisetkin asiat vaikuttaa, yksi noin esimerkkinä.

Tuo tyyppi kiinnostaa, mutta tiedän myös ikäeron huonot puolet jotka liittyvät lähinnä ulkopuolisten suhtautumiseen ja kun kerran menin iän googlaamaan, niin sitä on vähän paha enää unohtaa... Tosin tämä tyyppi on aika babyface, luulin häntä nuoremmaksi enkä usko että ikäero näkyisi meillä lainkaan päälle. Kunhan pohdin ja ajatusleikin ja päädyin tänne. Luultavasti en tee mitään ja yritän jostain löytää oikeamman ikäisen.

Vierailija
26/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ikäero ei ole ilmiselvä, nähtävissä tai aavistettavissa? Ainoa, mistä hän voisi sen arvata on se, että tiedämme toisemme sellaista kautta, että hän on porukan vanhemmasta päästä. Siis koulutukseen liittyy yhdistävä tekijä.

Toisaalta minusta oli pelkästään ällöttävää, kun 35-vuotias mies osoitti kiinnostustaan tässä vuoden sisään. Että otan nyt itsestäni selvää tässä sitten. Tai ehkä rajani vaan menee noilla main, että 8 v on vielä ok mutta sitä enemmän liikaa?

Vierailija
27/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kommentoida, kun olen itse juuri sen 23 v ja mietin, lähestynkö 8 vuotta vanhempaa miestä. Hän ei tiedä ikääni, ja olisi nimenomaan hyvä, että jos tietäisi, se ei olisi mikään plussa. Eli jos teen jotain, täytyy vain toivoa ettei ikä tule ihan ensimmäisenä puheeksi. Olen juuri siirtymässä "oikeaan" työelämään kolmannen asteen opintojen jälkeen. Minusta tällaisetkin asiat vaikuttaa, yksi noin esimerkkinä.

Tuo tyyppi kiinnostaa, mutta tiedän myös ikäeron huonot puolet jotka liittyvät lähinnä ulkopuolisten suhtautumiseen ja kun kerran menin iän googlaamaan, niin sitä on vähän paha enää unohtaa... Tosin tämä tyyppi on aika babyface, luulin häntä nuoremmaksi enkä usko että ikäero näkyisi meillä lainkaan päälle. Kunhan pohdin ja ajatusleikin ja päädyin tänne. Luultavasti en tee mitään ja yritän jostain löytää oikeamman ikäisen.

Varmaankin tunnet jo tyyppiä jonkun verran jos kerran mietit "aloitteen tekemistä" ja ikäkin on selvillä? Jos siis tyyppi on mielenkiintoinen ja mukava eikä ole mikään vanha patu suhun verrattuna niin miksi et lähestyisi? Kundi on varmaan enemmän kuin otettu ja voi myöskin olla että hän ei itse uskalla tehdä aloitetta. Ehkäpä juuri ikäsi vuoksi.

Vierailija
28/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ikäero ei ole ilmiselvä, nähtävissä tai aavistettavissa? Ainoa, mistä hän voisi sen arvata on se, että tiedämme toisemme sellaista kautta, että hän on porukan vanhemmasta päästä. Siis koulutukseen liittyy yhdistävä tekijä.

Toisaalta minusta oli pelkästään ällöttävää, kun 35-vuotias mies osoitti kiinnostustaan tässä vuoden sisään. Että otan nyt itsestäni selvää tässä sitten. Tai ehkä rajani vaan menee noilla main, että 8 v on vielä ok mutta sitä enemmän liikaa?

Jotkut kolmekymppiset perhemiehet on jo aivan vanhuksia mutta jotkut ovat hyvinkin nuorekkaita. Eikä joku 35 todellakaan ole edes mikään vanha. 8 vuotta ei ole paljon mitään siinä vaiheessa kun sä olet esim. 30 ja hän 38.

Vierailija
29/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 35 vuotias seurustelee 23 vuotiaan kanssa, se ei tarkoita, että hän olisi "ikuislapsellinen". 23 vuotias ei ole nuori tyttö, vaan nuori nainen.

Vierailija
30/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos 35 vuotias seurustelee 23 vuotiaan kanssa, se ei tarkoita, että hän olisi "ikuislapsellinen". 23 vuotias ei ole nuori tyttö, vaan nuori nainen.

keski-ikäinen.

Pakko sanoa, käsi sydämellä, että kyllä minäkin ajattelin 23-vuotiaana olevani kypsä ja aikuinen ja ties mitä. Mutta on se kypsyys nyt vähän toista 35-vuotiaana. Hyvässä ja pahassa varmaan. Onhan sitä tutkittukin, että ihmisen aikuinen identiteetti alkaa olla valmis vasta 30 vuoden kieppeillä, ja todellakin suorastaan häpeän joskus muistellessani itseäni alle 25-vuotiaana.

Mutta antaa ihmisten seurustella kenen kanssa tykkäävät. Minua taas ei paljon nappaa mies, jonka silmissä parikymppinen nuori nainen kilpailisi minun, usean lapsen 35-v äidin kanssa. Me ollaan ihan eri maailmoista ja minun maailmassani miehen pitää olla kypsä. Minä tunnen olevani aikalailla täti sellaiseen verrattuna ja suhtaudun parikymmpiseen naiseen lähinnä äidillisen lempeästi.

Vierailija
31/31 |
10.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatikka sitten 8 vuotta. Sitten, kun aletaan seurustella "oman isän ikäisten" kanssa eli ikäeroa on noin 20 vuotta, niin sitten vähän ihmetyttää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi