Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo uhkaa erolla masturbointini vuoksi

Vierailija
09.12.2012 |

Vaimo uhkaa avioerolla, koska masturboin. Mikä neuvoksi? Vaimo sanoi, että koska seksiäkin saisi, ei masturboiminen ole sallittua, ellei seksi ole esimerkiksi etäisyyden takia mahdotonta.

Itse en kuitenkaan koe seksin ja masturboinnin välillä mitään yhteyttä. Vaimo myös penäsi vastausta kysymykseen "ketä tyttöä ajattelet kun masturboit?". Hän syyttää minua pettämisestä, jos ajattelen jotakuta muuta. Ja jos kerran ajattelisin häntä, niin miksi en sitten harrasta seksiä hänen kanssaan. En osaa vastata hänelle oikein mitään. Olen aina tykännyt masturboimisesta ja ajattelen ties mitä. Joskus ei seksi maistu sen tuntuessa liialta suorittamiselta ja vain kumppanin himojen tyydyttämiseltä, vaikka itse haluaisi vain levätä.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin että mies runkkaa halunsa kokonaan pois! Huomaan sen esim siitä että kun on miesporukassa oltu vl mökillä eikä ole ollut mahdollisuuksia itse tehdä mitään tekee heti aloitteen seksiin. Muuten ei juuri koskaan, ehkä max 1kerta 2kk aloitteita häneltä! En ymmärrä väitettä että runkkaaminen ja seksi on eri asioita, jos kerran päivässä hoitelee itsensä ei kyllä mulla ainakaan tee enää seksiä mieli, olen kokeillut! Mutta siis jos seksiä on noinkin paljon kun teillä en ymmärrä! Koittakaa puhua, vaimollasi on pelko että joku tai jokin on sinulle häntä tärkeämpää vaikkei nään olisikaan. Tiedän myös tämän tunteen ja sitä on vaikea kontroloida! :(

meillä vaimon kanssa varmaan sitten vaan hyvin erilaiset seksihalut. Saatan runkata päivällä ja silti haluta seksiä illalla. harrastamme seksiä 2-4 kertaan viikossa, lähes aina teen itse aloitteen. Sen lisäksi haluan sooloseksiä enkä koe mitenkään että se olisi vaimoltani pois. Rakastan häntä. En ole koskaan pettänyt häntä.

Vierailija
22/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitä juurta jaksaen ettei touhusi ole häneltä pois ja että tämä on normaali käyttäytymismalli. Mun ongelman kun joku ratkaisis olis kivaa, meillä suhde kunnossa hellyyttä koko ajan mutta mies ei haluaisi seksiä kun sanoo itsekkin olevansa laiska! Ja tosiaan väittää runkkaamisen oleva eri kuin seksin.(en ole tiukannut mitään) no näinhän ei ole koska sillon haluttaa kun ei yksin pääse pois silmistä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen puhunut hänelle.uhkaa erolle jos jatkan masturbointia. Alkaa vähän väsyttämään tää.

Vierailija
24/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai teet sen julkisesti?

Vierailija
25/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asia pitää mennä paljastamaan naiselle. Naiset taas eivät tasan tarkkaan masturboi niin, että voisivat siitä jäädä kiinni. Vain idiootti masturboi silloin, kun toinen on kotona ja heittää vielä spermaiset paperitollot roskikseen päällimmäiseksi, että vaimo ne siitä näkee ja koko huone haisee spermalle.

Ettei olisi vaimo vielä lukenut tämän täältä palstalta:

<a href="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1737605/teoria_siita…" alt="http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1737605/teoria_siita…">http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1737605/teoria_siita…;

Mitä salattavaa masturboimisessa on? Mun mies menee usein paljon aikaisemmin nukkumaan kuin minä. Jos mun tekee mieli yritän saada sitä hereile,jos ei herää, masturboin. Joskus innostuu siitä, joskus ei huomaa, tai ei ole huomaavinaankaan, ja joskus huomaa ja ottaa mut orkun jälkeen kainaloon... Mun mies masturboi todella vähän, ja olin siitä jopa huolissani. Itse voisin lähes päivittäin. Onneksi voidaan olla avoimia tämän suhteen.

Vierailija
26/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siinä mitään soviteltavaa ole.

Menkää parisuhdeterapiaan tai ottakaa aikalisä.

Kummallakin teillä on oikeus mielipiteeseensä, ovat vain kovin kaukana toisistaan.

Itse en jaksaisi tuollaista epäsuhtaa, en vaimosi enkä etenkään sinun asemasssasi.

Vierailija
27/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen puhunut hänelle.uhkaa erolle jos jatkan masturbointia. Alkaa vähän väsyttämään tää.

Toisen runkkausta tai fantasioita ei voi eikä saa kontrolloida. Kaikesta ei tartte tykätä, mutta se, ettei tykkää ei ole peruste kieltää.

Eri juttu sitten,jos homma haittaa oikeasti.

Minä sanoisin vaimolle, että seksi pn kivaa ja runnkaus on kivaa. Ja että runkkaus on yksityisasia. Jos se ei passaa, vaimon pitää sitten miettiä onko se oikeasti niin iso juttu, että haluaa erota

Vierailija
28/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille kommenteista. Täytyy miettiä asioita. Haluaisin suhteeseen kyllä enemmän seksiä ja ettei runkkauskaan ole mikään mörkö. Vaimo sitä ei ainakaan estä joten otanpa munan kauniiseen käteeni... :) ap

Vierailija
29/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan tuo ajatustapa, että "jos kerran ajattelisin vaimoani niin miksen sitten harrastaisi seksiä hänen kanssaan".

Ajattelepa ap tilanne, jossa tiedät, että vaimosi masturboi parhaillaan ja ajattelee samalla naapurin Reinoa. Koska olet asiaa tivannut ja vaimo kertoi koska sinäkin kerroit ajattelevasi muita. Pitää sanoa, että täytyy olla aika hyvä itsetunto miehellä, että kestää sen, että vaimo tuolla nyt harrastaa mielikuvitusseksiä Reinon kanssa eikä halua sekstailla tänään minun kanssani.

Vierailija
30/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan tuo ajatustapa, että "jos kerran ajattelisin vaimoani niin miksen sitten harrastaisi seksiä hänen kanssaan".

Ajattelepa ap tilanne, jossa tiedät, että vaimosi masturboi parhaillaan ja ajattelee samalla naapurin Reinoa. Koska olet asiaa tivannut ja vaimo kertoi koska sinäkin kerroit ajattelevasi muita. Pitää sanoa, että täytyy olla aika hyvä itsetunto miehellä, että kestää sen, että vaimo tuolla nyt harrastaa mielikuvitusseksiä Reinon kanssa eikä halua sekstailla tänään minun kanssani.

aika harva varmaan ajattelee omaa kumppaniaan masturboidessa, mua ei haittais naapurin Reinon eikä edes Ainon ajattelu. Ja mä en ole koskaan kieltäytynyt seksistä runkkaukseen vedoten. "En jaksa, mieluummin runkaan/ Olen jo runkannut tänään." Joo sitä en tee. AP

Vierailija
31/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti oot nainen etkä mies alkuunkaan, eikä masturbointiisikaan ole kukaan tuomitsevalla kädellä puuttunut.

Vierailija
32/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja alat jakamaan tavaroita ja pakkaamaan laukkuja. Voi vetää vaimon hiljaiseksi ja ajattelemaan että kannattaako uhata sellaisella mitä ei aio toteuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kahdeksan