Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo uhkaa erolla masturbointini vuoksi

Vierailija
09.12.2012 |

Vaimo uhkaa avioerolla, koska masturboin. Mikä neuvoksi? Vaimo sanoi, että koska seksiäkin saisi, ei masturboiminen ole sallittua, ellei seksi ole esimerkiksi etäisyyden takia mahdotonta.

Itse en kuitenkaan koe seksin ja masturboinnin välillä mitään yhteyttä. Vaimo myös penäsi vastausta kysymykseen "ketä tyttöä ajattelet kun masturboit?". Hän syyttää minua pettämisestä, jos ajattelen jotakuta muuta. Ja jos kerran ajattelisin häntä, niin miksi en sitten harrasta seksiä hänen kanssaan. En osaa vastata hänelle oikein mitään. Olen aina tykännyt masturboimisesta ja ajattelen ties mitä. Joskus ei seksi maistu sen tuntuessa liialta suorittamiselta ja vain kumppanin himojen tyydyttämiseltä, vaikka itse haluaisi vain levätä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onkohan kenties huono omatunto taustana? Masturboiminen on ihan normaali asia ja lähes kaikki sen tekee, eikä todellakaan tarvitse valita sen ja seksin välillä koska molempia saa (ja täytyy) harrastaa. Käske nyt että lukee ja perehtyy aisaan hieman enemmän, tuosta voi kasvaa aikamoinen riidanaihe teidän väliin jos jatkuu noin. t kätilö

Vierailija
2/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkaa hyvä mies piilossa, net hommat ruukataan tehdä silloin kun ollaan yksinään, ei aamupalapöydässä vaimon nähden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä et saa ajatella muuta kuin vaimoasi. Oliko nää jutut sulle jotenkin epäselviä, kun jouduit naimisiin? Olitko jotenkin huumattu jopa, etkä kyennyt lukemaan tätäkään kohtaa sopimuksesta?

Vierailija
4/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostat järkevältä, normaalilta mieheltä jonka vaimolla on perin omituisia obsessioita... Jos et saa häntä hyväksymään tällaista täysin normaalia asiaa, niin itse suosittelisin pikimmiten siirtymään takaisin sinkkumarkkinoille, jotka kärsivät hyvien miesten alitarjonnasta.

Vierailija
5/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse ei ole oikeastaan masturboinnista vaan siitä, että hän ei voi kontrolloida sitä, eikä siedä sitä. Pahenee ajan myötä, joten pidä varasi.

Vierailija
6/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisiin menoa.

Vierailija
7/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa miettiä mihin asti on valmis antamaan valtaa toiselle avioliiton nimissä. Jos suostut tähän, lisää seuraa.

Ja jos vaikka vaimosi päättäisi alkaa pihtaamaan saadakseen tahtonsa läpi jossakin asiassa, niin et saa edes masturboida.

Minusta tämä on sellainen asia, jossa puolisolle ei saisi antaa valtaa. Ja olen nainen.

kyse ei ole oikeastaan masturboinnista vaan siitä, että hän ei voi kontrolloida sitä, eikä siedä sitä. Pahenee ajan myötä, joten pidä varasi.

Vierailija
8/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei voi muuta sano kuin että no huhhuh! Enpä ole eläissäny törmännyt noin psyykkisesti sairaaseen persoonaan, että väittää jo runkaamista pettämiseksi. Ihme akka sulla..

kannattaa ottaa se aviero, ellet haluu löytää itseäsi pohjalta tossujen alta tallottuna.

Vierailija
9/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän epäuskottavalta ja siltä ettet nyt tarinassa kertonut aivan kaikkea....

Vierailija
10/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua loukkaa miehen touhut siksi koska seksiä on todella vähän, jos sitä olisi edes kerran viikossa ei haittais oheistoimet! Tuntuu pahalle koska oma käsi on läheisyyttä mukavampaa. En vaadi kummia suorituksiai makuuhuoneessa..

Vierailija
11/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seksiä useita kertoja viikossa. Masturboimiseni ei todellakaan ole meidän seksistä pois. AP

Vierailija
12/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

akka on puutteessa, niin ukko saa silti laiskuuttaan vetää käteen? No joo, runkkaan minäkin mieluummin sen helpon orkun parissa minuutissa, kuin alan puoleksi tunniksi ähräämään miehen kanssa, enkä edes saa orkkua siitä.

Vierailija
13/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä vaan-oikeella onneen, ei se oo vaimoltas pois, oot vaan kestävämpi-nam =)

t.rouva vm-72

Vierailija
14/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaat vaan salaa ja sanot ettet runkkaa.

Vierailija
15/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna mennä vaan-oikeella onneen, ei se oo vaimoltas pois, oot vaan kestävämpi-nam =)

t.rouva vm-72

runkkaan vasurilla, paitsi joskus vaihdan kättä kun käsi väsyy :) AP

Vierailija
16/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on seksielämä molemmin puolin tyydyttävä niin saiskait sillon masturboida. Eri asia sitten jos tässäkin tapauksessa mies pihtais ja sitten runkkais yksinään. Siitä minäkin olisin vihainen.

Vierailija
17/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

runkkaa hyvä mies piilossa, net hommat ruukataan tehdä silloin kun ollaan yksinään, ei aamupalapöydässä vaimon nähden.

Vierailija
18/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tekisin sen omissa oloissani eikä sitä tarvitse kenellekään raportoida. Se on sun asia. Sanot sitten vaikka ett' et tee jos kysyy.

Jos siis haluat jatkaa hänen kanssaan.

Terv. nainen

Vierailija
19/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka asia pitää mennä paljastamaan naiselle. Naiset taas eivät tasan tarkkaan masturboi niin, että voisivat siitä jäädä kiinni. Vain idiootti masturboi silloin, kun toinen on kotona ja heittää vielä spermaiset paperitollot roskikseen päällimmäiseksi, että vaimo ne siitä näkee ja koko huone haisee spermalle.

Ettei olisi vaimo vielä lukenut tämän täältä palstalta:

http://www.vauva.fi/keskustelut/alue/2/viestiketju/1737605/teoria_siita…

Vierailija
20/32 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on niin että mies runkkaa halunsa kokonaan pois! Huomaan sen esim siitä että kun on miesporukassa oltu vl mökillä eikä ole ollut mahdollisuuksia itse tehdä mitään tekee heti aloitteen seksiin. Muuten ei juuri koskaan, ehkä max 1kerta 2kk aloitteita häneltä! En ymmärrä väitettä että runkkaaminen ja seksi on eri asioita, jos kerran päivässä hoitelee itsensä ei kyllä mulla ainakaan tee enää seksiä mieli, olen kokeillut! Mutta siis jos seksiä on noinkin paljon kun teillä en ymmärrä! Koittakaa puhua, vaimollasi on pelko että joku tai jokin on sinulle häntä tärkeämpää vaikkei nään olisikaan. Tiedän myös tämän tunteen ja sitä on vaikea kontroloida! :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi