Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kihisen raivosta!! Asiaa tyttärestäni ja exän nykyisen omavaltaisesta toiminnasta..

Vierailija
09.12.2012 |

4v tyttäremme oli etä-isällään ja tämän uudella naisystävällä muutaman päivän,eilen kotiutui, ja mitä kummmaa...

Nyt tytölläni on:

A)KORVISSA KORVAKORUT (siis läpi korvan pistettävät)

- mies oli vähän nolona, sanoi, että XXX (uusi naisystävä) oli mukana kaupungilla shoppailureissulla ja tyttö oli alkanut sitten haluta korvareiät ja -korut, koska eksän nyksä oli saanut tän idean, ja hehkuttanut miten IHANAT ne on, tarjoutunut vielä maksamaankin ja eksä nössönä oli sit antanut luvan.

Hoito-ohjeet iski mulle vaan kouraan.

B) Tytön ihanat pitkät hiukset on leikattu polkkatukaksi, ja etuhiukset, joita kuukausikaupalla olemme "kasvattaneet pois", on nyrhitty lyhyeksi n.3cm otsikseksi

- mies sanoi, kun XXX:n mielestä näytti siötä, että etuhiukset on liikaa silmillä

- JOO, MUTTA KUN MINÄ ERIKSEEN JUST OLIN SANONUT, ETTÄ ME KASVATETAAN NIITÄ POIS, JA LAITOIN MUKAAN ISON KASAN PINNEJÄ, JOILLA NE SAA SIVUUN, ETTEIVÄT HÄIRITSE.

C) Tyttö tuli kotiin MEIKIT NAAMASSA. Siis ihan täys tällinki, ripsari, luomivärit, poskipunat ja huulikiillot.

- Kun ne XX:n kanssa leikki tyttöjen hemmottelupäivää, ja XX:n mielestä oli niin ihanaa meikata tyttö, ja tytölläkin oli kivaa, vinkui eksä puolustukseksi.

Sitten ei enää ollutkaan kivaa, kun niitä meikkejä piti illalla pestä pois, tyttö itki ja kirkui miten silmiin sattui, kun ei ollut ihana wannabe-äitipuoli ajatellut edes, ettei kannata vedenkestävää ripsaria 4-vuotiaalle laittaa x(

Lisäks pelkään nyt, että lapsi saa huonolla tuurilla jonkun silmätulehduksen/huuliherpeksen tmv kun tämä nainen oli omilla meikeillään lapsen meikannut. Olen minäkin antanut tytön kynsilakkaa laittaa, mutta JOTAIN RAJAA.

Yritän rauhoittua, ja miettiä, miten ihanaa on, että eksällä on kumppani, joka on kiinnostunut lapsestani ja hänen kans touhuilusta, ja tyttökin hänestä tykkää, MUTTA.. Olenko niuho, kun minusta MIKÄÄN noista listaamistani asioista ei ollut ok?!

Lapselle en ärtymystäni ole näyttänyt, mutten tiedä, miten sanoa asiallisesti ja tyylikkäästi niin että asia menee perille, että jatkossa ei kiitos tällasia temppuja. >:(((((((((((

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa ripsiväriä? Jos joku on vielä niin idiootti että lainailee ripsiväriään muille, niin ihan periaatteesta ilmoittaisin miehelle, että nyt on tytöllä silmätulehdus! Että ottaako exä lapsen päivähoitoon, kun on taudin aiheuttanut, eikä voi mennä päiväkotiin tai hoitoon.

YÄK!

Vierailija
22/25 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan asialliseen sävyyn ilmoitin, mistä ja miksi olen loukkaantunut/huolestunut viime vierailusta.

Eksä pääsi yllättämään: Hän sanoi pelkäävänsä, että hänen uuden naisystävänsä kiinnostus tyttäreemme lakkaa kokonaan, ellei saa toimia omilla ehdoillaan lapsen kanssa, ts. jos mies ilmaisisi jotain omia mielipiteitä, jotka keskustelumme perusteella olisivat hyvinkin samoilla linjoilla omieni kanssa.

Mitä tuohon voi sanoa??! ap

Lapsen isän uusi hoito haluaa leikkiä kotileikkiä sinun tyttärelläsi, pitää tätä jonain söpönä leikkukaluna, vähän kuin elävä barbie-nukke, jota puetaan, meikataan, jonka kanssa kikatellaan ja jota esitellään muille tyyliin, kato mitä mä tein tälle nyt ja kato huomenna mä puen tälle tätä.. jne.

En antaisia lapseni tavata isäänsä, jos isän mukana on tyttöystävä, joka toimii lapsen suhteen täysin mielivaltaisesti ja vaston lapsen vanhempien toiveita ja vieläpä kiristää: jos en saa tehdä sun lapsen kanssa ihan sitä mitä mä haluun, piittaamatta teistä vanhemmista tai lapsenkaan tahdosta, mä en oo sen kans sitten ollenkaan.

Ota yhteys lastenvalvojaan. Vaadi uusi tapaamissopimus, jossa rajataan isän tyttöystävät ulkopuolelle.

Ota yhteys tyttöseen ja sano, että kyseessä on ihan oikea ihminen, sinun lapsesi, ja sinulla ja lapsen isällä on aivan yhteneväiset kasvatusnäkemykset joten hän voi hakea elävät nuket ja leikkikalut jostain muualta kuin sinun tyttärestäsi. Lapsen ulkonäkö, meikkaamiset, korvikset ym. eivät ole asioita, joita tyttöystävät hoitaa kysymättä lapsen huoltajalta mitään.

Ja ettei tämän tarvitsekaan olla tekemisissä lapsen kanssa, tapaamiset hoituvat toisin,.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään lastenvalvoja ei määrää sitä, millaisia sopimuksia tehdään. Jos noilla ehdoilla koitatte saada sopimukseen muutosta oikeudessa, teidät lievästi sanoen nauretaan salista ulos. Lasten terveys, kehitys tai turvallisuus eivät millään lailla ole vaarassa, jos lasten hiukset leikataan, jos lapselle laitetaan korvikset tai jos lapsi kerran meikataan.

Luvattomista tapaamisten estämisistä voi napsahtaa uhkasakko päälle. Kannattaa googlettaa, mitä se tarkoittaa.

Pientä rajaa, mammat!

Vierailija
24/25 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkään lastenvalvoja ei määrää sitä, millaisia sopimuksia tehdään. Jos noilla ehdoilla koitatte saada sopimukseen muutosta oikeudessa, teidät lievästi sanoen nauretaan salista ulos. Lasten terveys, kehitys tai turvallisuus eivät millään lailla ole vaarassa, jos lasten hiukset leikataan, jos lapselle laitetaan korvikset tai jos lapsi kerran meikataan.

Luvattomista tapaamisten estämisistä voi napsahtaa uhkasakko päälle. Kannattaa googlettaa, mitä se tarkoittaa.

Pientä rajaa, mammat!

niin täytyy sanoa, että kyllä sillä lastenvalvojallakin on sananen sanottavana. Meillä lastenvalvoja teroitti exälleni, että uusi tyttöystävä ei ole lapsen hoitoautomaatti, vaan pääasiallinen vastuu lapsesta on miehellä silloin kun lapsi on hänen luonaan. JOs mies ei itse kykene hoitamaan lastaan, ollaan ensisijassa yhteydessä äitiin, eli minuun.

Vierailija
25/25 |
09.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki sopimusmuutokset pitää viedä oikeuteen, jos vanhemmat eivät pysty niistä sopimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi