Miten hyväksyä se, että minulla ei ole "kunnon" rintoja?
Juuri ja juuri a-kupin rinnat löytyvät. Olen varsinkin teini-iässä kuullut paljon haukkumista sen takia. Olen rinnaton, lauta jne.
Nyt 27-vuotiaana rinnat ovat minulle suuri ongelma. En vain voi hyväksyä, etten tule koskaan näyttämään "naiselta". En löydä kauniita rintaliivejä tai alusasusettejä. Paidat eivät näytä hyvältä, koska rintojen kohdalle jää tyhjää.
Kropaltani en ole urheilullinen tai siro vaan mitat ovat 169/63.
Haluaisin edes B-kupin rinnat. Rahaa ei todellakaan ole rintojen suurennukseen. Säästämiseenkin menisi ainakin sen 10 vuotta.
Tämä on alkanut syödä itsetuntoa todenteolla =(
Kommentit (55)
Sinnehän joutuvat myös pitkäaikaistyöttömät, luuserit, joista noin niinku työvoimapulaa on (tai joskus). Onko se edes 700 euroa?
501e
t. luuseri
Vaatteet eivät istu, napit eivät mene kiinni. Ei voi harrastaa tiettyjä urheilulajeja, kuten golfia, koska käsiä ei saa edessään suorana yhteen. Mikään maailman rintaliivi ei tue tarpeeksi, jotta juokseminen olisi mukavaa. Mistään ei löydä halvalla tarjousrintaliivejä. Liivit maksavat vähintään 60e. Ryhti on huono. Jatkuvasti järkyttäviä niskakipuja ja päänsärkyjä. Rintojen alla on ihottumaa. Rintojen itsetutkiminen on erittäin hankalaa. Jos syöpä pesii syvällä, siihen ei pääse käsiksi, jotta sen tuntisi.
Olo ei ole yhtään naisellinen. Antaisin mieluusti rintani sinulle.
Terv. H-kuppi
Yrittää jo alkaa hyväksymään vartalosi sellaisena kuin se on. Mielestäni kaikenlaiset rinnat ovat hyvät. Vaikka nykymaailmassa rinnat ovat saaneet muita merkityksiä, niin alunperin ne on vain vauvan ruokintaa varten!
Itselleni pienet a-kupin rintani olivat ongelma silloin alle parikymppisenä kun olin muutenkin epävarma ja itsetietoinen. Pikkuhiljaa huomasin että miehet, joiden kanssa seurustelin, tykkäsivät vartalostani. Ehkä peppu ja hoikka vyötärö kompensoi pieniä rintoja, mutta väliäkö sillä... Joka tapauksessa kaikki elämäni miehet ovat olleet hyviä ja tavoittelemisen arvoisia tyyppejä, joten rintojen pieni koko ei ole ainakaan ollut esteenä!
Lasten syntymä ja imetys on ollut yksi etappi, nyt tuntuu että rintani ovat tehtävänsä täyttäneet. On ollut aivan mahtavaa kun näistä pienistä tisseistä on täysimetetty kaksi vauvaa ja taaperoa imetän vieläkin. Kyllähän ne rinnat on imetyksen jälkeen sellaiset pehmeät lutterot, ehkä jopa pienemmät kuin ennen, mutta siinäpähän ovat. Toivon mukaan imetys ehkäisee myös mahdollista rintasyöpää...
Change-merkiltä olen löytänyt edullisia ja hyviä kevyesti topattuja liivejä, varsinkin ne sileät t-paita liivit ovat olleet hyviä!
ihanat rinnat, mutta olen muuten onneton. Eli ei niillä pitkälle pötkitä... Mieskin on enemmän peppu- kuin tissimiehiä, ja se puoli mulla ei taas oo mitenkään näyttelykunnossa.
Rinnat ovat kyllä juuri ja juuri c-kuppia. Näyttävät silti tosi pieniltä suhteessa muuhun kroppaani kun pituutta on 170cm ja painoa 72kg. Mutta mulla on ilmeisesti sellaiset "ketunnokkatissit" jotka on ylhäältä ikään kuin tyhjät. Nännitkin on ihan olemattomat ja vetäytyvät.. Rintani näyttävät siedettävältä vain jos on kylmä.:D Ja jos on rintsikat päällä ne näyttävät ihan ok:lta mutta muuten ei. Ei onnistunut edes imetys näillä rinnoilla.:(
pitkä (melkein 180cm) enkä edes hoikka, joten rinnat ovat todella naurettavan pienet kroppaani. Nuorempana (alle 28-vuotiaana) häpesin kovasti olemattomia rintojani ja teininä minuakin kiusattiin niistä paljon. Kuitenkin mieheni tykkäsi niistä, tai ainakin feikkasi todella hyvin, se auttoi asiaa paljon. Ja sitten kun sain ekan lapsen 28v:na ja pystyin näillä nysärinnoillani imettämään, se vei oikeastaan loput kompleksista pois. Nykyään olen ihan tyytyväinen rintoihini. Vaikka ovatkin tosi pienet, mies tykkää niistä ja lapset on saaneet mun maitoa. Eli rinnat ovat koosta huolimatta onnistuneet täyttämään tehtävänsä :) Käytän kyllä aina pikkuisen topattuja liivejä, etten näyttäisi niin epäsuhtaiselta.
Liivejä muuten harvoin enää saa mistään alle 30 eurolla, ne ovat kallistuneet ihan kuten muutkin vaatteet.
Rinnat A-kuppia, käytännössä lauta, ja sitä virttä sainkin kuunnella koko yläasteen. Vaikutti itsetuntoon. Nyt saan rintaliiveillä huijattua vaikutelman, että minulla olisi pienet rinnat, ihan olen esim Kappahlista ostanut tyylin 10 eur kun niillä on ale-päiviä. Mutta kun olen alasti niin tätä ei mitenkään voi peittää, esim. uimahallissa huomaan miten monien ihmisten katse ainakin käy siiinä missä tintojen pitäisi olla. Mietin välillä leikkausta ihan tosissaan, mutta suurin ongelma on että miten selittää tästä johtuva sairasloma jne töissä, en missään nimessä haluaisi että se tulee ilmi. Lähipiirille voisin avoimesti kertoakin.
Erittäin sieviä pitsisiä vaihtoehtoja.
Vaatteillakin voi vaikuttaa siihen, miltä rinnat näyttävät. Vaateliikkeiden myyjät osaavat neuvoa sinua.
En ole koskaan ajatellut, että AA- tai A-kupin rinnoissa olisi mitään vikaa. Ihmiset ovat eri mallisia.
Et koskaan joudu kärsimään ns. kärpäslätkä- tai riippurinnoista. Tulet aina näyttämään sopusuhtaiselta. :)
yksi AA-kuppinen. Ylävartaloni on hoikka, kapeat hartiat, kapea vyötärö. Alakroppa taas ihan eri paria, leveä lantio, paksut reidet etc.
Olen nelikymppinen ja oppinut jo hyväksymään vartaloni. Vaateostoksilla joskus harmittaa kun yläosat ei istu. Imetin lastani 11 kk ja sen jälkeen tissit ovat pienentyneet entisestään, mutta ei haittaa. Elämän laatuni ja naiseuteni eivät ole tisseistä kiinni.
Itselläni auttoi iän kertyminen jonkin verran tuon hyväksymiseen. Mutta eniten on kyllä auttanut se, että nyt on jo kaksi lasta noilla rinnoilla imetetty, ekaa vuoden vanhaksi ja tokaa jo 1v 3kk (eikä lisämaitoa ole tarvittu kuin alkuaikana oman maidon ohella).
Sopivia rintaliivejä on kyllä pitänyt metsästää (eikä istuvia paitapuseroja ole ollut helppo löytää), mutta olen pitänyt sitä enemmänkin vaatteiden valmistajien vikana, kuin omana 'vikanani'. :)
pienet tissit hyvää päivää! nuorempana olin varma, että minusta tulee yksinäin hullu catlady, koska minulla ei ollut rintoja. Tungin pumpulia ja sukkia rintaliiveihin täytteeksi, omista ketunkuonoista ei ollut mihinkään. En muista tarkalleen koska heräsin tästä kuplasta. Ehkä siinä vaiheessa kun aloin treffailemaan (...onko tuo edes sana), ja huomasin, että tissit eivät ole kaikkien miesten Se juttu. Olen lyhyt, olen aina ollut pyöreä, naama ei ole missi-ainesta, mutta hemmetti, kyllä sitä aina on miehiä löytänyt ja elämässä pärjännyt. Tissithän on rasvapallot, joiden tarkoitus on ruokkia vauvaa. Pienet hoitaa sen siinä missä isotkin! Muutoin ne ovat vain mukana kulkevat rauhaset. Ok, huonoina päivinä kuvittelen että ne C-kupin tissit avaisivat minulle jotkut portit menestykseen ja suosioon.. mutta kuka sitä enää nykypäivänä haluaa elää tissiensä kautta? Jos menen ulos, saatan silti laittaa ne geelirintsikat, megaextrapushupit, geelityynyä/kanafilettä tissiliiveihin, jotta olisin sopusuhtaisempi, mutta ilmankin on aina hauskaa!
... rinnoilla tai ilman.
miehen mielipide
Ota silikonit! Ei tissit oo niin tärkee juttu, että niitten takia tartteis elämäänsä pilata. Ei ne oo sen kalliimmat kuin joku auto, joita ihmset ostelee ihan silmää räpäyttämättä! :)
Minulla myös rinnat kokoa A-AA. Eniten harmittaa just se, että nättejä rintsikoita on miltei mahdotonta löytää. Lähes poikkeuksetta ne A-kupitkin ovat liian isot tai eivät muuten vain istu. Enkä automaattisesti haluaisi mitään överitopattujakaan.
En tosiaan allekirjoita sitä, mitä joku edellä sanoi, että nimenomaan A-kuppikokoisille löytyy kivoja pitsiliivejä jne. Mun kokemuksen mukaan ne kivat pitsiliivit lähtee aina B-koosta eteenpäin. Mutta onhan meille pienirintaisille aina niitä ihkuja puuvillasia hello kitty -liivejä..
että minusta a-kupin rinnat on todella kauniit. Ihan oikeasti, seksikkäin vartalo on omasta mielestäni juuri pienirintaisen naisen vartalo. Olen siis nainen, mutta vaikea uskoa, että kaikki miehet olisivat kanssani eri mieltä.
Itselläni on aina ollut isot (e-kupin) rinnat ja hyvänen aika, että vihaan näitä. En ymmärrä, miksi jotkut ei ole tyytyväisiä pieniin rintoihinsa.
Sitäpaitsi, rinnat on tosi pieni juttu. Mun naama on todella ruma ja tätä ei saa piiloon millään. Rinnat saa kuitenkin piiloon ja on olemassa kaikenmaailman push uppeja.
hyvältä tällaisissa halterneck-mallisissa yläosissa:
http://thefashion-court.com/wp-content/uploads/2012/05/rihanna-in-adam-…
tai vaikka tän mallisessa paidassa on ok, että rinnat ei ole isot:
http://www3.images.coolspotters.com/photos/899559/rihanna-and-ralph-lau…
pikkuruiset rinnat, a-kuppia, eripariset eli toinen isompi, suipot eli pyöreydestä ei tietoakaan. Rintojen välistä paistavat vielä rintakehän luut, todella kaunista.. :p Näytän aikamoisen karulta avarissa kaula-aukoissa ja antavissa topeissa, paitapuseroissa tissien kohdalle jää aina pussi ja mekkoja on turha edes kuvitella pitävänsä, kun yläkroppa on niin pieni.
Kuitenkin nyt 28-vuotiaana olen oppinut hyväksymään itseni sellaisena kuin olen. Naiseuteni ei yksinkertaisesti riipu maitorauhasteni rasvan määrästä.
Tämä meille tuputettu uhkean naisen arkkityyppi ja stereotypia on asettunut ap:n päähän ja tekee hänen itsetunnolleen isoa vahinkoa :( Itseinho on pelottavan tehokas työkalu, koska se on saanut ap:n uskomaan senkin, että hänen oma rakas miehensä ei pidä hänen rinnoistaan, vaikka mies itse sanoo muuta ja on ap:n kertomankin mukaan rinnoissa "aina kiinni". Todella, todella surullista luettavaa :(
Minä uskon omaa miestäni, kun hän sanoo minulle samat asiat. Miksi hän minulle valehtelisi? Eivätkä miehet herran tähden vaimojaan tissien suuruuden perusteella valitse! Jos niin tekisivät, niin sitten me pienirintaiset olisimme jo sukupuutossa.
...mutta ajattele sitä, että on tärkeintä että ne ovat terveet. Ynnä rintojen koko ei ole naisellisuuden mitta. Naiseutta ei ole se, että näyttää joltakin nyt muodikkaiden "mittojen mukaiselta". (Lisäksi, rintojen tehtävähän ei ole olla koriste, vaan antaa vauvalle ravintoa, ja siihen ei vaikuta rasvakudoksen määrä).
Tsemppiä!
(Itselläni on AA-kuppi).
Mina en ainakaan noteeraa naisten rintoja millaan tavalla, katson ihmista kasvoihin ja silmiin kun jutellaan. En myosskaan muista mita vaatetta niilla oli paalla ellei erikoisesti mainittu. Ala anna kahden utareen mieltasi pahoittaa.