Miten hyväksyä se, että minulla ei ole "kunnon" rintoja?
Juuri ja juuri a-kupin rinnat löytyvät. Olen varsinkin teini-iässä kuullut paljon haukkumista sen takia. Olen rinnaton, lauta jne.
Nyt 27-vuotiaana rinnat ovat minulle suuri ongelma. En vain voi hyväksyä, etten tule koskaan näyttämään "naiselta". En löydä kauniita rintaliivejä tai alusasusettejä. Paidat eivät näytä hyvältä, koska rintojen kohdalle jää tyhjää.
Kropaltani en ole urheilullinen tai siro vaan mitat ovat 169/63.
Haluaisin edes B-kupin rinnat. Rahaa ei todellakaan ole rintojen suurennukseen. Säästämiseenkin menisi ainakin sen 10 vuotta.
Tämä on alkanut syödä itsetuntoa todenteolla =(
Kommentit (55)
En ole koko ketjua lukenut, enkä ole varma mitä kaikkia syitä ap:lla ja muilla pienirintaisilla on hävetä pieniä rintojaan. Se on tietysti ikävää, jos rinnat eivät ole teidän oman kauneuskäsityksenne mukaisia.
Miesten vuoksi ei kannata tuntea oloaan epäseksikkääksi. Osa miehistä ei pidä pienistä rinnoista. Osa miehistä taas pitää vain pienistä rinnoista. Sitten on sellaisia kuin minä, eli pitää kaiken kokoisista ;). Mutta sama se on muidenkin ominaisuuksien kanssa, osa pitää pitkistä, osa pätkistä...
Vaimollani on A-kupin rinnat ja olen ihan hulluna niihin. Ihan tavalliset A-kupin rinnat, mutta silmissäni näyttävät kauniilta ja seksikkäiltä.
Silikoneja en suosittelisi laittamaan. Niistä voi tulla terveyshaittoja. Vaimoni ei (valitettavasti) pidä pienistä rinnoistaan. Sen kuullessani sanoin hänelle jo seurustelun alussa, ettei hänen kannata ainakaan mitään silikoneja mennä ottamaan. Onneksi hänkään ei niitä halunnut.
Pienten rintojen etuna on myös niiden käytännöllisyys. Eivät ole tiellä, eivät aiheuta niska- ja hartiakipuja. Kaiken lisäksi eivät roiku vanhempana yhtä paljon kuin isommat. Parasta olisi, jos oppisitte pitämään niistä ja olemaan tyytyväisiä itseenne.
Itseäni kauhistuttaa ihan toden teolla, kun olen nyt vähän aikaa tapaillut erästä miestä, joka on autuaasti tietämätön tästä kamalasta piirteestäni.. Yritän vaan venyttää tuota seuraavaa askelta suhteessamme, mikä ei ole kovin kaukana. Voihan se toki teeskennellä pitävänsä, mutta oikeasti.....
Sano sille vaikka ihan suoraan, että sinulla on todella pienet rinnat, niin ei tule ainakaan yllätyksenä. Ei tuota kannata murehtia kahta sekuntia pidempään. Se on hänen asiansa mistä hän pitää, sitä sinun ei kannata miettiä.
Terv. #34
Ne harvat rintaliivit, jotka olen löytänyt omassa koossani ovat olleen ihan liian kaliita. Minulla ei ole varaa pulittaa 30e -->
Rinnat ovat myös eri paria. Toinen varmaan enemmänkin se AA-kuppi.
Olen yrittänyt ajatella positiivisesti. Ainakaan nuo eivät tule uhmaamaan painovoimaa eivätkä vedä miesten huomiota.
Tykkään muutoin vartalostani mutta nuo rinnat...niistä on tullut se "heikko" kohta. Oma mies ilmeisesti tykkää niistä (ainakin aina on kiinni niissä) mutta silti mielessä on aina se ajatus, että hän oikeasti haluaisi se isorintaisen.
sanoi, että jos kuolaa isojen rintojen perään, voi mennnä navettaan, sillä naisen uu olemus ja aivot ovat tärkeämmät.
Ap:n mitathan on ihan siron ihmisen! :)
Mun rinnat ei varmaan ole edes aa, mutta harvoin jos ikinä tuota nykyään tulee murehdittua! Joskus vähän, hetken aikaa, harmittaa, kun en omista yhtiäkään rintaliivejä, vaan urheilutoppeja.
Liikuntaa (varsinkin kuntosalilla vapailla painoilla harjoittelua) voinkin suositella kaikille, etenkin pienitissisille. ;)Ensinnäkään ne ei ole tiellä eikä niitä tarvitse erityisesti tukea. Saa hyvän ja ylvään ryhdin (olkapäät taakse ja ranka suoraksi), ja urheilullisen olon ja kropan.
Kun mun ulkonäköä miehet kehuu, he kehuu ryhtiä, olemusta, kokonaisuutta, kasvoja, pyllyä (se on se kyykky isoilla painoilla ;) )jne. On niiiin monia muitakin kauniita asioita (nais)kehossa kuin "täydelliset"rinnat.
Ja kuten sanotaan, on peppumiehiä ja tssimiehiä. :D Ja jotkut peppumiehet tykkää muhkuista, jotkut leveistä, toiset pienistä.. Ei peppumiehille useimmiten oo väliä millaset ne tissit on, tai ehkä on jopa kiva kun ne on pienet.
Leuka pystyyn ja ylväänä liikenteeseen. Olet ihan varmasti kaunis.
Ne kulkevat meidän suvussa, ja äidilläni oli tapana sanoa, että elokuvissa pahoilla naisilla on aina isot rinnat. Hän myös kertoi, mitä ongelmia niistä on, selkäsärkyä ynnä muuta. Äiti myös iskosti päähäni näkemyksen, että pieniritainen nainen näyttää hoikemmalta ja tyylikkäämmältä.
Isäkään ei koskaan kuolannut isojen rintojen perään ainakaan niin, että mä olisin huomannut. Päinvastoin, hän sanoi aina, että me olemme kaikki hyvännäköisiä koko perhe.
Muutos tuli sitten myöhemmin, kun aloin seurustella ja huomasin, että seurustelukumppanit kiinnittivät huomiota rintoihin. Yksi jopa ehdotti minulle implanttileikkausta.
No, siihen en tietenkään ryhtynyt. Minusta se on yhtä järkevää kuin jos mies asentaisi itselleen implantin siittimeen, jotta se näyttäisi isommalta.
Minusta suoraan sanoen muodokkaat rinnat ovat nykyään yliarvostettuja.
Olen kyllä toisaalta huomannut, että rintavien naisten suhtautuminen miehiin on erilaista kuin minulla. Ilmeisesti he ovat nuoresta teinistä alkaen saaneet miehiltä huomiota sen takia. Monilla heistä tuntuu olevan se käsitys, että isot rinnat ovat se tärkein juttu, mitä mies naisesta haluaa.
Ihan sama mulle. Näillä pienilläkin onnistuin imettämään lastani ihan hyvin, ja sitä vartenhan ne oikeastaan ovat.
Minulla on pienet ja suipot tissit. Pienet ne ovat olleet aina, mutta ennen imetystä ne olivat sentään kiinteät. Rintani ovat aina olleet ongelma. Käytän aina super push upeja. On totta, että pienirintaiselle on nättejä pitsiliivejä, mutta eivät ne ole minkäännköisiä pienirintaisella. Edes imetys ei pienillä rinnoillani onnistunut. Maitoa ei tullut riittävästi eikä lapsi kasvanut kunnolla.
Sullahan on se hyvä tilanne, että ainakin nykymuodin vaatteet näyttävät tosi hyvältä pienten rintojen kanssa. Isompien kanssa tulee vain teltta-efekti, kun nämä muodikkaat löysät vaatteet ei istu.
Pienet rinnat on just hyvät, naisellisen sirot!
että tänne on tullut positiivisiakin kommentteja pienistä rinnoista. Itselläni on vähän se tilanne, että toisinaan tunnen itseni tosi mitättömäksi pienten rintojen takia, mutta toisinaan myös osaan pitää rintojani ihan kauniina. En kuitenkaan yhtään ihmettele, että monilla pienirintaisilla on huono itsetunto... Mediassa on tosi tavallista että aina juuri isorintaiset, kurvikkaat naiset saavat paljon palstatilaa ja suitsutusta seksikkyydestä..
Murrosikäisenä odotin, että rintani kasvaisivat, kun joka paikassa kerran sanottiin, että murrosiässä alkaa tulla niitä "naisellisia muotoja".. Pitkän aikaa kuvittelin olevani jotenkin tosi epänormaali, kun niitä muotoja ei koskaan tullutkaan. :( Nuorille tytöille olisi tärkeää kertoa myös, ettei niitä muotoja vaan tule kaikille ja että pienet rinnat ovat ihan normaalit.
(yksi aiemmin kommentoineista A/AA-kupin omistajista)
Olen aikuinen mies. Olen aina tykännyt pienistä rinnoista. Risto
En tiedä. En ole koskaan seurustelllut. Teetä juovat naiset ovat ihania.
Ihmisen pitäisi ensisijaisesti kelvata itselleen. Sekin on joillekin meistä vaikeaa ja joka puolelta tursuavat ulkoiset ulkonäköpaineet ovat kurja ilmiö.
Paras tuki jonka olen kuullut oli että peilistä näet itsesi aivan eri lailla kuin kukaan muu näkee sinut. Et näe itseäsi kun katsot toista silmiin ja hymyilet hänelle, naurat sydämesi pohjasta, selität innoissasi kokemaasi asiaa tai kuuntelet myötätuntoisesti... Et siis yksinkertaisesti näe itsestäsi sitä mihin muut sinussa voivat ihastua. Jos vielä kiinnität peilikuvassa ekstrahuomiota yksittäisiin kohtiin jotka korpeavat, ero peilikuvan tulkinnan ja muiden näkemän todellisuuden välillä voi olla huikea.
En tiedä vaikuttaako tämä ap:n kaltaisesti kehoonsa tyytymättömiin mitenkään mutta kun muistelen omia ihastuksiani niin kyllä heillä on ollut asuinsijanaan monenlaista kroppaa, rinnattomasta varsin uhkeisiin. Ainakin minä arvostan ihmisyksilöitä, en ruumiinosia.
Vierailija kirjoitti:
Vaatteet eivät istu, napit eivät mene kiinni. Ei voi harrastaa tiettyjä urheilulajeja, kuten golfia, koska käsiä ei saa edessään suorana yhteen. Mikään maailman rintaliivi ei tue tarpeeksi, jotta juokseminen olisi mukavaa. Mistään ei löydä halvalla tarjousrintaliivejä. Liivit maksavat vähintään 60e. Ryhti on huono. Jatkuvasti järkyttäviä niskakipuja ja päänsärkyjä. Rintojen alla on ihottumaa. Rintojen itsetutkiminen on erittäin hankalaa. Jos syöpä pesii syvällä, siihen ei pääse käsiksi, jotta sen tuntisi.
Olo ei ole yhtään naisellinen. Antaisin mieluusti rintani sinulle.Terv. H-kuppi
Mikset laihduta, jos rintasi ovat noin suuret? Entä rintojenpienennysleikkaus? Tosin se ei auta, jos lihoo, rinnat kasvavat uudelleen, kun ovat rasvakudosta.
A-kupit on ihan hyvät etkä tarvitse liivejä.
Itse asiassa olisipa edes A-kupit mitä voisi hyväillä.
-älä ota silikoneja; leikkaus on aina terveysriski, miksi turhaan ottaa riskejä kun leikkauksella ei tarvitse hoitaa sairautta