Minkä kokoinen jalka 2-vuotiaallanne on?
Mietin onkohan tytöllä normaalia isompi jalka. Täytti juuri kaksi ja ostin hänelle koon 24/25 kengät.
Kommentit (14)
ja talvikenkä on 23 ja on reilun kokoinen. hyvin mahtuu villasukat alle
lähipiirissä taitaa olla vain sattumalta pienijalkaisia poikia :D
Ap
2,5v poika ja kengän koko 28.. Poika kyllä ikäisiään pidempi.
Pitäshän tässä tietää muutenkin koko, muuten vaikea sanoa kengästä mitään. Ihan normaalilta vaikuttaa tyttäresi kengän koko.
Aivan normaali jalka on tyttärelläsi. Ethän vain halua hänestä pienempää ja sirompaa kuin on? Tytön ei tarvitse olla pieni. Paitsi perheissä, joissa naisen asema on huono.
Pitäshän tässä tietää muutenkin koko, muuten vaikea sanoa kengästä mitään. Ihan normaalilta vaikuttaa tyttäresi kengän koko.
Ap
poika 2v 3kk, 92cm, 13kg, kengät 25 (jalkaterä 15cm)
Aivan normaali jalka on tyttärelläsi. Ethän vain halua hänestä pienempää ja sirompaa kuin on? Tytön ei tarvitse olla pieni. Paitsi perheissä, joissa naisen asema on huono.
itse olen vain 160cm pitkä. Onneksi isänsä on reilut 180cm.
Tässä olen seurannut lapsesta asti ystäväni tuskaa isoista jaloista ja tosiaan muutamilla ystävilläni on suht samanikäisiä poikia joilla on pienempi jalka kuin tytöllä ja siksi tulin pohtineeksi asiaa.
Ap
Kenkiä löytyy helposti netistä tai Tallinnasta tai Saksasta tai monista suomalaisista kaupungeista erittäin isojalkaisillekin. Ei tarvitse tuskailla, eikä pidä tehdä ongelmaa asiasta. Lähipiirissäni on monta naista, joilla jalka on 42 - 44, ja kaikilla on kauniita kenkiä.
Kenkiä löytyy helposti netistä tai Tallinnasta tai Saksasta tai monista suomalaisista kaupungeista erittäin isojalkaisillekin. Ei tarvitse tuskailla, eikä pidä tehdä ongelmaa asiasta. Lähipiirissäni on monta naista, joilla jalka on 42 - 44, ja kaikilla on kauniita kenkiä.
mutta ne maksavat huomattavasti enemmän kuin marketin kengät.
No sitten kun ystäväni on valmistunut ja saanut työn, niin ehkäpä siihen loppuu se viimeinenkin tuskailu kengistä.
ostin kokoa 29 talvikengät..
Vuosi sitten oli 24/25
Poika, saman ikäinen ja sama kengän koko.