Jokohan lopettas tuntisuunnitelmien teon ja kattois vaikka telkkaria?
Innostuin vääntämään etukäteen noita muutamat, mut nyt alkaa silmät harittamaan... Punkkua lasi ja lankkua pusi.
Kommentit (5)
Minä jätin tuntisuunnitelmien teon huomiselle, kun en tänään jaksanut, vaikka alun perin piti...
sitten taas... Pidän näitä tunteja ekaa kertaa eikä mulla ole mitään materiaaleja ennenstään :/
Enkä mä sen vakavampaa tehny kuin etsin youtubesta jotain kivaa pätkää Krakatoasta... :P
ap
Mä auskunakin käytin tuntisuunnitelmaan maksimissaan 20-30 minuuttia ja sain vielä aina hyvät palautteet, kun oli niin ajateltu. Ei joka minuuttia tarvi ohjelmoida. Yksi auskultointitunti oli poikkeuksellisen työläs, kun rakensin toimintatunnin (kaksoistunti) ilman materiaalia ja siihen meni varmaan melkein tunti.
Mä auskunakin käytin tuntisuunnitelmaan maksimissaan 20-30 minuuttia ja sain vielä aina hyvät palautteet, kun oli niin ajateltu. Ei joka minuuttia tarvi ohjelmoida. Yksi auskultointitunti oli poikkeuksellisen työläs, kun rakensin toimintatunnin (kaksoistunti) ilman materiaalia ja siihen meni varmaan melkein tunti.
suunnitelmia pitkin öitä.
Ja piti kyllä parhaat tunnit ja käytti tosi monipuolisia opettamismenetelmiä. Vaikka me kyllä sanottiin, että ei tuhlaisi vapaa-aikaansa niin paljon , että kestämme kyllä kalvosulkeisetkin.