G:oletko harrastanut seksiä julkisella paikalla?
Kommentit (70)
Puistossa, ravintolan wcssä, veneessä, työpaikalla sostiloissa, urheilukentällä, lintutornissa, laiturilla, kyläpaikassa, kotibileissä, porttikongissa, kokoushuoneen pöydällä rappukäytävässä, pellolla, parkkihallissa, museossa ja elokuvateatterissa. Nyt tuli ekana mieleen. Niin ja tietty autossa muutamankin kerran.
Nämä akteihin osallistuneet naiset ovat aina olleet ihan kiimoissaan, ettei ole ollu kyse vaan jostakin mun fetissin tyydyttämisestä...
Vierailija kirjoitti:
Juhlasalin välinevarastossa ja myös saman paikan naisten pukuhuoneessa poikaystäväni kanssa kouludiskon aikana. Hän oli ihan mahdoton tuossa asiassa. Seksiä piti saada ja heti! Olin niin imarreltu ja nautin hänen estottomuudestaan.
Kuinkahan monta kertaa me käytiin panemassa lukiodiskojen aikana. Salin alakerta, kuviksen luokan iso tila oli mestana ja siellä sopivasti vanhan ajan pukkarit leveine penkkeineen lähellä. Kävi niissä muutkin hitaiden aikana kiihottuneet nuolemassa ja panemassa. Nähtiin tilanteita. Niiden pukuhuoneiden lähellä oli vielä sellainen käytöstä poistettu, ilmeisesti sähkökeskus tai jokin, jossa käytiin myös olemassa vaakatasossa vartalot yhdessä. Tytön eli nyk. vaimon kannalta ei välttämättä mukavinta mahdollista seksiä kovalla alustalla, mutta mitäs sitä ei teinikiimassaan poika tekisi. Ei hän kyllä koskaan valittanut, päinvastoin sai ihania orkkuja mun alla.
Autossa monestikin: teiden varsilla, parkkipaikoilla, ym. Pahin oli erään ison kauppakeskuksen autoparkissa keskellä päivää. Ovea oli pakko pitää vähän auki tilanahtauden takia ja väkeä kulki ihan vierestä koko ajan. Jännitti niin hitosti jos joku tajuaisi mitä puuhasimme, vaikka oltiinkin yritetty asetella vaatteita ja takkeja ikkunoihin näkösuojaksi.
Laakson ratsastuskentän lähellä pusikossa, kisahallin läheisen kentän yleisen vessan takana olevalla kukkulalla ( nyk taitaa olla joku rafla)
Jahve
Olin lähdössä uimarannalle , mieheni ei tietenkään halunnut lähteä , varustauduin parilla olueella sekä viinipullolla . Rannalla katselin suojaisan paikan ja löysinkin hyvän sekä rauhallisen . Otin liivit pois ja otin aurinkoa myös rinnoilleni , siinä paahtaessani join olutta sekä viiniä . Viereen tuli rauhanhäiritsijä joku kaks - kolmekymppinen mies ja tuli makoilemaan ihan lähelle , hänelläkin näytti olevan olutta mukana ja tarjosi minullekin kehuen on tosi kylmää , nousin istumaan ja otin tarjotun vastaan , huomasin miten mies tuijotti rintojani ajattelin siinä katsoo ei varmaan ole nähnyt isoja . Mies sanoi oletpa löytänyt suojaisen paikan täällä voi vaikka harrastaa vaikka ja mitä , Kysyin no mitä esimerkiksi , hän siihen vaikka naimista jos ois jonka kanssa harrastaa . Minä katselin miestä ja ajattelin tuon kanssa vois vaikka harrastaakkin kun on komea ja raamikas mies , sanoin hänelle hymyillen kelpaisiko minä harrastukseen . Mieheltä meinas olut mennä vääräänkurkkuun kun kuuli ehdotukseni ja sanoikin ja tuli viltilleni , ehdottomasti sekä samalla veti bikinihousuni pois . Hän sormetti pilluani imi nännejäni ja minä otin kiinni hänen kalustaan runkkasin sen pystyyn ja tuumasin ihan hyvänkokoinen . Mies kömpi päälleni ja sanoi ei tullut kortsuja nyt mukaan tänne , voiko paljaalla , sanoi joo käytän pillereitä , samassa mies työnsi kalunsa pilluuni sekä rupesi naimaan minua , ajattelin siinä entä jos joku näkee puuhamme ja varsinkin joku tuttu , se kiihotti vielä enemmän paljastumisen vuoksi ja kohta inä sain orgasmin . Mies nai kyllä aika kauan sitten kuiskasi päästäänkö sisään , sanoin joo päästä ja kohta mies tulikin . Hän kellahti viereeni sekä sanoi olipahan tämä yllätys ei olisi uskonut että täällä sitä naijaan tuntematonta naista , sanoin samat sanat ja esittelin itseni Päivi ja hän sanoi Jani ja suuteli minua . Mies lähti siitä kotiaan sanoi vaimo odottaa jo varmaan ja minäkin sanoin , pitää kana lähteä varmaan mies kans odottaa hymyiltiin ja mies lähti ja minäkin keräsin tavarat ja lähdin myös . Kotona mies kysyi , oliko kivaa rannalla ja oliko siellä tuttuja . Sanoin kivaa oli eikä tuttuja näkyny , ajattelin samalla mutta kullia sain ja taidan mennä huomenna mennä uudelleen jos vaikka sais vierasta kullia pilluuni .
Interraililla Ranskassa alkoi panettamaan niin, että oli pakko etsiä tilanteeseen ratkaisua. Mentiin tyttöystävän kanssa pimeään parkkihalliin ja pantiin siellä takaapäin pakettiauton takana. Kyllä teki hyvää.
Auton takapenkillä syrjäisellä P-alueella.
Pakettiautossa kymmeniä, ellei satoja kertoja metsätiellä.
Vaimo koitti uutta vibraattoria autossa jalat tuulilasilla, kun ajoin vilkasta pikatietä. Rekoista ainakin voi nähdä. Pysättiin sitten syrjempään, ja hoidettiin hommat loppuun.
Vaimo otti baarissa joskus suihin pimeässä nurkkapöydässä. Jäätiin kiinni, ja saatiin moitteet.
Yökerhon miestenvessassa.
Leirintäalueen miesten suihkussa, ja uimarannan pukukopisss.
Rannalla monesti.
Leikkipuistossa talvella yöllä.
Asuntovaunussa ihan missä vaan, eihän sinne nää.
Varmaan muitakin, mutta ei tule nyt mieleen. Mitään fetissiä noihin ei ole, mutta kun haluttaa, niin homma pitää hoitaa.
M46+N45
Joka välitunti silloisen tyttöystävän kanssa koulun vessassa. Saneerauksen yhteydessä rakennettu vammaiswc jossa saatiin olla rauhassa. Tyttö istumaan leveälle allastasolle, farkut nilkkaan, jalat leveälle ja meikäläinen niiden väliin puksuttamaan teinipojan stondarilla ja innolla. Herkät voimakkaat orgasmit ja takaisin tunnille. Välillä netistä tilatut kondomit pääsivät loppumaan ja tulin lavuaariin isoja kekoja spermaa jota tyttö seurasi uteliaana.
Juhlasalin välinevarastossa ja myös saman paikan naisten pukuhuoneessa poikaystäväni kanssa kouludiskon aikana. Hän oli ihan mahdoton tuossa asiassa. Seksiä piti saada ja heti! Olin niin imarreltu ja nautin hänen estottomuudestaan.