Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaliain romanttinen teko josta olet kuullut?

Vierailija
08.12.2012 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen vaimolla oli viikko laskettuun aikaan ja lisäks niillä oli kolme alle kouluikäistä, eli muija oli varmaan aika vitun hiilenä kun sai tietää :D Mut no can do kun rakastuttiin niin syvästi...olin hänen työpaikalla kesätyöntekijänä :) Karattiin kuin elokuvissa ja muutettiin ulkomaille kunnes tilanne rauhottui ;)

Vierailija
2/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun sen vaimolla oli viikko laskettuun aikaan ja lisäks niillä oli kolme alle kouluikäistä, eli muija oli varmaan aika vitun hiilenä kun sai tietää :D Mut no can do kun rakastuttiin niin syvästi...olin hänen työpaikalla kesätyöntekijänä :) Karattiin kuin elokuvissa ja muutettiin ulkomaille kunnes tilanne rauhottui ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä rakastuin kesätöissä vanhainkodilla mieheen joka oli 104-vuotias sillon...hänen viimeinen toiveensa oli viettää kuuma yö kanssani ja hän kuoli samana yönä hymy huulillaan. Karkasin Siperiaan jossa huomasin että olin tullut kuumasta yöstämme raskaaksi. Nyt ruokin kolmosiamme jurtassa jakinmaidolla. En kadu hetkeäkään :)

Vierailija
4/4 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on tajunnut miten harvinaisen karmeaan eukkoon on muijansa vaihtanut! Huh, anna kun arvaan: mies on nykyään vankina kellarissasi. Sopisi tuon tarinan jatkoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan