Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista lahjaa toivoisitte lapsellenne kummilta?

Vierailija
08.12.2012 |

Ihanaa, huomenna menen ostamaan pienelle kummitytölle (1,5v) lahjaa! Lapsella on varmasti kaikkea mitä tarvitsee leluista vaatteisiin ja kirjoihin, joten en oikein tiedä mitä ostaa. Omia lapsia minulla ei ole. Mikä teidän pienten vanhempien mielestä olisi hyvä lahja noin pikkuiselle? Haluaisin ostaa jotain järkevää ja eettistä mutta myös kivaa. Minkä kokoisia tuon ikäiset muuten ovat, jos miettisi jotain vaatetta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin usein myös millainen lahja on liian vähäpätöinen kummilta saatuna. Aiemmin olen ostanut jouluna ja synttärinä 50e arvoiset lahjat kummilapsille, mutta nyt kun kummilapsia on jo kolme, tuntuu tuo kaikkien muiden lahjojen lisäksi vähän liialliselle. Joten olen päätynyt noin 30e lahjoihin. Itse olen koittanut aina vähän kysellä mitä tarvitsisi jne...

Vierailija
2/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohoh, mä en kyllä pysty mitenkään viittäkymppiä pistämään. Ehkä 20-25e max. En oikeastaan edes ymmärrä mitä puolitoistavuotias tekee 50e lahjalla. Tiedän, että vanhemmat ovat paljon enemmän merkkitietoisia ja tavaran perään kuin minä olen, mutta itse teen lahjahankinnat sillä periaatteella, jonka olen aikanaan omasta kodistani oppinut: Ajatus on tärkein. Musta on ihanaa ostaa pienelle lahja enkä usko että vanhemmatkaan dissailee vaikka se ei niin kallis olisikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyttö käytti 1,5-vuotiaana koon 86cm vaatteita. Poika käytti tuossa iässä 92cm kokoa. Tiedän yhden, joka oli 98cm kokoa ja toisaalta myös erään 2,5-vuotiaan, jolla koko edelleen 86cm. Aikamoista arpapeliä siis, ellet halua udella kokoa kummilapsen vanhemmilta.

Lastenmusiikkicd, kovasivuinen kirja, pallo, vauvanukke, pehmoeläin, nuppipalapeli, Brio junaradan osia. Siinä joitain ideoita 1,5-vuotiaalle.

Vierailija
4/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis muovinen syvä lautanen ja sit vaikka nokkamuki tai korvallinen muki. Joku kiva prisensessa/nallepuh/tms. kuvallinen.

Tai sitten esim. hackmanin muumilusikka/haarukka setti.

Ja mulla on kummilapsille lahjan hinta n. 30euroa, mutta 20e on ihan vallan hyvä myöskim!

Vierailija
5/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai mekko/tunika. Astiat varmaan myös passeleita.

Vierailija
6/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..muuta kuin sitä tärkeintä. Löytyisipä heiltä aikaa lapselllemme.

Vierailija
7/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä antaisin niin mielelläni juuri sitä aikaa. Haluaisin olla osa tämän pikkuisen elämää, mutta valitettavasti asuvat niin kaukana että nähdään harvoin.

Vierailija
8/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään muovikrääsää

Vierailija
9/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin

0,5 vuoden ikäiselle kaksi kovamuovista lautasta, mukin ja teräksiset muumiaterimet

14-vuotiaalle tytölle tyttöjen lehden tilauksen

8-vuotiaalle pojalle hupparin

3-vuotiaalle tytölle tohvelisankarit repun

Kaikki +- 30 euroa ja ainakin jotenkin toivottuja

Vierailija
10/10 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kummeilta lapselle aikaa. Olisi ihana, jos kummi antaisi lahjakortin, jolla lupaisi viedä lapsen vaikka pulkkamäkeen tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan