Minkä pituinen ja painoinen haluaisit olla, jos saisit nyt valita?
Kommentit (38)
pituus on 168 ja pidän sitä aivan passelina! Painoon sen sijaan en ole ollenkaan tyytyväinen, ihanne olis mulle 55-58 kg, tällä hetkellä 69 kg.
168. Painoa voisi olla muutama kilo vähemmän, eli 60, nyt niitä on 64.
163 cm.
Painoa saisi olla 54 kg, vaikka silloinkin oli läski olo. Nyt 62.
Painoa joku 60kg. Nyt mitat pienemmät ja isommat.
eli 180cm, mutta painoa sais olla 75kg, nyt on 85kg. Olen joskus painanut 70kg, mutta tuolloin posket lommaollaan ja näytän nälkiintyneeltä.
Olen tyytyväinen siihen, että olen pitkä ja hoikka. Haluaisin kuitenkin olla lihaksikkaampi. Olen saanut vauvan puoli vuotta sitten ja muuten olen saman näköinen kuin ennen, mutta vatsa on vähän pömppis. Sen haluaisin samanlaiseksi littanaksi, kuin oli ennenkin.
Olen 167 cm, painoa tällä hetkellä n. 5 kg ylipainon puolella. Olisin tyytyväinen 60 kg:aan tällä pituudella ja 6 v. sitten se olikin painoni.
Olen tyytyväinen pituuteeni, 164cm. Haluaisin painaa n. 65kg. Nyt painan 101kg. Marraskuun alussa sitten alkoi elämänmuutos ja painoin silloin 116kg...
168 cm. Painoa on nyt 61 kg, mut haluaisin painaa n. 52 kg.
ja painoa voisi olla noin 60 kiloa.
Nyt olen lyhyempi ja painavampi.
177/70 pituus on sama kun nyt. paino liikaa :S
Tarpeeksi pitkä mut kuitenkin pieni miehiin verrattuna.
Tokamieluiten olisin 175cm ja n. 60-65kg, ruumiinrakenne urheilullinen ja lihaksikas. Olis hienoa olla melkein miehen mitoissa ja voisin tuntea itseni isoksi ja vahvaksi.
Haluaisin olla 47 kiloa, siinä painossa olen tuntenut oloni kevyeksi.
on hyvä, eli 172cm, painokin on ok 66kg, mut kiinteämpi voisi maha olla.
nyt olen 165 cm ja 80 kg, en ihan taskuun mahdu, ainakaan painon puolesta :D
ja 70 kiloa, on hoikka! Siis todella on, enkä ole ao. viestin lähettäjä. Lähinnä pöljä on se, joka epäilee!