Harmittaako: säästin sievoisen summan kun en koskaan maksanut TV-lupaa!
Omilleni muutin 18v ja nyt olen 36v. Laske siitä jos haluat.
Kommentit (29)
Omilleni muutin 18v ja nyt olen 36v. Laske siitä jos haluat.
Ovea en ole tuntemattomille avannut. Eipä ole haitannut.
muukaan rikollisuus tuo harmita. Ainahan sitä rikollisia on.
moninkertaisen summan lupamaksuun verrattuna.
En ole niin köyhä että tv-ohjelmatkin pitäisi varastaa.
Kympille ja muillekin. Mainonta on kallista ja televisiomainonta erittäin kallista.
Kukahan sen maksaa?
a) Joulupukki
b) Mainostelevision kivat sedät?
c) Kivat mainostajasedät?
d) Kauppiaat?
e) Sinä?
ja se maksu vaan vuosi vuoden perään jäi. en ole ylpeä
Olet halpamainen, kapinen suomilutkahuora. Toivottavasti kuolet kivuliaasti HIV-tartunnan jälkikomplikaatioihin.
me muut omantunnon omaavat kansalaiset olemme maksaneet kaltaistesi vapaamatkustajien puolesta korkeampaa lupamaksua.
Kympille ja muillekin. Mainonta on kallista ja televisiomainonta erittäin kallista.
Kukahan sen maksaa?
a) Joulupukki
b) Mainostelevision kivat sedät?
c) Kivat mainostajasedät?
d) Kauppiaat?
e) Sinä?
pääasiassa c) kivat mainostajasedät
Siten siis tunnen olevani voittaja sinuun verrattuna. Ei ole myöskään ollut ikinä rahan kanssa tiukkaa, joten yksi TV-lupa ei ole talouttani heilauttanut suuntaan eikä toiseen.
Harmittaako sinua se kun jotkut varastavat kaupasta tavaraa ja sinä itse maksat samaiset asiat?
veikkaapma ,että et asiaa sen kummemmin ajattele. Minä en ajattele sen enempää sitä ,että sinä et ole maksanut televisiolupaa.
joten ei harmita ei :) aika köyhä saa olla jos muka säästää sievoisen summan joka on.. onko 200 e vuodessa :DDD
balsamia haavoilleni kun sunkin vapaamatkustus loppuu.
Ajattele, voit avata oven kun ovikello soi. Voit katsoa televisiota sulkematta ikkunaverhoja.
Voit hengittää vapaasti pelkäämättä tarkastajaa ja nauttia elämästäsi. Ensi vuonna kaikki on paremmin ja helpommin.
En minäkään tv-lupaa maksa, mutta on se meillä kuitenkin, firmamme maksaa sen.