Parisuhteessa 95% omaa kättä
Käytännössä seksitön suhde muutaman alle kouluikäisen lapsen isänä vie hermot. Jatkuva puutteessa olo ja pelkkään omaan käteen turvautuminen syö todella miestä. Tuntuu, ettei minulla ole tässä perheessä enää merkitysät muuta kuin ulkopuolisena resurssina joka tuo perheelle rahaa ja osallistuu kotitöihin.
Olen jo useamman vuoden yrittänyt tehdä kaikkeni piristääkseni seksielämäämme. Nyt olen heittämässä hanskat naulaan. Koen, että "aviollisista velvollisuudet laiminlyövä" vaimoni jo jo aikaa sitten menettänyt oikeutensa siihen, että olisin uskollinen.
Että näin. Onko monella muullakin sama tilane?
Kommentit (25)
Oletko ajatellut sanoa puolisolelsi asiasta, siis siitä, että mielestäsi viesraissa käynti alkaa olla sallittua/vähintäänkin ajankohtaista.
Itse aion ehkä sanoa tämän ääneen, jonka jälkeen vaimo voi syyttää enää vain itseään.
Valitettavasti aloitus tuli kahteen kertaan. tehdääj tästä varsinainen ketju tälle asialle.
ei ihme ettei eukkos oikein lämpene sulle :D
(Kopioin tämän tuosta toisesta ketjusta. Lopetetaan se)
mutta vähän offtopikkina kerro yksi juttu naiselle:
miksi pitää ns. "saada pillua"?
Itse olen sinkkunainen ja mulle riittää mainiosti itsetyydytys. PIkemminkin vähän kavahdan ajatusta että joku äklö hyypiö tulisi kopeloimaan mua.
KOkemus on osittenut, että usein "rakastelu" on sitä, että kaksi yksilöä masturboi toistensa kehon kanssa ja hyväksikäyttää toisiaan. Sitä ehkä kutsutaan rakasteluksi tai seurusteluksi mutta pohjimmiltaan noin. JOkainen tässä maailmassa etsii lähinnä omaa itseään muiden kautta, ei mitään sen ylevämpää.
Onko se "pillun saaminen" joku statussymboli? ELi pohjimmiltaan narsistinen tyydytys? Vai mikä miesten pakkomielle siihen toisen ihmisen kehon käyttämiseen tyhjennysatiana on?
Äläkä vaan sano, että se mukana tuleva "henkinen yhteys" ja "rakkaus" :D
Kiinnostaisi tietää, vilpittömästi
Kyllä mä väitän, että pillun saamisessa mulla on merkitystä siinä, että saan tyydytettyä naiseni siinä samalla. Ehkä 10% seksistämme on sellaista, ettei nainen laukea. Kyllä hyvässä rakastelussa syntyy yhteys ja toinen osapuoli haluaa räjäyttää toisen! Näin meillä!
Kyllä mä väitän, että pillun saamisessa mulla on merkitystä siinä, että saan tyydytettyä naiseni siinä samalla. Ehkä 10% seksistämme on sellaista, ettei nainen laukea. Kyllä hyvässä rakastelussa syntyy yhteys ja toinen osapuoli haluaa räjäyttää toisen! Näin meillä!
"olinks mä hyvä?" -tyyppinen asetelma? SUoritus jossa haluaa päteä? Aika usein täällä av:llakin miesten teksteistä paistaa läpi tää, että mies haluaa "tyydyttää naisensa". Sillä ei kuitenkaan tarkoiteta varsinaisesti tyydyttämistä vaan sitä, että saa kokea olevansa kyvykäs rakastaja ja että on valtaa toiseen ihmiseen eli juuri se pätemisen tarve ja narsistinen omahyvä, mikä mua miehissä kavahduttaa. Tehdään suoritus itselle mutta sen toisen kautta.
En tiedä oletko ap mutta jos olet, niin ehkäpä taitosi ja ulkonäkösi eivät sittenkään ole sitä tasoa, että pystyisit "räjäyttämään" ihan niin hyvin kuin luulet. Nainenkin joko haluaa miestä tai ei halua. Ja siihen vaikuttaa ulkonäkö ja pari muuta juttua jotka tekevät miehen seksikkääksi. Jos niitä ei ole, halua ei ole. Julmaa mutta totta.
Meillä on niin, että vaimo saa noin 80% kerroista. Hän on reilusta kymmenestä naisesta, joiden kanssa on ollut seksisuhde, tässä suhteessa ehdottomasti hankalin ja ylipäätään estynein. Aikoinaan hän ei useinkaan lauennut, nykyään lähes aina, mutta mitään vaikutusta sillä ei tosiaan tunnu olevan seksihalujen määrään.
Kukaan ei voi koskaan uskoa että jotkut naiset eivät vain ole kiinnostuneita seksistä, vaikka kumppani olisi ihan ok.
samanlainen tilanne. Tosin kans varmaan yli 95% oma käsi käytössä. Ei vaimoa kiinnosta,ei kerro syytä ja kaikenlaista maustetta on hommattu ja kotona autettu; ei auta
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä pian 16 vuotta ja meillä ei IKINÄ ole ollut yli 3 viikon taukoa seksissä.
Normaali arkena seksiä on 3-4 kertaa viikossa. Välillä on himokausia (minulla, mies on aina valmis) ja silloin voidaan muutaman viikon ajan sekstailla ainakin kerran päivässä. Matkojen ja sairastelun vuoksi voi tulla viikon, tai jopa kahden tauko, mutta sen jälkeen kumpikin on pakahtumaisillaan halusta.
En ole ikinä käynyt vieraissa ja en todellakaan ole mikään kaunis ja hyväkroppainen. Tavallinen, vuosien varrella lihonut äiti-ihminen. Mutta saan seksistä nautintoa ja olen kaikkea muuta kuin estoinen.
Mies on pettänyt kerran, siitä on jo aikaa. Kertoi asiasta parin kuukauden päästä ja se oli kriisi, josta selvittiin. Joskus harvoin on ollut riitoja seksiin liittyen, lähinnä kun teen itse niin harvoin aloitteita ja minulla on huono itsetunto. Mutta ne on aina sitten selvitetty.
Kaikkinensa siis sanon, että seksi KUULUU parisuhteeseen. Muutoin kyse on vain ystävyydestä, tai sitten toisen hyväksikäyttämisestä (esim. taloudellisesti).
Kyllä se vaan niin on, että jos haluu saada, on pakko antaa.
Sinkkunaiselle sen verran, että aika omituinen käsitys sinulla on miehistä, ei ihme, että olet sinkku ;) Kyllä miehet kaipaavat sitä läheisyyttä, hellyyttä ja naisen antamaa mielihyvää ihan siinä kuin normaalit naisetkin.
Käytännössä seksitön suhde muutaman alle kouluikäisen lapsen isänä vie hermot. Jatkuva puutteessa olo ja pelkkään omaan käteen turvautuminen syö todella miestä. Tuntuu, ettei minulla ole tässä perheessä enää merkitysät muuta kuin ulkopuolisena resurssina joka tuo perheelle rahaa ja osallistuu kotitöihin.
Olen jo useamman vuoden yrittänyt tehdä kaikkeni piristääkseni seksielämäämme. Nyt olen heittämässä hanskat naulaan. Koen, että "aviollisista velvollisuudet laiminlyövä" vaimoni jo jo aikaa sitten menettänyt oikeutensa siihen, että olisin uskollinen.
Että näin. Onko monella muullakin sama tilane?
kuten minä.
Jo kolmas vuosi menossa niin että pidän luotettavaa (ilman tautivaaraa) salarakastajatarta, vaimo ei tiedä mitään hänen olemassaolosta.
Keskellä viikkoa pidempi kauppareissu, tai pe. "kaverien kanssa ulkona".
Olen ihan tyytyväinen, eikä vaimokaan ole moksiskaan, kun häntä ei tarvitse kiusata tällaisilla tyhjänpäiväisillä asioilla.
"olinks mä hyvä?" -tyyppinen asetelma? SUoritus jossa haluaa päteä? Aika usein täällä av:llakin miesten teksteistä paistaa läpi tää, että mies haluaa "tyydyttää naisensa". Sillä ei kuitenkaan tarkoiteta varsinaisesti tyydyttämistä vaan sitä, että saa kokea olevansa kyvykäs rakastaja ja että on valtaa toiseen ihmiseen eli juuri se pätemisen tarve ja narsistinen omahyvä, mikä mua miehissä kavahduttaa. Tehdään suoritus itselle mutta sen toisen kautta.
No ehkä näet asian noin, mutta minä olen eri mieltä. Olemme olleet jo joitakin vuosia naimisissa ja minulla ei ole mitään pätemisen tarvetta seksissä. Se vaan tuntuu niin kylmältä, mikäli vaimo ei saa orkkua. Usein tämä tarkoittaa, suuseksin antamista ennen yhdyntää. Parisen kertaa olemme koittaneet lejujakin ja tuolloinkin vaimo sai orgasmin.
Tästä huolimatta vaimoa ei vain kuulemma kiinnosta seksi. Olen kysellyt häneltä asiasta, mutta ei osaa sanoa syytä. Täytyykin kysyä, että olenko jotenkin vastenmielinen hänen mielestään vai mikä siinä oikein mättää.
Joskus kertoi, että kotitöitä pitäisi tehdä enemmän ja ei saa vongata jne. No tein testin. Olin kuusi kuukautta oikein malli isä ja aviomies. Hoidin oma-aloitteisesti kotia ja lapsia ja tein elämän mahdollisimman helpoksi vaimolle. En pyytänyt seksiä enkä tehnyt muutenkaan mitään aloitetta asian suhteen ettei tule painostava tunne hänelle. No lopputulos oli 6kk ilman seksiä.
Joten minä olen luovuttanut asian suhteen. Runkkaillaan sitten. Paljon kun keksii harrastuksia, niin elämäkin helpottuu. Ja nukun mielummin lasten huoneessa tai niin että he tulevat nukkumaan viereemme, niin ei tule seksiasiat mieleen ja paineet vähenevät.
Täytyypi runkkailla siihen asti, että muksut ovat hieman isompia, niin voin sitten nostaa kytkintä...
Tein itsekin testin ja 11kk meni ilman seksiä parhaimmillaan. Nyt viime vuosina on tapahtunut jonkinlaista aktivoitumista ja yhdyntäkerrat ovat vuositasolla 6-8krt eli n.1½-2kk välein. Vongata ei saa koska se ahdistaa ja jos nyt vahingossa sattuu olemaan omasta mielestä sellainen tunnelma että "nyt voisi lohjeta" niin vaimo loukkaantuu kun alkaa ehdottelemaan :( Parisen viikkoa sitten jouduin pyytämään anteeksi omalta vaimolta sitä että halusin rakastella hänen kanssaan.
Meillä seksi siis saa tapahtua vain vaimon aloitteesta ja sitä on tosiaan se 6-8krt vuodessa, yleensä nämä kerrat menevät niin että vaimo joko tulee baarista tai on sitten kotona ottanut sen verran että on huppelissa. Yhtäkkiä riisutaan vaatteet ja sanotaan että äkkiä nyt, tykkää kyllä esileikeistä (minä en saa juuri mitään mutta vaimo tykkää nuolemisesta jne.) ja yhdynnän aikanakin tuntuu tykkäävän hommasta. Ilmeisesti hänelle tuo kertojen määrä on ihan sopiva, itse runkkailen päivittäin :)
Jos nainen on oikeasti niin kylmä, ettei kykene seksiin, niin eläköön sitten yksin.
Sama pätee toki toisinkin päin, mutta enemmän taitaa olla kuitenki näitä pihtaavia vaimoja.
Ymmärrän, jos ollaan vieraannuttu toisista, nainen hoitaa täysin yksin lapset ja kodin tmv. Mutta silloinkaan parisuhde ei ole normaali, joten erotkaa tai hankkikaa ulkopuolista apua suhteen selvittämiseen.
Seksi kuuluu parisuhteeseen. Piste.
Tämä on kyllä ikuisuuskysymys ja vuosia pakit saaneena ei harmita enää ollenkaan, toki ikääkin on jo karvan päälle 40v. Täytyy keskittyä harrastuksiin ja perheeseen muuten. Seksiä kuukauden välein on parempi kuin ei mitään :)
tää jollaintavoin lämmittää mieltä -että oikeesti en ole tässä maailmankaikkeudessa yksin. Meillä myös seksiä jouluna ja joskus, tosin nyt kesä on ollut oikein rakastelun ilotulitusta - kahdessa kuukaudessa kolmekertaa =).
Fakta on se että rakentamalla elämä harrastuksille ja ystäville, voi elämä olla siedettävää. Nostan varmasti kytkintä kun lapset on riittävän isoja. Yritin kuintenkin aikasmontavuotta rakentaa kaikenlaista.
Aviovuosia 14, M47
Voimia sulle. Nämä on isoja asioita. Seksi on loppujen lopuksi yksi yksilön onnellisuuteen eniten vaikuttavista asioista.
Meillä ainakin tykätään käsitöistä. Tehdään niitä toisillemme ja nainti on sokerina pohjalla. Eläköön pillut ja pallit. Seksi on ihanaa.
Tavallaan aika lohdullista kuulla samankaltaisia tilanteita!
Olen luovuttanut ja vakirakastaja kolmatta vuotta kuvioissa. En ole ylpeä, mutta muutakaan en voi - lapset ansaitsevat meidät molemmat. Heti kun ovat täysi-ikäisiä, se on näkemiin.
Vaimo jo tietääkin, että perinnöt isovanhemmilta eivät tule yhteiseen pesään (teemme avioehdon). On kai tyytyväinen elämäänsä eläintensä keskellä. Minä en, koska odotin parisuhteelta myös seksiä jollakin tasolla.
Aviossa 16 vuotta... ja vielä 7 vuotta edessä
[quote author="Vierailija" time="08.12.2012 klo 17:47"]
Meillä on niin, että vaimo saa noin 80% kerroista. Hän on reilusta kymmenestä naisesta, joiden kanssa on ollut seksisuhde, tässä suhteessa ehdottomasti hankalin ja ylipäätään estynein. Aikoinaan hän ei useinkaan lauennut, nykyään lähes aina, mutta mitään vaikutusta sillä ei tosiaan tunnu olevan seksihalujen määrään.
Kukaan ei voi koskaan uskoa että jotkut naiset eivät vain ole kiinnostuneita seksistä, vaikka kumppani olisi ihan ok.
[/quote]
tyhmäkin tajuaa, että naisesi teeskentelee.
Tosin minulla 99% on omaa kättä. Seksiä on joskus ja jouluna, viimeksi sitä oli yli kaksi kuukautta sitten.
Olen yrittänyt jo kaikkeni. Olen ostanut kauniita ja seksikkäitä alusasuja ja yöasuja, hieronut miestä jne. Mistään ei ole apua. Mies ei vain halua. Syytä ei ole osannut kertoa.
Kyllä tämä naista syö, kun aina saa pakit. Jotenkin sitä alkaa uskoa, että en vain ole enää tarpeeksi kaunis ja kiihottava oman aviomiehen silmissä.
Syrjähyppy alkaa olla pian ajankohtainen, sillä en vain kestä tätä enää.