Parisuhteessa 95% omaa kättä
Käytännössä seksitön suhde muutaman alle kouluikäisen lapsen isänä vie hermot. Jatkuva puutteessa olo ja pelkkään omaan käteen turvautuminen syö todella miestä. Tuntuu, ettei minulla ole tässä perheessä enää merkitysät muuta kuin ulkopuolisena resurssina joka tuo perheelle rahaa ja osallistuu kotitöihin.
Olen jo useamman vuoden yrittänyt tehdä kaikkeni piristääkseni seksielämäämme. Nyt olen heittämässä hanskat naulaan. Koen, että "aviollisista velvollisuudet laiminlyövä" vaimoni jo jo aikaa sitten menettänyt oikeutensa siihen, että olisin uskollinen.
Että näin. Onko monella muullakin sama tilane?
Kommentit (25)
Olen ollut samassa parisuhteessa 10 vuotta. Välillä on ollut 6kk taukoja seksin suhteen. Vaikka kaikkensa yrittää kysyy ja pyytää ja tekee muita eleitä asian eteen, mutta ku ei niin ei. Kyllästyin asiaan muutama vuosi sitten ja hyppäsin vieraan naisen kanssa petiin. Mielestäni aivan oikea ratkaisu. Omassa naisessani ei ole mitään vikaa muuten ja meillä synkkaa todella hyvin! Mutta seksielämä on kuitunut täysin. Annan itselleni oikeiden käydä vieraissa silloin. Seksi on eri asia kuin parisuhde!
Meillä on niin, että itse sairastan tautia, joka on tuhonnut hermostoa alapäästä. Nimenomaan vaginan alueelta. Tuntoaisti siellä 0. Mieheni lopulta ymmärsi, kun kerta toisensa jälkeen (hänen kysyttyään) sanoin rehellisesti, että ei tunnu missään. Käsipelillä onnistun klitoriksen kautta saamaan ison O:n. Kolme vuotta sitten mieheni jätti minut täysin "rauhaan". Hän lenkkeilee poikamme kanssa ja on tullut tästä syystä ihan hirmu laihaksi. Minuun hän ei siis ole koskenut, itse kosken aina hun haluan laueta. Asiasta ei pystytä puhumaan. "Seksiterapeutti" kuntoutuslaitoksessa ihmetteli, että olen vielä aviossa, koska mieheni ei saa kauttani tyydtystä. Hänen puheittensa mukaan mieheni varmastikin lähtee toisen muaan...varsinainen "terapeutti" :(
[quote author="Vierailija" time="08.08.2013 klo 10:34"]
Meillä on niin, että itse sairastan tautia, joka on tuhonnut hermostoa alapäästä. Nimenomaan vaginan alueelta. Tuntoaisti siellä 0. Mieheni lopulta ymmärsi, kun kerta toisensa jälkeen (hänen kysyttyään) sanoin rehellisesti, että ei tunnu missään. Käsipelillä onnistun klitoriksen kautta saamaan ison O:n. Kolme vuotta sitten mieheni jätti minut täysin "rauhaan". Hän lenkkeilee poikamme kanssa ja on tullut tästä syystä ihan hirmu laihaksi. Minuun hän ei siis ole koskenut, itse kosken aina hun haluan laueta. Asiasta ei pystytä puhumaan. "Seksiterapeutti" kuntoutuslaitoksessa ihmetteli, että olen vielä aviossa, koska mieheni ei saa kauttani tyydtystä. Hänen puheittensa mukaan mieheni varmastikin lähtee toisen muaan...varsinainen "terapeutti" :(
[/quote]
Onpas outo juttu! Siis tuo että klitorisorgasmi karkotti miehesi... aika harva nainen saa emätinorgasmeja tunsi jotain tai ei. Useimmat tarvitsevat sen klitoriskosketuksen myös. Minäkin, joko miehen avustamana tai itse yhdynnän aikana hyväilemällä. Joissain asennoissa klitoris myös saa kosketusta tarpeeksi Ota varten. Se on ihan normaalia, ei mun mies ainakaan koe itseään huonommaksi vaikka (ihan kelvollisen kokoinen) patukka ei orgasmiin riitäkään. Meillä on monia ihania tapoja tyydyttää toisemme viikottain, omaa kättä käytetään vain työmatkojen aikaan.
Puutteessa eläville miehille - ymmärrän teitä 100%. Itselläkin on mm ystävä joka on juossut polvensa hajalle, urheilu kun vie ajatukset vaimosta ja pillusta eikä halua vieraisiinkaan. Naurattaisi jos ei olisi niin kammottavaa!!
Vaikka on raakaa rikkoa perhe pitää myös ajatella omaa itseään, pystyykö elämään puolet elämästä ilman läheisyyttä, hellyyttä ja seksiä??
"Puutteessa eläville miehille - ymmärrän teitä 100%. Itselläkin on mm ystävä joka on juossut polvensa hajalle, urheilu kun vie ajatukset vaimosta ja pillusta eikä halua vieraisiinkaan. Naurattaisi jos ei olisi niin kammottavaa!!"
Ystävälle voisi ehdottaa uimista ja pyöräilyä :D.
No eipä teeskentele. Kyllä aidon orgasmin erottaa pillun puristumisista, jotka on orgasmissa ihan erilaisia, kuin mitä nainen itse voi tietoisesti tehdä.