Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selkäkipuiset, joilla meinaa olla pinna kireällä

Vierailija
08.12.2012 |

siihen että miten jaksatte olla hyväntuulisia ja rentoja, vaikka selkä on kipeä?

Minulla on harvoin selkä kipeä, mut tänään se aamulla naksahti. Otin kipulääkettä joten varsinaista kovaa kipua ei ole, vaan pelkästään sellainen huonovointinen olo ja pientä vihlomista, vatsa on kipeä ja kylmä hiki niskassa koko ajan. Olen ihan surkea äiti lapsille tänään, eikä ole miestä auttamassa. Olen jo itkettänyt näitä reppanoita kun ei vaan hermo kestä. Vinkkejä kiitos..

Niin, ja tsemppiä ja myötätuntoa teille joilla on useinkin selkä kipeä, selkäkipu on niin viheliäistä kipua..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tarkoittaa mulla yleensä istumatyöstä seisomaan vaihtamista, paljon kevyttä liikuntaa (tulen heti kipeämmäksi jos olen paikallani, lihakset jämähtää) ja raskaitten fyysisten hommien tuonnemmas siirtämistä. Lämmintäs elkään, pitkiä villapaitoja ja rauhallista rytmiä. Ja šlkää kannattaa lepuuttaa selinmakuulla jalat polvista asti sohvalla tai rahilla tms.

Myöhemmin sitten lihaskuntojumppaa selälle , mut ei silloin kipeänä.

Vierailija
2/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kärsinyt melkein jatkuvasta selkäkivusta nyt puolisen vuotta ja se saa olon välillä epätoivoiseksi ja uupuneeksi. Toivon kovasti, että kipu helpottuu tulevan leikkauksen myötä, syy taisi löytyä sisäelimistä.

Paras apu on kaiken kokeilemisen jälkeen löytynyt lämpövyöstä http://www.yliopistonverkkoapteekki.fi/THERMACARE-LAeMPOeTYYNYT-selaell…

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvauskeskukselle ja kaupungille haasteet hoitojonossa seisottamisesta ja lääkäriasemalle sekä sairaalalle valitukset huonosta tutkimisesta ja liian vähistä kokeista ja kuvauksista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan