Kumpi olisi pahempaa: olla 190cm pitkä nainen vai 150cm pitkä mies?
Kommentit (38)
En ole koskaan tullut ajatelleeksi, että näissä olisi jotain pahaa.
Hirveä hirviömäinen amazoni jota kukaan mies ei halua lähestyä. Haukuttanee kirahviksi tai Tyrannosaurukseksi tms. koulussa. Ja töissä selän takana.
Mikä tulevaisuus voi olla 150-senttisellä miestapilla? Ei sellaista huoli kukaan.
ja ne kyllä huolii. 190cm naista ei huoli edes 2m miehet.
enemmän vertailukelpoinen pari.
150-senttinen mies pääsee sairausluokitukseen, 190-senttinen nainen ei.
jotta lapset ei olisi ihan pygmejä.
Tilastoistakin näkee että alle 170-senttisten miesten avioituminen on hyvin heikkoa. Pitkillä naisilla ei ole samaa ongelmaa.
On paljon 150cm ja alle naisiaja ne kyllä huolii. 190cm naista ei huoli edes 2m miehet.
Tilastoistakin näkee että alle 170-senttisten miesten avioituminen on hyvin heikkoa. Pitkillä naisilla ei ole samaa ongelmaa.
Siis kuinka monta prosenttia alle 170cm miehistä avioituu?
itse olen korkokengillä 190 cm ja saan aina ihailua miehiltä ja joudun niitä oikeasti hätistelemään pois. en siis näe 190 cm pituudessa kuin pelkkää hyvää, niin miehelle kun naiselle. Sen sijaan alle 180 cm mies... en voisi tuntea vetovoimaa.
on suurin kysyntä. Toki jos pituutta 190 cm ja siihen 10 cm korot niin onhan sitä aika pitkä silloin. Miehet kyllä vain ihailee pitkiä naisia eli tuossa pituudessa ole mitään huonoa. Sen sijaan 150 cm miehestä ei varmasti tarvitse puhuakaan, en ole kyllä sellaista koskaan nähnytkään paitsi siis niitä invalidejä.
Mikä tulevaisuus voi olla 150-senttisellä miestapilla? Ei sellaista huoli kukaan.
No mä voisin huolia. t. 150 cm nainen
Hän osallistui pitkien ihmisten tapaamisiin, joita pidetään Euroopassa.
Hyvä ystäväni on 168-senttinen, erittäin hyvännäköinen mies. Hän on työskennellyt mallina.
En näe kummassakaan pituudessa mitään ongelmallista.
Lyhytkasvuisilla on ikäviä fyysisiä ongelmia, mutta monet heistä pärjäävät hyvin elämässä.
Hän osallistui pitkien ihmisten tapaamisiin, joita pidetään Euroopassa.
Hyvä ystäväni on 168-senttinen, erittäin hyvännäköinen mies. Hän on työskennellyt mallina.
En näe kummassakaan pituudessa mitään ongelmallista.
Lyhytkasvuisilla on ikäviä fyysisiä ongelmia, mutta monet heistä pärjäävät hyvin elämässä.
halusi tavata pitkiä ihmisiä euroopassa? Eikö 190 cm olen ihan normaalipituus ihmiselle? En nyt ymmärrä. Suurin osa miehistä varmasti yli 190 cm ja iso osa naisistakin lähemmäs tuon. 180 cm ainakin on ihan täysin normipituus naisellekkin. Miksi ihmeessä joku menis 190 cm pitkänä pitkien ihmisten tapaamiseen? Tunnen monta yli 2 m ihmistä enä koe edes heitä erityisen pitkiksi. Eräs 210 cm pituinen alkaa jo tuntua pitkältä mutta tuskin hänelläkään on tullut mieleen mennä tapaamaan muita pitkiä. 190 cm nyt ei ainakaan ole erityisen pitkä.
Ai 190 cm ei ole mikään erityisen pitkä jos naisen keskimääräinen pituus 165 ja miehellä 178 cm? Haista nyt jo paska. Itse olen 171 cm mies, ja moni sanoo minua pitkähköksi, vaikken sitä olekaan
Ja iso osa naisista joku 180-190cm? :D :D en tunne yhtäkään naista joka olisi minua pidempi ja olen sen 171cm
190cm nainen on liian pitkä malliksi, mallit saa olla max 182
190-pitkä nainen. 150 cm miehellä käy ihan hyvä flaksi Etelä-Aasiassa. Naisena musta tuntuisi pahalta olla yli 175 cm pitkä. En tarkoita pahalla pitkille naisille. Itse en vain tuntisi oloani mukavaksi niin pitkänä.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2012 klo 09:47"]
itse olen korkokengillä 190 cm ja saan aina ihailua miehiltä ja joudun niitä oikeasti hätistelemään pois. en siis näe 190 cm pituudessa kuin pelkkää hyvää, niin miehelle kun naiselle. Sen sijaan alle 180 cm mies... en voisi tuntea vetovoimaa.
[/quote]Mikset vain ilmoittaisi oikeaa pituuttasi? Mieskin voi laittaa korkokengät jalkaan tai seistä vaikka vuoren huipulla. Ei sillä ole mitään tekemistä oikean pituuden kanssa.
Tästä tuli mieleen se, kun äiti sanoi joskus miesten kärsivän enemmän kainalohien hajusta, koska "miehet eivät aja kainalokarvoja". Tuli jotenkin sellainen vaikutelma, kuin mies ei voisi ajaa niitä kainalokarvoja tai penis menee kuolioon tai universumi jotenkin vääristyisi. Sama juttu tämän korkokenkähupsuttelun kanssa. Miehet ilmoittavat oikean pituutensa ja naiset milloin mitäkin.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:06"]
Ai 190 cm ei ole mikään erityisen pitkä jos naisen keskimääräinen pituus 165 ja miehellä 178 cm? Haista nyt jo paska. Itse olen 171 cm mies, ja moni sanoo minua pitkähköksi, vaikken sitä olekaan
[/quote]
Sanovat siksi ettet suuttuisi. Näyttää olevan vähän vihanhallintaongelmia.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2012 klo 09:47"]
[/quote]Mikset vain ilmoittaisi oikeaa pituuttasi? Mieskin voi laittaa korkokengät jalkaan tai seistä vaikka vuoren huipulla. Ei sillä ole mitään tekemistä oikean pituuden kanssa.
Tästä tuli mieleen se, kun äiti sanoi joskus miesten kärsivän enemmän kainalohien hajusta, koska "miehet eivät aja kainalokarvoja". Tuli jotenkin sellainen vaikutelma, kuin mies ei voisi ajaa niitä kainalokarvoja tai penis menee kuolioon tai universumi jotenkin vääristyisi. Sama juttu tämän korkokenkähupsuttelun kanssa. Miehet ilmoittavat oikean pituutensa ja naiset milloin mitäkin.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Muuten hyvä kommentti, mutta toi "Miehet ilmoittavat oikean pituutensa ja naiset milloin mitäkin." pisti kyllä silmään. Miehethän paljon useammin väittävät itseään pidemmäksi kuin ovat. Naisten ei tarvitse valehdella pituuttaan, koska nainen kelpaa valtavirralle lähes minkä pituisena vain.
Nainen voi yrittää malliksi, jos ei oo susiruma.