Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa ärsyttävä ja tylsä ilta :( Mä lähdin kotiin ja jätin miehen

Vierailija
08.12.2012 |

jatkamaan iltaa. Mutta mä olenkin se, joka on aamulla pirteänä ekana hereillä :) Ja tänne näköjään eksyin :O

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla ei kyllä ollut ärsyttävä eikä tylsä ilta. Siis siellä juhlissa.

Mutta nyt alkaa ärsyttämään, että mies lupasi, ettei viivy pitkään, mutta eipä tuo ole vieläkään tullut kotiin.

Vierailija
2/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kyllä itsekin muodista ym., mutta miehet puhumassa yli kymmenen minuuttia suihkurusketuksista on mullekin vähän liikaa...

Aiotko viestitellä miehelle kotiinkutsua vai katsotko, koska se kömpii kotiin?

ap

Mutta minulla ei kyllä ollut ärsyttävä eikä tylsä ilta. Siis siellä juhlissa. Mutta nyt alkaa ärsyttämään, että mies lupasi, ettei viivy pitkään, mutta eipä tuo ole vieläkään tullut kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun yksinäni sukissa ja rintaliiveissä sohvan nurkassa ja katson Kumman kaa -sarjaa.

ap

Vierailija
4/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tulin aiemmin kotiin, koska lapset on pieniä ja isovanhemmat vanhoja. Ei niitä vanhuksia kehtaa valvottaa pitkään, kun eivät halua meillä nukkua.

En viestittele, tulee sitten, kun tulee. Mutta kyllä mä joskus lähipäivinä varmaan mainitsen, että miehen pitäisi oppia olemaan lupaamatta, että tulee aikaisin kotiin, kun ei kuitenkaan tule. Sanoisi sitten vaan reilusti, että menee varmaan myöhään. Lupailee nimittäin lapsille aina myös kaikenlaista mitä ei pidäkään.

Vierailija
5/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joihinkin on sisäänrakennettuna omatunto, joka käskee tehdä kuten on luvannut, toisiin ei, on mun kokemukseni. On oikeastaan ihan sama, mitä lupaa; aina pitäisi olla sanojensa mittainen.

ap

Minä tulin aiemmin kotiin, koska lapset on pieniä ja isovanhemmat vanhoja. Ei niitä vanhuksia kehtaa valvottaa pitkään, kun eivät halua meillä nukkua.

En viestittele, tulee sitten, kun tulee. Mutta kyllä mä joskus lähipäivinä varmaan mainitsen, että miehen pitäisi oppia olemaan lupaamatta, että tulee aikaisin kotiin, kun ei kuitenkaan tule. Sanoisi sitten vaan reilusti, että menee varmaan myöhään. Lupailee nimittäin lapsille aina myös kaikenlaista mitä ei pidäkään.

Vierailija
6/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olet valinnut "miehesi?"

Et sitten parempaan päässyt?

Vierailija
7/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne jotenkin olennaisia tän sun tarinan kannalta :D

Istun yksinäni sukissa ja rintaliiveissä sohvan nurkassa ja katson Kumman kaa -sarjaa.

ap[/i

Vierailija
8/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mieheni on ihan eri henkinen, mutta hänen tuttaviinsa kuuluu näitä suihkuruskettajia. Tietysti mun pitäisi "antaa" ihmisten olla mitä ovat. Vika on siis mussa. Mutta olinhan mä siellä jo ihan hyvän aikaa ja jaksoin hymyillä koko illan.

ap

Miten olet valinnut "miehesi?" Et sitten parempaan päässyt?

Vierailija
9/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muru sua ikävä..

Vierailija
10/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nehän symboloivat mun puoliväliin jumittumistani :) Se oli ympäristön kuvausta.

ap

Onko ne jotenkin olennaisia tän sun tarinan kannalta :D

Istun yksinäni sukissa ja rintaliiveissä sohvan nurkassa ja katson Kumman kaa -sarjaa. ap[/i

Vierailija
11/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli muru sua ikävä..

Vierailija
12/12 |
08.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minulla ei kyllä ollut ärsyttävä eikä tylsä ilta. Siis siellä juhlissa.

Mutta nyt alkaa ärsyttämään, että mies lupasi, ettei viivy pitkään, mutta eipä tuo ole vieläkään tullut kotiin.

ja tää on kirjoitettu ennen puol yhtä. Heh, no eihän se miehes kovin myöhään ollu viipyny ainakaan tuossa vaiheessa vielä. Kyllä jos ennen kahta tulee juhlista kotiin niin ei voi sanoa menneen myöhään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi