Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Catherinen tilasta tietoja antanut hoitaja on löydetty kuolleena.

Vierailija
07.12.2012 |

Voi ei, onkohan itsemurha tuon mokan takia :(



http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2012120716425647_ul.shtml

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvinkin olla.

Vierailija
2/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö saanut hirveät haukut sekä työnantajalta että hovilta, ja herkkä ihminen suistunut siitä epätoivoon. Surullinen juttu, ja kaikki jonkun oksentelevan Catherinen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Radioidiootit hyllylle vaan.



Itsemurhat, etenkin tällaiset "ratkaisuina" tapahtuneet aiheuttavat lisää vastaavia itsemurhia.



Helvetin surullista moinen.

Vierailija
4/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkera hormonihuuruinen Catherine on laittanut Salaisen palvelun agentit asialle.

Vierailija
5/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö saanut hirveät haukut sekä työnantajalta että hovilta, ja herkkä ihminen suistunut siitä epätoivoon. Surullinen juttu, ja kaikki jonkun oksentelevan Catherinen takia.

Liekö saanut hirveät haukut sekä työnantajalta että hovilta, ja herkkä ihminen suistunut siitä epätoivoon. Surullinen juttu, ja kaikki jonkun oksentelevan Catherinen takia.

Muun syyksi kuu niiden soittelevien idioottien?

Vierailija
6/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurin osa on vankien jälkeläisiä, sinnehän niitä yhteiskunnan sopeutumattomia vietiin laivalasteittain Englannista 1800-luvulla. On näköjään geenit kestäneet hyvin sukupolvien yli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajan tuntoja, koska tuollainen uutinen leviää koko maailmaan. Varmaan aivan järkyttävä paniikki päällä.

Tosi surullinen juttu ja tuollainen uutinen tekee hirmu vihaiseksi.

Vierailija
8/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka eihän hän ole mitään tehnyt, mutta silti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka onkn noin lyhyt ja koruton uutinen. Jollain tapaa samastun. Varmaan tosi tunnollinen hoitaja, jolta on mennyt ammatillinen itsetunto ja koko elämä ihan murusiksi pienessä hetkessä.



Ammatietiikka on kuin aseptinen omatunto, ja kun se tahriintuu noin pahasti, voin kuvitella miltä se häpeä tuntuu.



sh

Vierailija
10/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse sitten kuninkaallisista tai taviksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää. Hoitaja otti tapahtuneen niin vakavasti, että näin tapahtui.

Vierailija
12/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyse sitten kuninkaallisista tai taviksista.

mutta lähiomaisille ja ystäville voi antaa tietoja, jos potilas on itse siihen luvan antanut. Mistäpä tiedämme onko Caatherine anatnut luvan tiedottaa tilastaan esim. juuri kuningataräidille ja hoitaja on erehtynyt kohtalokkaasti imitaattorin kanssa.

sh

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole se tietoja antanut hoitaja, vaan puhelinkeskuksessa työskennellyt hoitaja, joka ohjasi puhelun eteenpäin Catherinen hoitajalle. Itsemurhan tehnyt hoitaja ei ole kertonut mitään tietoja.

Vierailija
14/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan se joka vastasi ensin puhelimeen, uskoi etta soittaja oli kuningatar, ja yhdisti puhelun toiselle hoitajalle joka tiesi Catherinen tilasta yksityiskohtia. Eli oli sen pienemman mokan tekija, se jalkimmainen hoitajanhan se olisi kuulunut vaan sanoa etta tietoja ei anneta puhelimessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole se tietoja antanut hoitaja, vaan puhelinkeskuksessa työskennellyt hoitaja, joka ohjasi puhelun eteenpäin Catherinen hoitajalle. Itsemurhan tehnyt hoitaja ei ole kertonut mitään tietoja.

Vierailija
16/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miettimään miten sairasta tuo kuninkaallisten vainoaminen on? Miten mauton pilailukin ajaa ihmisiä itsemurhiin näiden ihmisten ympäriltä. Ei ihme, että itse kuninkaalliset ovat anorektisia ja ahdistuneita.

Vierailija
17/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävä juttu. Tosiaankin tämä itsensä surmannut hoitaja oli se puhelimeen vastannut, joka yhdisti eteenpäin - kuten täällä on jo todettukin.



Naimisissa oleva kahden lapsen äiti.

Vierailija
18/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset




Silti, itsemurha tuommoisen takia....:/

Vierailija
19/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis luultavasti se pieni työntekijä on saanut niskaansa koko työyhteisön torut, paheksunnan ja kauhistuksen. Itse säikähtynyt ja hävennyt silmät päästään, nähnyt tulevaisuutensa juorulehtien "syväkurkkuna". Mennyt maa jakojen alta ihan totaalisesti nolattuna. Odottanut yleistä paheksuntaa koko valtakunnalta ja maailmalta Australiaa myöten. Johan hänestä puhutaan nyt Suomessakin.

Vierailija
20/28 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silti, itsemurha tuommoisen takia....:/


Ihmiset ottavat asiat eri tavalla. Kasvojen menettäminen, koko maailman naurun aiheeksi joutuminen, työantajan maineen pilaaminen, haukut töissä, ehkä potkut, ammattietiikka tahriintunut, vaikeus työllistyä samalla alalla.

Ehkä sinä tai minä emme päätyisi itsemurhaan, mutta kyllä näiden hupaisten jekkuilijoiden pitää ottaa vastuu teoistaan.