Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuri viinanhimo pitää olla...

Vierailija
07.12.2012 |

...että itsenäisyyspäivän iltana pitää hakea kiskurihinnalla R-kioskilta siideriä?

Eilen joku AV-mamma kävi hakemassa viisi siideriä R-kioskilta. Nehän maksaa suunnilleen 4e/kpl.

Onko jollain niin vaikeaa olla yhtä päivää selvin päin (tai niin vaikeaa säästää edellisenä päivänä ostettuja viinoja seuraavalle päivälle), että on valmis maksamaan kännistä melkein tuplasti enemmän kuin normaalisti?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ostin eilen 3 siideriä huoltsikalta, joo, on vähän kalliimpaa kuin kaupassa, mut so?

Ei mulla silloin kyllä mikään viinahimo ollut.

Vierailija
2/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai olitko siellä kyttäämässä muitten ostoksia ;) Eikös siideri ole ihan hyvän hintaista muutenkin, mikäs tuossa niin kamalaa on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että itsenäisyyspäivän iltana pitää hakea kiskurihinnalla R-kioskilta siideriä?

Eilen joku AV-mamma kävi hakemassa viisi siideriä R-kioskilta. Nehän maksaa suunnilleen 4e/kpl.

Onko jollain niin vaikeaa olla yhtä päivää selvin päin (tai niin vaikeaa säästää edellisenä päivänä ostettuja viinoja seuraavalle päivälle), että on valmis maksamaan kännistä melkein tuplasti enemmän kuin normaalisti?

ja maksavat siellä jopa kuusikin euroa sidukkatuopista:O

Vierailija
4/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

partyihin. silloin on ollut pakko hankkia juotavat nopeasti ja hinnasta viis. Tälläkin henkilöllä saattoi olla jokin syy, muu kuin pahantahtoisen aloittajan ehdottama.

Vierailija
5/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakkaan, bensaan, karkkeihin, lehtiin yms.

Vierailija
6/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran tai kaksi vuodessa ottaa on ihan sama, mitä maksaa. Minä tuen oikein miellänni asuinalueeni kioskia, että se myös säilyisi alueella.

Vierailija
7/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistien puolustelua vastaukset täynnä.

Varsinkin tämä:

"mulle on joskus käynyt niin, että tullut yllätyskutsuv partyihin. silloin on ollut pakko hankkia juotavat nopeasti ja hinnasta viis."

Pakko saada vetää kännit kun muutkin vetää, hinnasta viis.

Voi teitä. No, kieltäminen on ensimmäinen askel.

Vierailija
8/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen vittumaista työtä, mutta siitä sentään maksetaan 4000 euroa kuussa, joten ei mun tarvi pennejä laskea. Kun tekee mieli ottaa kännit, yleensä kipaisen lähikioskiin ja ostan sieltä olutta. Ei tulisi mieleenkään hinnan takia lähteä 300 metriä kauempana olevaan tavalliseen kauppaan.

Ja mikä kauheampaa, toisinaan juon vieläpä ravintolassa, jossa se on vielä kalliimpaa ;)

Vierailija
9/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin eilen ärrältä 12-packin, joka maksoi 2 euroa enemmän kuin kaupassa. Mies sai siitä puolet. Tänään lomapäivä ;)

Vierailija
10/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan myöntäminen on se ensimmäinen askel. Hei olen Tiina, olen alkoholisti...

Vierailija
11/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole budjetti niin tiukalla, että sen kaataisi se, että joskus ostetaan olutta tai siideriä Ärrältä. Ei olla hirveän varoissamme, mutta ei tuommoiset kerran pari vuodessa tapahtuvat Ärräostoksetkaan pääse talouttamme kaatamaan.

Vierailija
12/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tämä:

"mulle on joskus käynyt niin, että tullut yllätyskutsuv partyihin. silloin on ollut pakko hankkia juotavat nopeasti ja hinnasta viis."

kirjoitin tuon viestin ja rehellisesti, juontisyklini on kerran kuussa, välilä kerran kahdessa. Eli ei liiallinen kumpaankaan suuntaan. Mutta toi sun viesti ehkä enemmän viestisi, että on jotain ongelmaa aiheen kanssa. Joko ankara uskonnollinen perhe taustalla tai sit alkoon menevä perhe? Molemmista suunnista suhde alkoholiin menee sairaaksi, ympäristöä kyylääväksi ja sen epäilyksi, että kaikki liittyy alkoholismiin.

Vierailija
13/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa ;)

Ongelman vähättely on ensimmäinen merkki todellisesta ongelmasta.

Vierailija
14/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin tämä:

me joilla ei ole alko-ongelmaa voidaan hakea juomat mistä tahansa ja rahaakin riittää.

Vierailija
15/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sieltä saa kun ei muualta saa ja/tai se on lähempänä kuin vaikka ABC, joka on myöskin auki ympäri vuoden.

Vierailija
16/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistimammojen raivoa.

Alkoholistimammojen raivoa kaikkialla.

Olette huvittavia. Tämä ketju on parasta viihdettä ikinä.

Vierailija
17/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistimammojen raivoa.

Alkoholistimammojen raivoa kaikkialla.

Olette huvittavia. Tämä ketju on parasta viihdettä ikinä.

sä tietenkin näet muita alkoholisteja kaikkialla, mutta voin vakuuttaa, että kaikki viinaksia ostavat eivät ole samalla asialla kuin sä.

Vierailija
18/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kalliimpaa kuin Alepassa, mutta saa.

Vierailija
19/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 siideriä= viinanhimo??

"Suurkuluttaja on nainen, joka...

nauttii kerralla 5 alkoholiannosta tai enemmän.

nauttii yli 16 alkoholiannosta viikossa."

http://www.ktl.fi/portal/suomi/tietoa_terveydesta/elintavat/alkoholi/su…

Vierailija
20/22 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholistit on köyhiä ja ostavat ärrältäkin vain halvinta eli jonkun tarjouskaljapäkin, ei kallista siideriä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yksi