Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olipa Lasse Pöysti tökerö eilen Linnassa

Vierailija
07.12.2012 |

Mies oli haastateltavana Halosen ja Arajärven kanssa. Vastaili hyvin töykeästi haastattelijan kysymyksiin. Haastattelija mm. kysyi, että saataisiinko pöystiltä yksi iltasatu, niin tämä ärähtää että "ei, ne eivät ole mitään kauppatavaraa!". Luulisi hänenkin osaavan käytöstavat ja hyväntuulisen small talkin mutta ilmeisesti ei.. nolasi itsensä aika pahasti. Halonenkin oli ihan nolona vieressä.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

josko Pöysti jatkaisi vielä kuitenkin uraansa ja kertoo vaikka iltasadun vielä joskus.

Ukko ei tajunnut kysymystä, ja vastasi tylysti. Voihan olla ettei oikein kuullutkaan mitä kysyttiin, linnassa on kova häly.

Vierailija
22/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielistellä yhtään ketään.

Eikä ton ikäsen sanomisista kannata nolostua tai ottaa itteensä.

Pientä kunnioitusta hyvät ihmiset! 85v ukko saa kyllä sanoa mitä huvittaa ja olla vaikka grumpy old man. Ihan sama!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäiset saakin olla vähän äreitä, niin mun pappakin oli jos kyseltiin tyhmiä.

Vierailija
24/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli sitten minkäikäinen tahansa saa olla töykeä? Huonoa käytöstä, olisi kieltäytynyt haastattelusta jos ei enää pysty olemaan kohtelias.

Vierailija
25/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on loistava näyttelijä. Ihan sama, jaksaako kaikkia typeryyksiä, mitä toimittajat suustaan päästää.

Olen ikuisesti onnellinen, että sain nähdä Kvartetin vielä silloin kun myös Pentti Siimes oli kehissä.

Kaikki olivat loistavia, Pöysti, Siimes, Valkama ja Forssell.

Kuinka moni meistä aikoo jatkaa työelämässä yli kasikymppiseksi? En minä ainakaan. Ja jos jatkaisin, olisin varmaan minäkin aika kärttyinen.

Vierailija
26/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekkin samaa eilen.. Olkoon kuinka konkari ja arvostettu ja iäkäs tahansa, ei se silti oikeuta huonoihin käytöstapoihin. Onneksi ihana Tarja puolisoineen oli hyvällä tuulella, pelasti aika pitkälti tuon tilanteen :)

Vierailija
27/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin sanonut, että iltasatu sulla on perseessäs

Vierailija
28/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaa valmistautua aina huolella, antaa mahdollisimman täydellisen esityksen. Pöysti varmaan luuli, että toimittaja ehdotti, että hän samantien kertoisi iltasadun ja kieltäytyi jyrkästi, minkä ymmärrän täysin.

Vierailija
29/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko oikeesti tulkitsette ihmiset noin väärin?

Ja joo olen sitä mieltä, ettei vanhojen ukkojen ja akkojen tarvitse osata enää käyttäytyä. Kaikenlaista remppaa ja kipua joka puolella.

Koettakaapa tosiaan itse elää ton ikäseksi ja tulkaa sitten itkemään tänne.

Mut joo tosiaan, mä uskon et Pöysti yritti vain murjaista vitsin, joka ehkä meni vähän pieleen. Halonen näytti kyllä tajuavan mutta toimittaja ei.

Huumorintajua ihmiset!!

Vierailija
30/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Pöysti on juuri näytellyt viimeisen esityksensä ja mahdollisesti siksi, että pienimuotoinen ikääntyminen kaikkine vaivoineen on saavuttanut hänet.

Ei enää niin nuorikaan.

Vierailija
31/37 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kansa kaipaa niitä iltasatuja tms... Mutta sai vastaukseksi ylimielisen murahduksen.

Tuli sama tunne,että juontaja kehui ja toinen ei ymmärtänyt kehuksi vaan murisee.

Vierailija
32/37 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nuoremman väen typeryyteen ei auta kuin 50 vuotta lisää ikää.

Vierailija
33/37 |
15.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin, että miks joku on nostanut näin vanhan ketjun. Luin koko ketjun läpi, koska luulin, että siinä olisi jotain ajankohtaista tai kiinnostavaa.No eipä juurikaan. Mutta koska nyt tähän asti vaivauduin, niin kysynkin teiltä, jotka olette sitä mieltä, että ikääntyessään ihminen saa olla töykeä ja epäkohtelias, että missä kohtaa ihminen saavuttaa tämän rajapyykin? Koska saa heittää hyvät käytöstavat ja kohteliaisuuden romukoppaan? Saako viisikymppisenä vittuilla jo vähän? Onko täydellinen törkeys ja moukkamaisuus hyväksyttävää esim. seitsemänkymppiseltä?

Vierailija
34/37 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uppista

Vierailija
35/37 |
05.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Pöysti oli kansallisaarre.

Vierailija