Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kuntosaleilla ei käy koskaan pitkiä miehiä?

Vierailija
07.12.2012 |

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on totta, että tosi monet kehonrakentajat ovat alta 175cm. Koittavat lihaksilla kompensoida pituutta.

Vierailija
2/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta on totta, että tosi monet kehonrakentajat ovat alta 175cm. Koittavat lihaksilla kompensoida pituutta.

Itse olen 175cm pitkä mies. Käyn joko salilla ja lenkillä päivittäin. En tee kumpaakaan pituutta kompensoidakseni.

Ikävää jos se naisia häiritsee miehen lyhyys. En sitä kuitenkaan anteeksi pyydä tai lopeta salilla käyntiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinulla taida olla pahemmin salikokemuksia. Itse olen ollut töissä kuntosalilla ja treenannut nyt 21 vuoden ajan. Kyllä niissä käy ihan kaikenmittaista sakkia, yli parimetrisistä metriheikkeihin.

Et saa aikaiseksi mitään kompensointujuttua, sillä isotkin miehet käyvät usein paljon salilla.

Vierailija
4/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Schwarzeniggerkin on 1.88m, ja on ainakin nuorempana käynyt salilla.

Vierailija
5/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän salilla käy kyllä kaikenkokoisia ja -näköisiä miehiä. Jopa yksi pyörätuolissa istuva mies.

Vierailija
6/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175cm pitkä mies. Käyn joko salilla ja lenkillä päivittäin. En tee kumpaakaan pituutta kompensoidakseni.

Ikävää jos se naisia häiritsee miehen lyhyys. En sitä kuitenkaan anteeksi pyydä tai lopeta salilla käyntiä.

Mutta kai sinäkin olet samaa mieltä siitä, että kehonrakentajien keskipituus on alta miesten normaalin keskipituuden. Kompensaatio tuli ekana mieleen. Eikä siinä mitään väärää ole.

t. se jonka viestiä kommentoit

Vierailija
7/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi olla. Pidemmät ällöttää.

Vierailija
8/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaa just toi 175cm. Sanoja nainen oli 170 cm ja sanoi että ei voi jatkaa suhdetta kun kokee pituuteni ongelmaksi.

Että näin... selitys tuokin.

Mielestäni naisen lausuma kyllä kertoi enemmän hänen pään sisälllöstä ja hyvä että suhteemme loppui :)

T: M41

Itse olen 175cm pitkä mies. Käyn joko salilla ja lenkillä päivittäin. En tee kumpaakaan pituutta kompensoidakseni. Ikävää jos se naisia häiritsee miehen lyhyys. En sitä kuitenkaan anteeksi pyydä tai lopeta salilla käyntiä.

Mutta kai sinäkin olet samaa mieltä siitä, että kehonrakentajien keskipituus on alta miesten normaalin keskipituuden. Kompensaatio tuli ekana mieleen. Eikä siinä mitään väärää ole. t. se jonka viestiä kommentoit

Vierailija
9/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kai sinäkin olet samaa mieltä siitä, että kehonrakentajien keskipituus on alta miesten normaalin keskipituuden. Kompensaatio tuli ekana mieleen. Eikä siinä mitään väärää ole.

t. se jonka viestiä kommentoit

En oikein osaa sanoa. Aloin miettimään asiaa vasta näin jälkikäteen. Minulla ei ole tapana kiinnittää huomiota pituuteen, ehkä naiset laittavat sellaisen merkille herkemmin.

Muistan yhden vakiokävijän, joka on minua hiukan lyhempi, eli ehkä 172. Ei tule muita mieleen. Mutta se on ihan totta, että naiset pitävät enemmän pitkistä miehistä. Kyllä se varmasti osaa lyhyistä motivoi kehittämään itseään, jos parisuhteen saamisesta tulee vaikeaa pituuden vuoksi.

Vierailija
10/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salimarkut on yleensä suht pitkiä heppuja jotka seisoskelevat keskellä salia ja keilaavat katseelaan salia läpi josko jotain tuijotettavaa olisi... mitään he eivät kyllä siellä itse tee, ehkä vääntävät pari kertaa jotain hauiskääntöö isolla painolla ähisten ja sit latkivat juomaansa

Vierailija
11/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mittaa just toi 175cm. Sanoja nainen oli 170 cm ja sanoi että ei voi jatkaa suhdetta kun kokee pituuteni ongelmaksi.

Mielestäni naisen lausuma kyllä kertoi enemmän hänen pään sisälllöstä ja hyvä että suhteemme loppui :)

Kyllä minuakin on usein sanottu lyhyeksi 175cm mittaisena. Varsinkin naisten toimesta. Onhan se ainakin omassa ikäluokassani ilmeisesti jotain 3-6cm keskiarvoa lyhempi mitta.

Olen kuitenkin ihan tyytyväinen. Pitkiä miehiä etsivät naiset (kuten ap) voi unohtaa, mutta oikeastaan kaikki tasot, tuolit sun muut on tehty tämän mittaiselle ihmiselle sopivaksi. Pitkät valittavat joskus istuvansa esim. lentokoneessa polvet suussa.

Vierailija
12/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 175cm pitkä mies. Käyn joko salilla ja lenkillä päivittäin. En tee kumpaakaan pituutta kompensoidakseni. Ikävää jos se naisia häiritsee miehen lyhyys. En sitä kuitenkaan anteeksi pyydä tai lopeta salilla käyntiä.

Mutta kai sinäkin olet samaa mieltä siitä, että kehonrakentajien keskipituus on alta miesten normaalin keskipituuden. Kompensaatio tuli ekana mieleen. Eikä siinä mitään väärää ole. t. se jonka viestiä kommentoit

etteivät itse tuntisi oloaan niin isoksi. Kyse on siis enemmän naisen itsetunnosta kuin miehen pituudesta. Mulla ei ole erityistä mielipidettä miesten pituuksista. Olen deittaillut myös 165cm miestä (itse olen 166cm/66kg) ...ja joo, tunsin itseni amatsoniksi miehen rinnalla, mutta se ei ollut syy miksi homma ei toiminut.

Suomalaiset miehet ovat muiden maitten miehiin verrattuna pitkiä, musta 175cm on sellainen keskimittanen, ei kauhean pitkä, mutta ei kyllä lyhytkään.

t. se jota kommentoit

Vierailija
13/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on helppoa kun mittaa on 175, vaatteita löytyy tälläiselle standardimittaiselle hyvin suoraan hyllystä. Joka paikkaan ylttää ja eikä autoakaan tarviin ostaa sen mukaan että mihin mahtuu istuu.

T: mies175

mittaa just toi 175cm. Sanoja nainen oli 170 cm ja sanoi että ei voi jatkaa suhdetta kun kokee pituuteni ongelmaksi. Että näin... selitys tuokin. Mielestäni naisen lausuma kyllä kertoi enemmän hänen pään sisälllöstä ja hyvä että suhteemme loppui :) T: M41

Kyllä minuakin on usein sanottu lyhyeksi 175cm mittaisena. Varsinkin naisten toimesta. Onhan se ainakin omassa ikäluokassani ilmeisesti jotain 3-6cm keskiarvoa lyhempi mitta. Olen kuitenkin ihan tyytyväinen. Pitkiä miehiä etsivät naiset (kuten ap) voi unohtaa, mutta oikeastaan kaikki tasot, tuolit sun muut on tehty tämän mittaiselle ihmiselle sopivaksi. Pitkät valittavat joskus istuvansa esim. lentokoneessa polvet suussa.

Vierailija
14/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokassani keskimittaa. Taas kun katselee omaa 16v poikaa(186cm) ja sen ikätovereita, niin pitkiähän ne ovat ihan järjestäen.

Sitten aiheeseen. Salilla käy hyvin moninlaisilla intresseillä varustettua porukkaa, kuntoilijoista, huippu-urheilijoiden kautta roinabodareihin. Ei ole yhtenäistä "salillakävijät" joukkoa. Samoin treenaajien pituudet vaihtelevat kyllä lyhyistä todella pitkiin, lyhyet eivät ole havaintojeni mukaan kovin suuresti edustettuina.

Kokemusta on aika paljon alalta, oman salin pyörittämistä 18 vuoden ajan, sekä työskennellyt alalla yhteensä 23 vuotta eri paikoissa.

Vierailija
15/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kuitenkin miehen mittainen, yli 190cm.

Alle 190 senttiset on pätkiä. Olen huomannut saman, salit on täynnä lyhyitä miehiä, jotka ovat SELVÄSTI alle miehen mitan.

Vierailija
16/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse salilla ja trenaan tosissani (vapailla painoilla). Salilla on aivan mahtavia miehiä. Olen itse 163cm ja ihan kuumana sellaisiin 170cm miehiin, max ehkä toi 175. En ole koskaan ollut pitkien perään, en tiedä mistä johtuu? Musta siis lyhyellä lihakset erottuu paremmin, massaa saa helpommin, ja lyhyemmät on hottiksia muutenkin. Jotrnkin tykkään että mies on suht samalla tasolla, siis silmät, kasvot jne.

Ns evoluutiobiologisessa mielessä ymmärrän että naiset yleensä haluaa pitkän miehen. Itse kai olen poikkeus, minusta ne 170cm salipojat on parhaita!

Vierailija
17/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäluokassani keskimittaa. Taas kun katselee omaa 16v poikaa(186cm) ja sen ikätovereita, niin pitkiähän ne ovat ihan järjestäen.

Sitten aiheeseen. Salilla käy hyvin moninlaisilla intresseillä varustettua porukkaa, kuntoilijoista, huippu-urheilijoiden kautta roinabodareihin. Ei ole yhtenäistä "salillakävijät" joukkoa. Samoin treenaajien pituudet vaihtelevat kyllä lyhyistä todella pitkiin, lyhyet eivät ole havaintojeni mukaan kovin suuresti edustettuina.

Kokemusta on aika paljon alalta, oman salin pyörittämistä 18 vuoden ajan, sekä työskennellyt alalla yhteensä 23 vuotta eri paikoissa.

Kehonrakentajien pituudet ovat aika helposti määriteltävissä jo pelkästä kuvasta, kun katsoo lihasten mittasuhteita. En yleisesti pidä kehonrakentajien vartaloista, mutta harrastuksensa kullakin.

Mutta se on totta, että suomalaisten keskipituus on kasvanut vuosien varrella.

Wikipedian mukaan globaali keskipituus on miehillä 166cm ja naisilla 154 :D! varmaan johtuu siitä, kun aasialaisia on niin paljon.

Vierailija
18/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns evoluutiobiologisessa mielessä ymmärrän että naiset yleensä haluaa pitkän miehen. Itse kai olen poikkeus, minusta ne 170cm salipojat on parhaita!

Hei, kiva että kaikki eivät ole samasta muotista! Sehän on sulle hyvä juttu vain, että samoilla apajilla on vähemmän kanssasisaria kilpailemassa niistä miehistä mistä pidät ;)

Hauskoja noi "miehen mitta alkaa..." -jutut

Vierailija
19/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn itse salilla ja trenaan tosissani (vapailla painoilla). Salilla on aivan mahtavia miehiä. Olen itse 163cm ja ihan kuumana sellaisiin 170cm miehiin, max ehkä toi 175. En ole koskaan ollut pitkien perään, en tiedä mistä johtuu? Musta siis lyhyellä lihakset erottuu paremmin, massaa saa helpommin, ja lyhyemmät on hottiksia muutenkin. Jotrnkin tykkään että mies on suht samalla tasolla, siis silmät, kasvot jne.

Yleensä hukkapätkät herättävät lähinnä sääliä. Ja tietävät sen myös itse.

Kohta joku varmaan kieltää miesten arvostelun tai haukkuu rumaksi läskiksi :-)

Miehet eivät kestä arvostelua/vertailua lyhyydestä, hiusten lukumäärästä, kaljusta tai potenssista/sen mitasta. Silti lokeroivat naisia näillä samoilla mittareilla.

Noh, sanalla sanoen alle 190cm mies on lähinnä säälittävä mieheke.

Vierailija
20/35 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheni on kuitenkin miehen mittainen, yli 190cm. Alle 190 senttiset on pätkiä. Olen huomannut saman, salit on täynnä lyhyitä miehiä, jotka ovat SELVÄSTI alle miehen mitan.

En ole miehen mittainen, nyt meni yöunet.

t. 186cm / 108kg "bodari"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän