Tunnen salaa myötähäpeää Jennin ja Saulin puolesta...
Kommentit (155)
Jenni vaikuttaa kauhean kireältä ihmiseltä ja Saulin julkisuuskuvakin on ihan erilainen kuin silloin kun hän oli "puolivallaton leskimies". hän on aina jotenkin vttuuntuneen oloinen.
molemmilla on jatkuvasti kireä ja vaivautunut olemus. Täytyy olla aika huono ihmistuntija tai sokea Saulinpalvoja ettei tuota seikkaa näe.
Vaikka ikäero on valtava niin se ei ole juttu mikä NÄYTTÄÄ olevan eniten vinossa.
vaan ovat jotenkin kauhean hillityn ja kalsean näköisiä, Ei se iso ikäero tuota automaattisesti tee (esimerkiksi Oraksen pariskunta näyttää minusta herttaisilta yhdessä). Jenni vaikuttaa kauhean kireältä ihmiseltä ja Saulin julkisuuskuvakin on ihan erilainen kuin silloin kun hän oli "puolivallaton leskimies". hän on aina jotenkin vttuuntuneen oloinen.
vaan ovat jotenkin kauhean hillityn ja kalsean näköisiä, Ei se iso ikäero tuota automaattisesti tee (esimerkiksi Oraksen pariskunta näyttää minusta herttaisilta yhdessä). Jenni vaikuttaa kauhean kireältä ihmiseltä ja Saulin julkisuuskuvakin on ihan erilainen kuin silloin kun hän oli "puolivallaton leskimies". hän on aina jotenkin vttuuntuneen oloinen.
Jospa se ennen niin nuori nainen on kuivunut ja kurpahtanut, eikä Saulin perhetuttuihin kuulu juuri nyt ketään 15-vuotiasta, jota voisi alkaa groomaamaan presidentinkauden loppumista silmälläpitäen. Seksielämä ei varmaan ole enää Jennin kaltaisen vanhan lehmän kanssa kovin jännittävää, ja Sauli kaipaa kovasti jalustalle nostamista. Presidentin virka kun sinänsä ei vielä riitä.
Ei oikeaa rakkautta sitäpaitsi tarvitse näytellä, kyllä sen muut huomaavat ilman pusuttelujakin.
naishenkilö näyttää aikuiselta naiselta, jenni puolestaan pikkutytöltä. Se tekee jo vähän puistattavamman tuosta meidän pressaparista. Mutta kyllä itse kavahdin sitäkin kuvaa, jossa oras hymyilee hehekänä ohuthuuliseksi kuivuneen papparaisen vieressä. Ensimmäinen ajatus oli, että siinä on varaton nainen nainut lompakon ja lompakko nainut rahoillaan nuoren naisen statussymboliksi. Mutta ehkä heilläkin win-win, kaikki sai jotain.
kun ei enää pysty tyydyttämään miesten tarpeita eikä kiinnosta enää miehiä :DD sori kurpat, teidän juna meni jo :DDD
Sauli ja Jenni, ihailen teitä.
Ei oikeaa rakkautta sitäpaitsi tarvitse näytellä, kyllä sen muut huomaavat ilman pusuttelujakin.
heistä...
jenni salen polven päälle istumaan ja ahnaasti suutelemaan. :D voi painajainen!
kun ei enää pysty tyydyttämään miesten tarpeita eikä kiinnosta enää miehiä :DD sori kurpat, teidän juna meni jo :DDD
muista en tiedä. En osaa kuvitella itseäni noin paljon vanhemman ja harmaan miehen kanssa, ehkä joskus sitten viisikymppisenä.
Sauli ja Jenni, ihailen teitä.muista en tiedä. En osaa kuvitella itseäni noin paljon vanhemman ja harmaan miehen kanssa, ehkä joskus sitten viisikymppisenä.
itselleni 77-vuotiasta kumppania minäkään. Olenko siis rajoittunut? Juuri kävin isääni tervehtimässä vanhainkodissa. Ikää hänellä 75 vuotta. Kukaan huonetovereistaan ei ole minun silmissäni seksikäs, miksiköhän? Olen varmaan niin rajoittunut ;)
Ikää hänellä 75 vuotta. Kukaan huonetovereistaan ei ole minun silmissäni seksikäs, miksiköhän? Olen varmaan niin rajoittunut ;)
et vaan uskalla ;)
joten taideteosten välityskanavat ovat ainakin löytäneet reittinsä kuin itsestään.
naishenkilö näyttää aikuiselta naiselta, jenni puolestaan pikkutytöltä. Se tekee jo vähän puistattavamman tuosta meidän pressaparista. Mutta kyllä itse kavahdin sitäkin kuvaa, jossa oras hymyilee hehekänä ohuthuuliseksi kuivuneen papparaisen vieressä. Ensimmäinen ajatus oli, että siinä on varaton nainen nainut lompakon ja lompakko nainut rahoillaan nuoren naisen statussymboliksi. Mutta ehkä heilläkin win-win, kaikki sai jotain.
Mieshän on antiikkikauppias joten taideteosten välityskanavat ovat ainakin löytäneet reittinsä kuin itsestään.
... kyllä näistä tosirakkauksista eri ikäluokkien välillä aina kummasti löytyy näitä selittäviä lisätekijöitä taustalta :D
Lipposellakin sukupolvea nuorempi vaimo ja 14- ja 12-vuotiaat lapset - miksei kukaan ole koskaan kyseenalaistanut sitä?
jo keski-ikäinen joten ei tarvitse olla kateellinen :)
Ja sinä et sinne junaan koskaan kerinnytkään joten sulla ei koskaan tule olemaan tilannetta että juna meni jo :DDDDD Olit kurppa jo syntyessäsi :)
Minusta hän näyttää nelikymppiseltä naiselta. Oletko itse 100-vuotias vai miten ihmeessä näet hänet??
i]
Siis onko Sale jo 77 vuotias ?!!
[quote author="Vierailija" time="09.12.2012 klo 16:45"]
Sauli ja Jenni, ihailen teitä.muista en tiedä. En osaa kuvitella itseäni noin paljon vanhemman ja harmaan miehen kanssa, ehkä joskus sitten viisikymppisenä.
itselleni 77-vuotiasta kumppania minäkään. Olenko siis rajoittunut? Juuri kävin isääni tervehtimässä vanhainkodissa. Ikää hänellä 75 vuotta. Kukaan huonetovereistaan ei ole minun silmissäni seksikäs, miksiköhän? Olen varmaan niin rajoittunut ;)
Ehkä se 75-vuotias, josta saattaisit olla (edes teoriassa siis) kiinnostunut, ei olisi vanhainkodissa.
65v
[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 14:50"]
Siis onko Sale jo 77 vuotias ?!!
[/quote]
Siis Sauli on 65v