Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnen salaa myötähäpeää Jennin ja Saulin puolesta...

Vierailija
06.12.2012 |

Enkä voi tälle tunteelle mitään :(

Kommentit (155)

Vierailija
81/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hyvin jenniltä, yleensä sen ikäisiä haukutaan jo ryppyisiksi ämmiksi. Hyvä Jenni!

Jenni on niin nuoren ja puhtoisen näköinen ja Sauli ihan ikivanhan näköinen. En haluaisi ajatella, että presidenttimme on irstas vanha ukko mutta en voi mitään, että sellainen ajtatus vaan tulee mieleen.

Puolisoiden ikäero ei nyt vaan saa olla niin iso, että toinen voisi olla toisen lapsi. Se on kertakaikkiaan yököttävää.

Vierailija
82/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikäerolle. Nyt vaimo on täysin lopussa jouduttuaan miehensä omaishoitajaksi. Samaa on odotettavissa presidenttiparillekin. Itse en näin 35+ ikäisenä enää ottaisi itseäni 30 vuotta vanhempaa miestä elämänkumppaniksi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ikäerolle. Nyt vaimo on täysin lopussa jouduttuaan miehensä omaishoitajaksi. Samaa on odotettavissa presidenttiparillekin. Itse en näin 35+ ikäisenä enää ottaisi itseäni 30 vuotta vanhempaa miestä elämänkumppaniksi!

Itse olen 38-vuotias, ja itseäni 30 vuotta vanhemmat ukot ovat jo pääasiassa kuolleet. Eli vaikea olisi kuvitella romanttista kiinnostusta siihen porukkaan.

Eli juu, ymmärrän sen myötähäpeän. Toisaalta Jenni vaikuttaa niin jäykältä ja onnettomalta, että tuskinpa hän varsinaisesti henkisi rentoa ja tyytyväistä itseluottamusta vaikka olisi naimisissa kenen hyvänsä muun kanssa. Millähän hänet saisi lämpiämään?

Vierailija
84/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ehdimme, tämäkin palsta pursuaa sovinistinaisia jotka kilvan haukkuvat kaikkia, jotka ovat kehdanneet vanheta yli 35-vuotiaiksi. Mummotellaa, täditellään, mitätöidään. Kammottavaa lukea. Ja samalla sahataan omaa oksaa, sillä sama tulevaisuus on itsellä edessä, ikää kun tulee kaikille jollei kuole sitä ennen.

Masentaa.

Kuvitelkaapa, että pressaparinamme olisikin kolmikymppinen mies ja n. 60-v. nainen. Eikö olisikin imagollisesti täysin mahdoton, suorastaan naurettava ajatus?

Siinä teille piileviä asenteita ja ajatusmaailmoja. Kärjistäen, naisen ylivoimaisesti tärkein pääoma on nuoruus ja kimmoisuus. Ne kun menettää niin siinä se sitten olikin.

Terveisin aksiomaattisten totuuksien laukoja.

Vierailija
85/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ehdimme, tämäkin palsta pursuaa sovinistinaisia jotka kilvan haukkuvat kaikkia, jotka ovat kehdanneet vanheta yli 35-vuotiaiksi. Mummotellaa, täditellään, mitätöidään. Kammottavaa lukea. Ja samalla sahataan omaa oksaa, sillä sama tulevaisuus on itsellä edessä, ikää kun tulee kaikille jollei kuole sitä ennen.

Masentaa.

Kuvitelkaapa, että pressaparinamme olisikin kolmikymppinen mies ja n. 60-v. nainen. Eikö olisikin imagollisesti täysin mahdoton, suorastaan naurettava ajatus?

Siinä teille piileviä asenteita ja ajatusmaailmoja. Kärjistäen, naisen ylivoimaisesti tärkein pääoma on nuoruus ja kimmoisuus. Ne kun menettää niin siinä se sitten olikin.

Itse en tosin koskaan hauku ihmisiä ikääntymisen takia, mutta kyllähän se selvästi heikkous on, sukupuolesta riippumatta. On hyvä muistuttaa itseään ja muita siitä, että ei täällä kukaan täydellinen ole, ja vaikka muuten saisikin elämänsä ihan täydelliseen järjestykseen, kuolema korjaa siitä huolimatta.

Vierailija
86/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuoruus ja kimmoisuus ja ne kun menettää niin se oli sitten siinä. Eli millään muulla ei ole merkitystä? Eli tuossa kolmenkympin jälkeen pitääkin sitten tappaa itsensä kun ei ole enää arvoa naisella? Kun se nuoruuden hehku on hävinnyt.

Masentaa.

Itse en tosin koskaan hauku ihmisiä ikääntymisen takia, mutta kyllähän se selvästi heikkous on, sukupuolesta riippumatta. On hyvä muistuttaa itseään ja muita siitä, että ei täällä kukaan täydellinen ole, ja vaikka muuten saisikin elämänsä ihan täydelliseen järjestykseen, kuolema korjaa siitä huolimatta.

Vierailija
87/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 45-vuotias mies ja ei tulisi kyllä mieleenkään katella omien aikuisten tyttärieni (joilla on jo omia lapsia)ikäisiä naisia.

Mitä minulla voisi olla henkisesti yhteistä moisten pikku-pimujen kanssa? Kertoo HENKISESTÄ kehittymättömyydestä, että on kiinnostunut niin nuorista.

Mielenkiintoista on, että joku äänesti presidentiksi miestä, joka KEHTAA tehdä moista.

Kyl mulkin olisi mahdollista realisoida sosiaalinen asemani ja nuorekas ulkoinen olemukseni+hyvätuloisuus nuoreksi vaimoksi, mutta ikinä en olisi niin LAPSEKAS.

Vierailija
88/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo nyt vaan on aika jäykkä tilaisuus.

Olikos Arajärvi onnellisen näköinen Tarjan vierellä.. Onko se ollut ikinä onnellisen näköinen?

Rumat av mammat purkaa pahaa oloaan..

Vierailija
89/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset naiset, äidit, ovat pikku-pimuja. Just.

Itse olen 45-vuotias mies ja ei tulisi kyllä mieleenkään katella omien aikuisten tyttärieni (joilla on jo omia lapsia)ikäisiä naisia.

Mitä minulla voisi olla henkisesti yhteistä moisten pikku-pimujen kanssa? Kertoo HENKISESTÄ kehittymättömyydestä, että on kiinnostunut niin nuorista.

Mielenkiintoista on, että joku äänesti presidentiksi miestä, joka KEHTAA tehdä moista.

Kyl mulkin olisi mahdollista realisoida sosiaalinen asemani ja nuorekas ulkoinen olemukseni+hyvätuloisuus nuoreksi vaimoksi, mutta ikinä en olisi niin LAPSEKAS.

Vierailija
90/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikäerosta viis, mutta minkähän vuoksi Jenni todellakin haluaa pilata elämänsä tuon äksyilijän kanssa. Hän ei saa edes mitään palkkaa tuosta rankasta edustamisestaan, vaan joutuu pyytämään (kaiketi saidalta) mieheltään taskurahaa. Näkihän sen kansanmusiikkiyhtyeen esityksessä, Sauli ei pitänyt ja Jennin kasvoilla vilahti loukkaantumisen ilme (niitä tulee riittämään).

Vierailija
91/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttu jolla on oman tyttärensä ikäinen naisystävä. Ne seikat jota tuo mies kehuu parisuhteessaan on tytön helppous ja hyvä seksielämä. Henkisesti mies on edelleen kaksvitosen tasolla, joten hänelle henkisesti yhtä nuori nainen sopii vallan mainosti. Kauheesti vaan ei tule omanikäisten älyllisesti kypsyneiden miesten tai naisten arvostusta tuollaisiin parisuhteisiin, joihin mennään siksi että toinen on nuori ja helppo.

Vierailija
92/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parin metrin väli kun seisovat vierekkäin? Ja miksi minkäänlainen kiintymys ei näy heidän vuorovaikutuksessaan, toisin oli kuitenkin silloin kun Sauli oli Tanjan kanssa.

Vierailija
93/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä millaisia henkisiä kääpiöitä monet ihmiset voivat ovat. Ja sitten kun on tällaisia keskustelupalstoja kaikki aivopierut voi päästää ilmoille

Vierailija
94/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko nää kaikki jennin haukkuniset yhden ja saman henkilön kirjoittamia? kaikissa viesteissä sama pointti.

et ole missään muussa ketjussa nähnyt yhteneväisiä mielipiteitä :DD

Vierailija
95/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmettelen miksi ihmeessä nuori nainen olisi helppo? Itse ainakin olin nuorena (sanotaan alle 30-vuotiaana) tooodella vaikea kaikin puolin. Lasten saamisen jälkeen elämä vasta oikeastaan alkoi ja nyt vanhempana vasta olen samanikäiselle miehelleni helppo. Kun yhteistä historiaa on 20 vuotta ja riidat on riidelty ja sovittu, ja tunnetaan toisemme hyvin, suhde on taatusti sata kertaa helpompi kuin jonkun nuoren tyttösen/poikasen kanssa. Mistä sellaisen kanssa voisi puhuakaan, ja osaisiko se yhtään mitään sängyssäkään?

Vierailija
96/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä millaisia henkisiä kääpiöitä monet ihmiset voivat ovat. Ja sitten kun on tällaisia keskustelupalstoja kaikki aivopierut voi päästää ilmoille

isäni ja ukkini ikäisiin miehiin, olen varmaankin todella rajoittunut ja henkinen kääpiö. Pitää alkaa seuraavan kerran katsella isukin ystäviä 'sillä silmällä' että valaistuisin ja kokisin elämää suurempaa älyllistymistä.

Vierailija
97/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmettelen miksi ihmeessä nuori nainen olisi helppo? Itse ainakin olin nuorena (sanotaan alle 30-vuotiaana) tooodella vaikea kaikin puolin. Lasten saamisen jälkeen elämä vasta oikeastaan alkoi ja nyt vanhempana vasta olen samanikäiselle miehelleni helppo. Kun yhteistä historiaa on 20 vuotta ja riidat on riidelty ja sovittu, ja tunnetaan toisemme hyvin, suhde on taatusti sata kertaa helpompi kuin jonkun nuoren tyttösen/poikasen kanssa. Mistä sellaisen kanssa voisi puhuakaan, ja osaisiko se yhtään mitään sängyssäkään?

vanhemman miehen intressien mukaisesti ja on helpommin koulutettavissa mieleiseksi. On paljon helpompaa saada nuori nainen myötäilemään omia mielipiteitä kuin samanikäinen. Myötäily tulee melkein automaattisesti sillä nuori haluaa olla vanhemman seurassa uskottava ja pitää samanlaisia mielipiteitä tuon uskottavuuden merkkinä.

Vierailija
98/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka pinnistelen, niin en näe heitä rakastuneena pariskuntana.

Vierailija
99/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelläkään ei olekaan suhteessaan niin helppoa kuin miehelläni =)

Vierailija
100/155 |
07.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemman miehen intressien mukaisesti ja on helpommin koulutettavissa mieleiseksi. On paljon helpompaa saada nuori nainen myötäilemään omia mielipiteitä kuin samanikäinen. Myötäily tulee melkein automaattisesti sillä nuori haluaa olla vanhemman seurassa uskottava ja pitää samanlaisia mielipiteitä tuon uskottavuuden merkkinä.

vai typeryyttä? Jos se on typeryyttä, se kyllä karisee vuosien varrella. Ehkä Jennillä siksi onkin niin kyllästyneen näköinen ilme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän