Olen 46v ja isäni on taistellut Suomen itsenäisyyden puolesta.
Ajattelen suurella kiitollisuudella kaikkia noita maamme puolesta taistelleita miehiä ja naisia.
Kommentit (11)
Miten sun ikä liittyy mihinkään????
Paitsi kertoo sen että olet rupsahtanut kurppana.
Aika monen minunikäiseni isoisät ovat taistelleet sodissamme. Mutta ed.vastaajan historiantuntemus ei varmasti ylety sotavuosiin asti. Sinulle historia tarkoittaa Tarja Halosen presidenttikautta!
Aika monen minunikäiseni isoisät ovat taistelleet sodissamme. Mutta ed.vastaajan historiantuntemus ei varmasti ylety sotavuosiin asti. Sinulle historia tarkoittaa Tarja Halosen presidenttikautta!
Suomi itsenäistyi 1917, joten isäsi taisi olla varsinainen ikämies sinut saadessaan. Tiedoksesi myös, että Suomi ei itsenäistynyt sodassa, vaan Venäjän vallankumouksen tapahtumien yhteydessä.
Minä olen 52v ja vaari oli sodassa. Kuollut jo aikoja sitten.
Suomi itsenäistyi 1917, joten isäsi taisi olla varsinainen ikämies sinut saadessaan. Tiedoksesi myös, että Suomi ei itsenäistynyt sodassa, vaan Venäjän vallankumouksen tapahtumien yhteydessä.
Ap:n isä taisteli itsenäisyyden puolesta. Taisteli siis venäläisiä vastaan, jotka uhkasivat Suomen itsenäisyyttä.
:=DDDDDDDDDDDDDDDD
Ap:llä vähän faktat hukassa.
tuntevia. Ja kyllä isäni taisteli niin talvi- kuin jatkosodassa.
Ap puhuu asiaa, itsenäisyyden PUOLESTA! t. ei ap
Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille teille ketjuun kirjoittaville. Itsenäisyys on hienoa asia ja sen puolesta taistelleita kannattaa kiittää.
Ja nyt sekin veteraani on kuollut. Pari vuotta sitten.
Mikähän merkitys on sillä, että isäni syntyi ja kuoli lähellä itsenäisyyspäivää.
Paitsi kertoo sen että olet rupsahtanut kurppana.