Itsenäisyyspäivämenyyt tähän ketjuun!
Lihamureketta mtsästäjänkastikkeella ja valkosopuliperunoilla, raikas vihersalaatti. Jälkiruokana kahvia, konjakkia ja sacher-tyyppistä suklaakakkua. Heavya!
Kommentit (34)
perunoita, lanttulaatikko, lihahyytelöä ja pieniä coctailpiirakoita lohilevitteellä. Suklaakonvehteja jälkkäriksi.
Hain eilen pizzan, mutten ehtinyt syödä sitä kun tuli lähtö muualle. Tänään siis kylmää pizzaa ja vielä kylmempää rasvatona maitoa, nam!
tarjouslohta (pakattua s marketista)
keitettyjä perunoita
bataattia uunissa
salaattia
jälkkäriksi suklaata
Perunoita, kastiketta, fetasalaattia, punajuurisalaattia, joululimppua, glögitorttua + kahvia.
Karjalanpaisti, perunat
Porkkanalaatikko
Lanttulaatikko
Graavilohi
Metsäsienisalaatti
Vihersalaatti
Joululimppu, levite
Maito, vesi
Luumu-piparirahka
Kahvi ja suklaakonvehti
Ruoka piti syödä isälläni tänään joten emme kaupasta ostaneet ruokaa tälle päivälle,mutta aamusta lapsi rupes oksentelee ja oli kuumeessa joten jäimme kotiin ja kaapista löytyi pinaatilettuja ja pakkasesta röstiperunoita
Jouluriisipuuro rusinakeitolla
Sienikasvispiirakkaa ja glögiä
Illalla kahvia ja Aino KarpaloKinuski jäätelöä.
Kattoo nyt kun jaksaa raahautua. Oliskohan vaikka kalatiskillä jotain hyvää ei-ihan-sika-kallista, vois tehdä mieli kalaa. Kuhaa vaikka. No se on kyllä hirveen hintasta... Hmmh...
Tai sit ostan vaan pakastepizzoja, hehe.
Sipsiä illaks. Jee!
kaikki on tänään kiinni. Tai no, ehkä jotkut ABC:t sitten auki.
Lapset lähti isälleen. Illan herkkuna pakastepizzaa ja valkoviiniä.
Itse meinaan katsella taalta ulkomailta netin kautta vastaanottoa (yksin, ei kiinnosta perhetta vaan herattaa lahinna huvitusta) ja koska olen 2 tuntia jaljessa Suomen aikaa, pitaa ruudun aareen ehtia jo ennen viitta.
Pakasteessa on pari pizzaa, perhe voi syoda niita ja ranskalaisia, aidilla ei ole tanaan aikaa kokkailla :) Itse napostelen jotain kivaa pienta, ja otan pari lasia punkkua.
Kattoo nyt kun jaksaa raahautua. Oliskohan vaikka kalatiskillä jotain hyvää ei-ihan-sika-kallista, vois tehdä mieli kalaa. Kuhaa vaikka. No se on kyllä hirveen hintasta... Hmmh...
Tai sit ostan vaan pakastepizzoja, hehe.
Sipsiä illaks. Jee!
Marinoidut tofupihvit, marinoitu papu-perunasalaatti, Lohkoperunat/uuniperunat (en ole vielä päättänyt), vihersalaatti. Juomaksi valkkari, lapsille maito/piimä. Jälkkäriksi luumukiisseli kermavaahdolla.