Oletteko ilmoittaneet töihin, että lakkoiletteko?
Kommentit (17)
Tämä ns. suurlakko ei kose suinkaan kaikkia työpaikkoja. Menen töihin ihan normaalisti koska työpaikkani ei ole lakkokohteena.
Alko orastava kurkkukipu....köh köh.
En koska liitto ei osallistu lakkoon.
Vedän käteen etänä kuten viimeviikolla , olenhan tärkeä kokooomuslainen
En osallistu poliittiseen lakkoon. En koe tarpeelliseksi ilmoittaa asiasta erikseen.
Ilmoitin jo viikkoja sitten työnantajalle, että minä en osallistu nyt tai koskaan myöhemminkään poliittisiin lakkoihin. Sain palkankorotuksen.
Olen ilmoittanut ettei bussit kulje joten en pääse töihin.
En osallistu ideologisiin lakkoihin. Enkä muihinkaan.
Ei koske minua, olen talvilomalla.
Joo. Kuulun liittoon, joka lakkoilee. No suurempi syy, on että päiväkoti menee kiinni ja ei ole muuta mahdollisuutta kuin olla kotona.
En lakkoile. Äänestin vaaleissa Kokoomusta, joten miksi vastustaisin lakolla Kokoomuksen politiikkaa?
Olen ilmoittanut että voin tehdä lakonalaisia töitä.
Ilmoitin kyllä, että tulen töihin. En kuulu liittoon, vaan työttömyyskassaan. Erosin liitosta aikoinaan siitä syystä, etteivät ajaneet alani palkkoja ym. kuntoon. Jo vuosia ollut ensimmäinen sairaslomapäivä palkaton, kunnes työsuhdetta kestänyt kaksi vuotta.
Nyt sitten ollaan niin olevinaan työntekijöiden puolesta ja politikoidaan lakolla. Pitäköön tunkkinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vedän käteen etänä kuten viimeviikolla , olenhan tärkeä kokooomuslainen
Tempaisen toveria humalassa hanuriin kelomökissä, sillä olenhan yksi pääarkkitehdeistä. Ensin kutittelen saunassa viattomasti vähän sen killuttimia, ja sen jälkeen alkaa täysi rodeo, jossa löllykäät paukkuvat toinen toista vastaan. Jostain pitäisi löytää kalunkehittäjää ennen reissua, sillä vehje on pieni ja kaverin peffa runsas.
Så drömmer en finsk fackpamp bland månen annan som är tacksam över att ha tagit sig ut ur skåpet, då skåpen är så små.
En kuulu lakon piiriin. En kuulunu sillonkaan, kun työpaikkani lakkoili. Ei mun liitto lakkoile. Höh.