MIKSI abortin tehneet aina vaativat/kaipaavat tukea ja ymmärrystä ja lässytystä?
mä en ymmärrä niitä jälkikäteen keskusteluja esim nimettömänä netissä tai koko suvun kanssa surun jakamista jos kerran samaan syssyyn perustellaan että oli abortti tarpeen tehdä ja oikea päätös jne.
Nykyään sitä ei pidetä tappona/murhanatai vauvan kuolettamisena joten miksi siinä sitten nyyhkiä . tehty on jo sillä hyvä. ! en minäkään murehdi eilistä rasvaista pitsaa jonka ostin ja söin.
(jos joku ihmettelee köykäistä vertaista pitsa-asiaan, ei siinä ole mitään väärää koska niille jotka abortin tekee on varmasti ihan saman arvoinen päätös, jos sen kerran pystyy ylipäänsä tekemään)
Kommentit (45)
tein kesäl abotin (käytettiin kumia) enkä halunnut mitään pillereitä syödä koska olen nuori (16v, mutta laki sallii seksin mun iässä jo, joten älkää iniskö tästä) kumi puhkesi ja raskaaksi tulin. ainoa vaihtoehto: abortti. harva tietää abortistani. olisin silti kaivanut edes joltakin terkkarilta/lääkäriltä enemmän tukea.
http://www.jillstanek.com/blessing%201.jpg abortoin ton kokosen ameeban näköisen möykyn, en kadu tekoa mutta harmittaa ettei hoitohenkilökunta puhunut rauhoittavia yms kuunnellut.
abotin vastustajien ketjua, mutta omalta kohdaltani sanon, että missä se tutkimus väitteiseesi on?
mitään. Mitä se näille hulluille kuuluu?
tai surullinen yms. on eri asia järkyttyä jos oman lapsen menettää tai tulee keskenmeno tai jää vaikka auton alle vanhempana. mutta mitä surra sellaista asiaa jos on itse nirhauttanu omaa lihaa ja vertaan.. hulluja nää jotkut