Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Dust in the wind -blogi

Vierailija
05.12.2012 |

siis mikä tää uusi kohu on? Nettikiusausta?? Hä? Blogikin on mennyt kiinni tai jotain.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut tätä

Itse taitaa olla nimimerkin takana eikä hänen kasvojaan ole näytetty mutta lapsethan tunnistaa. Ja isommat lapsetkin jo niin isoja että miten heille selittää asian kun varmasti saavat selville.

Vierailija
22/29 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

postaa Jarnan oikeaa nimeä (joka ei taida edes olla tuo) ja sitten ihmetellään huuli rullalla että miksi ketjut katoaa. Juuri siksi. Mahtaakohan tämäkään kommentti enää ehtiä ennen poistoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

postaa Jarnan oikeaa nimeä (joka ei taida edes olla tuo) ja sitten ihmetellään huuli rullalla että miksi ketjut katoaa. Juuri siksi. Mahtaakohan tämäkään kommentti enää ehtiä ennen poistoa.

Oikea nimi ei ole Jarna EIKÄ Karita, ite oot urpo! :)

Vierailija
24/29 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan J:n uusi nikki, jolle kuitenkin jätti vanhan kuvansa, joten heti hänet tiet tunnistettiin.

Vierailija
25/29 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea nimi ei ole Jarna EIKÄ Karita, ite oot urpo! :)

mutta joku vissiin luulee niin. Kohta joku korjaa oikean nimen ja sitten ketju katoaa ja sitten huudetaan mediatalojen salaliittoa. Koettakaa nyt jo uskoa. Kirjoittakaa oikea nimi tai lasten nimet ja puff, ketju on ooissa.

Vierailija
26/29 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellut tätä

Itse taitaa olla nimimerkin takana eikä hänen kasvojaan ole näytetty mutta lapsethan tunnistaa. Ja isommat lapsetkin jo niin isoja että miten heille selittää asian kun varmasti saavat selville.

Eipä J itse ajatellut postatessaan vuosia omien lastensa kuvia nettiin, että hänen oma huono ja ajattelematon käytöksensä saattaisi vaikuttaa lapsiin.

Vierailija
27/29 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
28/29 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukijoiden joukossa oli tuttu kuva, jossa nimenä oli kuitenkin K.

Vierailija
29/29 |
06.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka tekisi mieli ajatella että hyvä että paljastui, niin toisaalta on paha mieli tämän bloggaajan puolesta! Mahtaa olla järkytys kun kaikki romahtaa... Itse taitaa olla nimimerkin takana eikä hänen kasvojaan ole näytetty mutta lapsethan tunnistaa. Ja isommat lapsetkin jo niin isoja että miten heille selittää asian kun varmasti saavat selville.

Tosi tosi surullista... Mutta toisaalta kai hyvä opetus kaikille muille.

Moni täällä tietää koko J:n perheen oikeat nimet ja moni paljon muutakin.

Itse olen nähnyt kaikki hänen lapsensa muutamia eri kertoja busseissa ja metroissa Itä-Hgin suunnalla, ja on todella omituinen tunne tunnistaa täysin vieras ihminen ja tietää hänestä asioita.

Ja varsinkin se on karmiva tunne, että se lapsi itse ei tiedä, että vieraat aikuiset tietävät hänestä vaikka mitä ja ovat tuijotelleen hänen kuviaa netistä.