Paljonko teidän miehillä on omia menoja? Valitanko turhasta?
Mua nyppii noi miehen menot. Taas piti lähteä tänään jonnekin kaverin kanssa hoitamaan jotain tuiki tärkeää asiaa. Viikonloppuna oli mökkireissulla.
Niin ja tänään iltapäivällä keitti mulle teetä, tyhjensi tiskikoneen ja siivoili tossa jotain. Ajattelin heti että jaaha, hyvittää etukäteen taas menemisiään.
Tänään sanoi iltapäivällä että lähtee ulos eikä tiedä milloin tulee. Tuli kauhea kurkkua kuristava ahdistus, en edes tiedä miksi. Periaatteessa on sama jos menee jonnekin käymään, mutta silti tuntuu, että jään kakkoseksi näissä sen menoissa. Viimeksi on joskus syksyllä käyty ulkona syömässä.
Tuntuu tyhmältä valittaa että mitä sä taas menet, kun itse olen ihan mielelläni lasten kanssa tänäänkin kotona ja miehellä ei ois täällä mitään virkaa, mutta tiiättekö jotenkin vaan vituttaa. Vai onko se nyt sitä etten itse pääse minnekään, kun olen lasten kanssa kotona.
Olipas sekava, mutta sain systeemistäni nyt päästettyä ulos, että vituttaa toi miehen tuleminen ja meneminen ja kellään muulla ei taatusti ole tällaista hyppääjää. Ja joo ei ole kenenkään naisen kanssa, siitä nyt ei ole kysymys.
Kommentit (23)
Eipä juurikaan työmatkojen lisäksi. 5x viikossa käy salilla. Kerran vuodessa "poikien" ilta
Hah, Millasia itsekkäitä paskoja löydätte. Ei tarvi ottaa vastuuta perheestään ja vaimo mahdollistaa kaiken.
Mua ärsyttää kun mun poikaystävä ei järjestä tarpeaksi aikaa mulle. Haluisin mennä keskustaan hänen kaa mut en tiedä miten sanon sen et se ei käsitä väärin. Mut kuitenki kaverin kaa menee ja tulee silloin ku huvittaa ja sit ku mä meen jonnekki niin pitää olla hirveen tarkkaa. Vituttaa toi.