Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Musta on ihanaa, kun yksivuotias vielä nukahtaa syliin.

Vierailija
05.12.2012 |

En jaksa pukea lasta taas ulos, kun just ulkoiltiin, joten nukkuu päiväunet sisällä. Musta on ihanaa nukuttaa lapsi syliin, saa vielä hetkeksi kiinni siitä lyhyestä vauva-ajasta...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minäkin ajattelen noin myöhemmin, nyt nukuttaminen on aikalailla tuskaa ja "pian pitää alkaa harjoittelemaan itsenäistä nukahtamista"

Meillä ei tule mitkään hienot tassuttelut toimimaan, meidän jäbä huutaa suoraa huutoa kun laskee rauhoittumaan, eikä mikään hively kyllä todellakaan auta.

Vierailija
2/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli kyllä ihanaa, tajuan täysin mistä puhut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöunille nukuttamisessa ongelmia, mutta onneksi nyt taas on sellainen vaihe, että lapsi nukahtaa helposti omaan sänkyynsä. Mä en voi nukuttaa lasta viereeni tai syliin tmv. yöunille, koska lapsi alkaa näprätä mun tukkaa tai korvaa, ja se häiritsee hänen nukahtamistaan. Pidämme kyllä lapselle seuraa, kunkes hän on nukahtanut.

Mutta tää päiväuninukutus on ihanaa, mä istun usein av:lla, annan lapselle tissiä ja lopuksi hän nukahtaa syliin ja näyttää ihan samalta kuin pikkuvauvana :)

Ap

Vierailija
4/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun meillä oli se karsein vaihen yöunille nukahtamisessa, ei meilläkään mitkään tassuttelut auttaneet, suoraa huutoa tuli, eikä se loppunut ollenkaan...

Ap

Vierailija
5/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saanpa nukuttaa syliin ja viereen kunnes on isompi. Tässä asiassa ei ole kiirettä, mutta kun aina on puolivuotiaana aloitettu. Kokeillaan, jos ei onnaa niin myöhemmin sitten.

Kakkonen

Vierailija
6/6 |
05.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se syliin nukkuminen on niistä pikkulapsista!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi